۲۸ مرداد ۱۳۹۴

مانیتور منحنی و فوق عریض ال‌جی با نسبت تصویر 21:9

مانیتور ال‌جی 34UC97 یک مانیتور با نمایشگر منحنی است که از وضوح 1440×3440 پیکسل UltraWide QHD بهره‌ می‌برد.

به عبارت دیگر، یک مانیتور 34UC97 می‌تواند نمایشگر بزرگتری را در مقایسه با نسبت تصویر 16:9 با کیفیت Full HD پوشش دهد. فقط کافیست تصور کنید که این مانیتور 20 درصد قدرت پیکسل بیشتری نسبت به دو مانیتور 16:9 با کیفیت Full HD دارد؛ بدون اینکه لبه‌ها تا وسط صفحه بیایند و مزاحمت ایجاد کنند.

ویرایشگران صدا می‌توانند سکانس‌های عریض‌تری و تنظیمات بیشتری را در ابزارهای حرفه‌ای خود داشته باشند تا تصویر بزرگتری از موسیقی خود را ببینند. ویرایشگران ویدئو نیز قادرند در زمان صرفه جویی کنند زیرا با PremierPro بین سکانس‌ها به سرعت عقب و جلو می‌روند و کار خود را سریع‌تر انجام می‌دهند.

در کل، این فضا به شما امکان می‌دهد تا از چندین ابزار گرافیک، تصاویر انگشتی و صفحات وب به طور همزمان استفاده کنید. با صفحه نمایش IPS که زاویه دید 178 درجه دارد و پنل ‌منحنی، شما می‌توانید هر چیزی با راحتی تمام جذب کنید. انحنای پنل IPS در 34UC97 از زاویه دید بی‌نظیری برخوردار است که تمام صفحه 34 اینچ را حول میدان دید شما دربرمی‌گیرد. در صدر همه اینها، طراحی زیبا و خیره‌کننده این مانیتور و تغییرات خارق‌العاده‌ای در ایستگاه کار شما و سرگرمی‌هایتان است که بی‌صبرانه به انتظار شما نشسته‌اند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید