۰۲ آذر ۱۴۰۱

رویارویی مانیتور ال‌جی UltraFine OLED Pro با آینده تولید رسانه در مدرسه فیلم گریفیث

بخش عمده‌ای از هر پروژه فیلم، بازبینی، ویرایش و دستکاری ویدیو و صدا است؛ یعنی کارهایی که به نمایشگرهایی با کیفیت بالا نیاز دارند تا بتوانند چندین برنامه و جریان داده را اجرا کرده و بازتولید تصویر را به دقیق‌ترین شکل ارائه دهند.

ال‌جی از فناوری نمایشگر خود نورده اختصاصی خود برای ایجاد مانیتورهای سری LG UltraFine OLED Pro استفاده کرده است؛ مجموعه‌ای از مانیتورهای حرفه‌ای که ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف مورد نیاز برای تولید رسانه و فیلم را ارائه می‌دهند.

ال‌جی برای تبلیغ نمایشگرهای درجه یک خود و نشان دادن حمایت خود از هنرهای سینمایی، فعالانه به دنبال فرصت‌هایی برای حمایت از جوامع حرفه‌ای و مؤسسات آموزشی نوآورانه است که به پیشرفت رسانه فیلم اختصاص دارند. اخیراً، این شرکت یک برنامه مشارکتی با مدرسه فیلم گریفیث ایجاد کرده است. این مؤسسه مشهور استرالیایی همچنان به عرضه صنعت سرگرمی با افراد با استعداد و توانا ادامه می‌دهد. ال‌جی از طریق برنامه جدید، تعدادی مانیتور ال‌جی UltraFine OLED Pro را به پردیس گریفیث بریزبن مجهز می‌کند تا از دانش‌آموزان در حین یادگیری مهارت‌های خود پشتیبانی کند.

مانیتورهای ال‌جی UltraFine OLED Pro (مدل‌های 32BP95E ، 27BP95E ، 32EP950  و 27EP950) که با در نظر گرفتن متخصصان فیلم و رسانه طراحی شده‌اند، دارای نمایشگرهای OLED 4K ممتاز هستند و رنگ‌های طبیعی و دقیق را با پوشش 99 درصدی (معمولی) هر دو نوع DCIP3 و Adobe-P3 ارائه می‌کنند. فضای رنگ RGB این طیف گسترده از طیف رنگی مانیتور را قادر می‌سازد تا به اندازه کافی نواحی رنگی با استانداردهای متعدد را بازتولید کند و مقادیر دقیق رنگ محاسبه‌شده‌ای را که کارگردانان فیلم استفاده می‌کنند، به‌طور دقیق نشان دهد. با نسبت کنتراست بالا 1,000,000:1، تقریباً تمام رنگ‌ها و تصاویری که سازندگان یا ویراستاران در نظر گرفته‌اند را می‌توان دقیقاً ارائه کرد. مانیتورها با آوردن مزایای پیکسل‌های خود نورده OLED به دسکتاپ، عملکرد فوق العاده HDR و SDR را نیز ارائه می‌دهند.

مدرسه فیلم گریفیث که در سال 2004 تأسیس شد، یکی از بزرگترین موسسات آموزشی در نوع خود در استرالیا است. از فارغ‌التحصیلان برجسته گریفیث می‌توان به متیو هنگر، هنرمند جلوه‌های بصری برنده چند جایزه، و پیتر اسپیریگ، کارگردان فیلم بلند برنده جایزه اشاره کرد. این مدرسه مجموعه‌ای از برنامه‌های تخصصی از جمله فیلم‌برداری، پس از تولید، جلوه‌های بصری، موسیقی روی صفحه نمایش، طراحی تولید، مستندسازی، انیمیشن رایانه‌ای و طراحی بازی را ارائه می‌دهد؛ تلاش‌های خلاقانه‌ای که کاملاً با نمایشگرهای UltraFine OLED Pro ال‌جی مطابقت دارد.

هرمان ون ایکن، استاد ارشد مدرسه فیلم گریفیث، گفت:

«کار با ال‌جی واقعاً برای ما منطقی است، زیرا آنها نیازهای منحصربه‌فرد ما به‌عنوان فیلمساز را درک می‌کنند. و این چیزی است که می‌توانید به وضوح در قابلیت‌ها و مجموعه ویژگی‌های مانیتورهای آن‌ها ببینید. مانیتورهای ال‌جی UltraFine OLED Pro مانیتورهای پیشرفته‌ای هستند و بازتولید تصویر وفاداری را ارائه می‌کنند که دانش‌آموزان ما برای تحقق دیدگاه هنری خود به آن نیاز دارند.»

در نتیجه این همکاری، هم دانش‌آموزان و هم اعضای هیئت علمی مدرسه فیلم گریفیث می‌توانند همه چیزهایی را که مانیتورهای UltraFine OLED Pro ال‌جی ارائه می‌دهند کشف کنند. مانیتورهای LG UltraFine OLED Pro برای استفاده در مجموعه Grading Suite مدرسه در دسترس هستند؛ در حالی که چندین واحد از مانیتور LG UltraWide به همان اندازه چشمگیر (مدل 40WP95C) در مجموعه Editing Suite نصب شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید