۱۶ خرداد ۱۳۹۴

با مانیتورهای جدید ال‌جی، وسیع‌تر و دقیق‌تر ببینید

مانیتورهای پیشرفته ال‌جی با وضوح 4K (مدل 31MU97) و منحنی (مدل 34UC97) وارد بازار ایران شدند.

با مانیتور 31MU97 ال‌جی میشه دقیق‌تر هم دید

مانیتور 31 اینچ سینما دیجیتال 4K ال‌جی ( مدل 31MU97)  با استاندارد ابتکارات سینمای دیجیتال برای نمایشگرهایی با وضوح 4K مطابقت دارد و از 2160×4096 پیکسل در صفحه‌نمایش 31 اینچ برخوردار است. مانیتور 31MU97 با وضوح طبیعی فیلم‌های 4K، به کاربران حرفه‌ای امکان تماشای محتوای 4K اصلی را می‌دهد.

این مانیتور از امکانات چندوظیفگی راحت مانند 4-Screen Split و Dual-Link Up بهره‌مند است. به همین جهت، ابزاری قدرتمند برای هنرمندان دیجیتال، عکاسان و فیلم‌سازان است. مانیتور 31MU97 با دو بلندگوی 5 وات و صدای MAXX AUDIO، کیفیت صدای بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.

پنل نمایشگر IPS LED ال‌جی در این مانیتور می‌تواند 99 درصد از فضای رنگ Adobe RGB را بازتولید کند. در نتیجه، کیفیت باورنکردنی ماده اصلی را تضمین می‌کند. این مانیتور از تنظیمات پیش‌فرض DCI-P3 برخوردار است که فضای رنگ به‌کاررفته در پروژکتورهای سینما 4K و دوربین‌های فیلم‌برداری 4K را تکرار می‌کند. برای اطمینان از دقت بالا، مانیتور 31MU97 از کالیبراسیون سخت‌افزاری برخوردار است و با نرم‌افزار کالیبراسیون True Color Pro عرضه می‌شود. از همین رو، ابزار قدرتمندی برای فیلم‌سازان دیجیتال، هنرمندان دیجیتال و عکاسان است.

پنل نمایشگر IPS LED ال‌جی، علاوه بر بیان رنگ دقیق، زاویه دید 178 درجه، 320 نیت روشنایی و 10 بیت عمق رنگ ایجاد می‌کند. مانیتور سینما دیجیتال 4K نسبت تصویر DFC 5M:1 و سرعت پاسخگویی 5ms GTG دارد. اتصال داخلی بین دستگاه‌ها از طریق پورت Display، Mini Display، HDMI و USB 3.0 صورت می‌گیرد.

طراحی ارگونومیک و پایه قابل تنظیم به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی ارتفاع نمایشگر را تغییر دهند یا آن را بچرخانند. مانیتور 31MU97 بازده انرژی بالایی دارد و نسبت به مدل‌های 4K انرژی کمتری مصرف می‌کند.

قیمت این مانیتور در بازار ایران 3 میلیون و 390 هزار تومان است.

با مانیتور 34UC97 ال‌جی میشه وسیع‌تر هم دید

مانیتور 34UC97 با نمایشگرIPS اولین مانیتور 34 اینچ منحنی دنیا و خاص طراحان گرافیک حرفه‌ای، تدوینگرهای ویدئو، تولیدکنندگان رسانه و عکاسان است. نمایشگر منحنی و زیبای این مانیتور بسیار نادر و از پایه فلزی خیره‌کننده‌ای برخوردار است. این مانیتور نه تنها جلوه‌ای خاص به محیط کار شما می‌دهد بلکه با نمایشگر خاص خود که نسبت تصویر 21:9 دارد فناوری منحنی را بهبود بیشتری می‌بخشد.

ال‌جی با این مانیتور بار دیگر مرزهای فناوری نمایشگر را کنار زده است و اکنون تجربه غوطه‌ورکننده‌ای را با نمایشگر منحنی QHD IPS خود با نسبت تصویر 21:9 و زاویه دید وسیع 178 درجه امکان‌پذیر می‌کند.

خبر خوب برای عکاسان این است که دیگر لازم نیست نگران آسیب رسیدن به وضوح تصویر در نمایشگر Mac یا کامپیوتر Mac در زمان اتصال HDMI یا USB به دیگر مانیتورها باشند. به دلیل فناوری Thunderbolt2 سرعت انتقال به 20 گیگابایت در ثانیه می‌رسد و اطلاعات می‌تواند 4 برابر سریع‌تر در مقایسه با USB 3.0 انتقال داده شود.

ال‌جی برای بیان بیشترین میزان رنگ و تعریف وضوح بالا پالت رنگ کاملی را با sRGB بالای 99 درصد ارائه کرده است. با مانیتور فوق عریض یا UltraWide منحنی ال‌جی با نمایشگر IPS و نسبت تصویر 21:9 به شما تضمین می‌کنیم که همان رنگی را در نمایشگر می‌بینید که سوژه دارد زیرا در مقایسه با نمایشگرهای 1080× 1920 پیکسل Full HD با نسبت تصویر 16:9، این نمایشگر 2.4 برابر واضح‌تر و مجهز به نمایشگر IPS است و فضای رنگ sRGB را تا 99 درصد ارائه می‌دهد. شما می‌توانید همزمان از Photoshop و Illustrator در مانیتور منحنی IPS UltraWide ال‌جی استفاده کنید و دیگر مانند قبل نگران تفاوت در بیان رنگ بین دو مانیتور یا در زمان چاپ نباشید.

این محصول با قیمت 3 میلیون و 200 هزار تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید