۱۲ خرداد ۱۳۹۴

چرا نمایشگرهای تجاری؟!

این روزها هر جا می‌رویم تبلیغات را روی نمایشگرها در سطح شهر می‌بینیم. در گذشته، تبلیغات روی تابلوهای ثابت بودند اما شرکت‌های سازنده نمایشگر اکنون فعالانه در حال سرمایه‌گذاری برای افزایش تأثیر تبلیغات هستند و با تصاویری که وضوح بالایی دارند به مشتریان حس بیشتری در غوطه‌ور شدن در تبلیغات می‌دهند. به گفته کیت کِلسِن، نویسنده کتاب “افشای قدرت علائم تجاری” (Unleashing the Power of Digital Signage) لحظه حقیقت همان لحظه‌ای است که مشتریان به یک برند علاقه‌مند می‌شوند. اکنون، این امکان وجود دارد که نه تنها از طریق ابزارهای سنتی مانند تلویزیون و روزنامه به مشتریان دسترسی پیدا کرد بلکه با نمایشگرهای تجاری می‌توان همه‌جا آنها را یافت.

دلیل بازار نمایشگر تجاری کسب توجه زیاد است

نمایشگر تجاری می‌تواند با تحول در محتوا از مواد چاپی کنونی به تصویرهای دیجیتال هزینه‌ها را کاهش دهد. کاغذ یا بنرهایی که روی بیلبوردها هستند باید هر وقت محتوا تغییر می‌کند عوض شوند و مواد موجود هنگام جایگزین شدن با محتوای جدید دور ریخته شوند. اما نمایشگرهای تجاری با تغییر ساده‌ی یک فایل روی کامپیوتر می‌توانند محتوا را تغییر دهند. بازار نمایشگر به سرعت در حال رشد است. هزاران تصویر  روزانه تنها در یوتیوب آپلود می‌شوند.

نمایشگر تجاری، روشنایی فوق‌العاده بالا برای خوانایی در فضای باز

موارد بسیاری از نصب نمایشگر تجاری در فضای باز وجود دارد. وقتی یک نمایشگر یا علائم تجاری در فضای باز نصب می‌شود عواملی مانند باران، باد و تشعشعات قدرتمند فرابنفش باید در نظر گرفته شوند. شرکت LG Display قابلیت اعتماد پنل‌ها را برای استفاده در فضای باز افزایش داده است و از محصولاتی با روشنایی فوق‌العاده بالا استفاده می‌کند تا حتی در نور زیاد خورشید تصویر واضحی روی صفحه نمایش داده شود.

از آنجا که LCD (نمایشگر کریستال مایع) از کریستال مایع ساخته شده است، وقتی دما افزایش پیدا می‌کند امکان دارد که مایع مانند آب به جوش آید و نمایشگر نتواند به خوبی تصاویر را نمایش دهد. تیره شدن صفحه‌نمایش نیز می‌تواند زمانی اتفاق بیفتد که در ظاهر صفحه‌نمایش سوخته است. شرکت LG Display با تولید دمای نوری کریستال مایع این مشکل را حل کرده است. با استفاده از این فناوری، نمایشگر می‌تواند بدون بروز هیچ مشکلی تا دمای 110 درجه سانتی‌گراد دوام بیاورد. دوام این نمایشگرها به طرز قابل توجهی با افزودن قطبش نوری دما افزایش می‌یابد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید