۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تجربه‌ای لذت‌بخش در سینماها با صفحه نمایش LG Miraclass

ال‌جی صفحه نمایش ال‌ای‌دی تازه خودش مناسب سینماها را با نام تجاری LG Miraclass معرفی کرده که تجربه تماشای فیلم در سینماها را به سطح بالاتری ارتقاء می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس (LG) از راه‎‌اندازی برند جدید صفحه نمایش ال‌ای‌دی خودش برای سینماها به نام ال‌جی میراکلاس (LG Miraclass) خبر داده است. این صفحه نمایش‌ها برای اپراتورهای سینما مناسب است که می‌خواهند خدمات جدید و ممتازی را برای علاقه‌مندان به دنیای سینما ارائه بدهند و تجربه تماشای همه جانبه (سه بعدی) را برای آن‌ها به ارمغان بیاورند. جدیدترین سری صفحه نمایش‌های LED ال‌جی تصاویری واقعی با رنگ‌های طبیعی و سیاهی عمیق را ارائه می‌کنند.

نام «میراکلاس» ترکیبی از دو کلمه Miracle و Class است و به معنای کیفیت تصویری باورنکردنی است که می‌تواند حس غوطه‌ور شدن را در مخاطبان افزایش بدهد. نمایشگرهای ال‌جی میراکلاس به لطف فناوری پیشرفته ال‌ای‌دی خودشان، فیلم‌ها را بهتر به نمایش می‌گذارند و تجربه تماشای فیلم در سینماها را لذت‌بخش‌تر می‌کنند و امکانات بیشتری در اختیار مالکان و اپراتورهای سالن‌های سینما قرار می‌دهند.

در حال حاضر برند ال‌جی میراکلاس شامل چهار خط تولید است که سایزهای مختلف (از ۱۴ تا ۱۰۱ متر مربع) و وضوح صفحه نمایش (4K/2K) را ارائه می‌کنند. با عرض پنج متر، مدل‎‌های LDAA025-1 و LDAA012 برای سالن‌های سینما با ظرفیت کم مناسب هستند، سالن‌هایی که در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای در بین مخاطبان محبوب شدند.

تمام نمایشگرهای میراکلاس با سرور رسانه‌ای یکپارچه دالبی (Dolby’s Integrated Media Server) یعنی IMS3000 سازگار هستند و این به معنای آن است که صاحبان سالن‌های سینما می‌توانند تصاویر و صدایی برجسته را ارائه کنند که لذت تماشای فیلم را برای بیننده‌ها و مشتریان افزایش می‌دهد.

هر کدام از مدل‌های ال‌جی میراکلاس از پیکسل‌های ال‌ای‌دی خود تابش استفاده می‌کنند و پردازش رنگ ۲۴ بیتی و کنتراست فوق‌العاده را ارائه می‌کنند که تصاویر روی صفحه را عمیق و سرزنده نشان می‌دهند. این نمایشگرها همچنین دارای روشنای قوی و ثابت هستند که گوشه‌های آن‌ها کم نور نمی‌شوند و تصاویر واضح و بدون اعوجاج هستند. علاوه بر این، ال‌جی میراکلاس قادر است تا بیش از ۶۸.۷ میلیارد تنوع رنگی را به نمایش بگذارد که به بیننده‌ها این اجازه را می‌دهد تا فیلم‌ها را همانطور مشاهده کنند که سازندگان ساخته‌اند.

نمایشگرهای ال‌جی میراکلاس همچنین به لطف نرم‌افزار بصری مدیریت آسانی را در اختیار اپراتورهای سالن‌های سینما قرار می‌دهد و در عین حال، با حذف نیاز به اتاق‌های پروژکتور، فضای بیشتری را در اختیار سالن‌های سینما می‌گذارد. روشنایی این مدل صفحه نمایش‌ها را می‌توان در پنج مرحله مختلف از ۴۸ تا ۳۰۰ نیت تنظیم کرد. این کار باعث می‌شود تا صفحه نمایشگر برای نمایش فیلم‌های دو بعدی، سه بعدی، ارائه محتوا درون شرکتی یا مراسم‌های خاص مناسب باشد.

مدیر بخش نمایش اطلاعات در کمپانی راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس یعنی پیک کی مون اظهار داشته:

«شرکت ال‌جی مطمئن است که نمایشگرهای ال‌جی میراکلاس نیازهای اپراتورهای سینما را برآورده می‌سازد و علاوه بر این، همسو با انتظارات تماشاگران و بیننده‌هایی خواهد بود که به دنبال تجربه‌ای به یادماندنی در داخل سالن‌های سینما هستند. برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده و نیازهای متنوع شرکت‌های سالن سینما، مجموعه‌ها و مدل‌های بیشتری در آینده معرفی خواهند شد.»

با وجود اینکه نمایشگرهای سینمایی ال‌ای‌دی نسبتا جدید هستند اما نمایشگرهای ال‌ای‌دی ال‌جی را می‌توان در چندین سالن سینمای زنجیره‌ای بزرگ در سراسر جهان پیدا کرد و این در حالی است که این نمایشگرها در آینده در آسیا، اروپا و همچنین آمریکای شمالی بیشتر مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

در ویلانوای اسپانیا، به تازگی صفحه نمایش ال‌جی میراکلاس در سینمای Odeon Multicines نصب شده و نمایشگرهای بیشتری قرار است به زودی در سالن‌های سینمای این شرکت در شهرهای مادرید و بارسلونا نصب شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید