۰۴ آبان ۱۳۹۵

نمایشگرهای ال‌جی در پارک‌ دوبی

ال‌جی الکترونیکس، پیشگام در تولید نمایشگرهای تجاری تبلیغاتی، جدیدترین نمایشگرهای دیجیتال و تعاملی خود را برای پارک‌ و مجتمع تفریحی دوبی ارائه می‌کند.

مجموعه تفریحی دوبی بزرگترین پارک و مرکز سرگرمی در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود. این همکاری همراستا با تعهد ال‌جی برای ارائه جدیدترین و مبتکرانه‌ترین محصولات منطقه شکل گرفته است.

1

کوین چا، رئیس بخش خاورمیانه و آفریقای ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «ما از کار برای یک گروه سرگرمی خلاق نظیر پارک و مجتمع تفریحی دوبی بسیار هیجان‌زده هستیم. این امر بیانگر گشودن پنجره فرصت برای معرفی فناوری نمایشگر شگفت‌انگیز و یکپارچه ال‌جی به مردم منطقه و سراسر دنیاست.»

banner_motiongate

دِیمیِن وَن هورن، رییس رسانه دیجیتال آی.تی در پارک دوبی، گفت: «پارک و مجتمع تفریحی دوبی قرار است بزرگترین پارک مبتنی بر تم و شخصیت‌های کارتونی و سینمایی معروف باشد که نیازمند ارزیابی دقیق فناوری‌ها و شرکایی است که بتوانند و بخواهند همراستا با نگرش این شرکت پیش بروند. ما بر این باوریم که ال‌جی و FWI شرکایی ایده‌آل با تأکید بر ابتکار، فناوری نسل جدید و محصولات شاهکار دیجیتال هستند؛ محصولاتی که متناسب با نگرش ما برای ایجاد تجربه مشتری واقعاً متفاوت و منحصربه‌فردی تولید شده‌اند.»

banner_legoland

طی سال‌های اخیر، فناوری با سرعت بالایی در حال دگرگونی بوده است و مجتمع تفریحی دوبی یکی از نمونه‌های بارز تحول در ارتباطات بصری پیشرفته در دنیاست. شرکت LG Display با همکاری یک شرکت تولیدکننده نرم‌افزار ارتباط بصری به نام Four Winds Interactive بازدیدکنندگان را با استفاده از نمایشگرهای ویدئویی در پارک راهنمایی می‌کنند، اماکن تفریحی داخل مجموعه را معرفی می‌کنند، زمان را نشان می‌دهند، مدت زمان انتظار و منوها را نمایش می‌دهند. اینها فقط تعداد کمی از کاربردهای این نمایشگرها در پارک دوبی هستند.»

banner_legoland_waterpark

لین برانان، معاون ارشد شرکت Four Winds Interactive، گفت: «پارک و مجتمع تفریحی دوبی یک مکان دیدنی و تماشایی برای مسافران از سرتاسر دنیا است. مشارکت ما با ال‌جی الگوی جدیدی برای ابتکار در تجربه میهمان‌نوازی ما ایجاد خواهد کرد.»

banner_riverland

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید