۱۹ بهمن ۱۴۰۱

برنامه‌های مدیر عامل ال‎‌جی از حضور بیشتر در بازار B2B

مدیر عامل ال‌جی ویلیام چو به هنگام بازدید خود از اروپا و آمریکا به برنامه‌های این شرکت برای حضور بیشتر در بازار صنعتی و عمده اشاره کرده است.

ویلیام چو به عنوان مدیر عامل شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) شناخته می‌شود و در جدیدترین بازدیدهای خودش از آمریکا و اروپا به تقویت حضور این شرکت در بازار صنعت جهانی یا همان بازار B2B تاکید کرده است. ویلیام چو در این سفر خود با روسای شرکت‌های تابعه در اروپا و آمریکا ملاقات داشت و بر نیاز به ارائه تجربه‌ای برجسته به مشتریان از طریق راهکارهای پیشرفته و یکپارچه تاکید کرد،‌ به طوریکه این راهکارها ترکیبی یکپارچه از راهکارهای نرم‌افزاری و خدمات با محصولات سخت‌افزاری باشند.

ویلیام چو در اوایل سال جاری میلادی در لاس وگاس نوادا در نمایشگاه CES 2023 حضور پیدا کرد و در مورد تجارت قطعات خوردو الکتریکی با شرکای استراتژیک خود از جمله جنرال موتورز (GM) و مگنا (Magna) صحبت کرد. در ماه جاری نیز مدیر عامل ال‌جی به بارسلونای اسپانیا سفر کرد و در بزرگترین نمایشگاه نمایشگر اروپا یعنی نمایشگاه ISE 2023 شرکت کرده بود.

ویلیام چو پس از مشاهده مستقیم آخرین ترندهای صنعت و فناوری، با مدیر عامل گروه اودئون (Odeon Group) بزرگترین اپراتور سینمای اروپا ملاقات داشت. ویلیام چو از سالن‌های سینمای محلی اودئون دیدن کرد، سالن‌هایی که با صفحه نمایش‌های LG Cinema LED مجهز هستند. آن‌ها در ادامه درباره استراتژی‌های میان‌مدت تا بلندمدت، مشارکت‌های بالقوه و همچنین چالش‌های پیش‌رو در کسب و کار نمایش اطلاعات (ID) به بحث و گفتگو پرداختند.

مدیر عامل شرکت ال‌جی ویلیام چو اظهار داشته:

«تجربه کاربری استثنایی فراهم شده توسط محصولات ID ال‌جی بر اساس تحقیقات گسترده و عمیق درباره ارزش مشتریان در هر بازار است. ما همچنان به بهبود توانایی خود برای ارائه راهکارهای سفارشی‌شده و یکپارچه ادامه می‌دهیم تا بیشتر نیازهای مشتری‌ها را پیش‌بینی و برآورده کنیم.»

ال‌جی قصد دارد تا با تقویت قابلیت‌های نرم‌افزاری و خدمات، حضور قدرتمندتری در تجارت جهانی نمایش اطلاعات (ID) داشته باشد. این شرکت برای اینکه فروش راهکارهای یکپارچه خودش را افزایش بدهد، به دنبال آن است تا خدمات بسیار سودآوری را ارائه بدهد که پلتفرم Pro:Cloud این شرکت را به کار خواهند گرفت.

مدیر عامل ال‌جی سپس به ایالات متحده آمریکا سفر کرده و در آتلانتای جورجیا در نمایشگاه AHR Expo 2023 حضور پیدا کرده است، نمایشگاهی که یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) در سراسر جهان به شمار می‌رود. ویلیام چو اظهار داشته که ال‌جی همچنان به تقویت فناوری‌های پیشرفته خود در زمینه HVAC ادامه خواهد داد که شامل راهکارهایی با بهره‌وری بالا و با قدرت هوش مصنوعی است. این راهکارها در مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهند کرد و علاوه بر آن‌‎ها، پلتفرم‌های خانه هوشمندی ارائه خواهند شد که بتوان از راه دور روی محصولات حوزه تهویه کنترل و نظارت داشت.

ویلیام چو در ادامه صحبت‌های خودش افزود:

«برای تبدیل شدن به شرکتی برجسته و بزرگ در بازار جهانی HVAC، ما باید با استفاده از فناوری‌های پیشرفته در لوازم خانگی خود، تجربه کاربر از استفاده از آن‌ها را به حد اعلاء برسانیم.»

این در حالی است که شرکت ال‌جی در حال گسترش جایگاه خودش در صدر بهترین شرکت‌های بخش سیستم تهویه مطبوع در بازارهای جدید و در حال رشد است. بازارهای سیستم تهویه مطبوع در آمریکای لاتین و آسیای مرکزی به طور فزاینده‌ای در حال رشد هستند و ال‌جی نیز به دنبال تقویت موقعیت خودش در این بازارها است. در همین راستا نیز هزینه‌ها را رقابتی کرده و همچنین خط تولید و زیر ساخت خدمات پس از فروش خود را تقویت کرده است. این شرکت در اروپا نیز با سرمایه‌گذاری تهاجمی در سیستم‌های گرمایشی بهینه به دنبال رشد در این بازار است.

علاوه بر این، ‌ال‌جی سعی دارد تا تجارت بنگاه به بنگاه (B2B) خودش را از طریق سرمایه‌گذاری‌های بیشتر، ادغام‌ها و همچنین همکاری‌های استراتژیک گسترش بدهد و ساختار سود خودش را متنوع کند. شرکت ال‌جی در حال حاضر راهکارها و محصولات متنوع و گسترده‌ای را در بازار B2B ارائه می‌دهد که شامل محصولات نمایش اطلاعات (ID)، محصولات فناوری اطلاعات (IT)، راهکارهای شارژ وسایل نقلیه برقی و رباتیک (Business Solutions Company)، سیستم‌های اطلاعات، سیستم انتقال قدرت خودروهای الکتریکی و سیستم‌های روشنایی خودرو (Vehicle component Solutions Company)،‌ سیستم‎های تهویه مطبوع، سیستم‌های مدیریت ساختمان، لوازم خانگی داخلی و راهکارهای جزئی شامل کمپرسور و موتور (Home Appliance & Air Solution Company) و همچنین پلتفرم webOS (Home Entertainment Company) می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید