۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تهویه مطبوع Multi V i جدید ال‌جی مجهز به موتور هوش مصنوعی است

ال‌جی به تازگی جدیدترین سیستم Multi V i خودش را ارائه داده که از فناوری پیشرفته موتور هوش مصنوعی بهره می‌برد و از لحاظ مصرف انرژی نیز بهره‌وری بالایی دارد.

ال‌جی الکترونیکس (LG) به تازگی سیستم گرمایش و سرمایش مطبوع مولتی وی آی (Multi V i) جدیدی را معرفی کرده که جریان متغییر مبرد (VRF) دارد و به موتور هوش مصنوعی بسیار پیشرفته ال‌جی مجهز است. این سیستم در بازارهای مهم و کلیدی جهانی عرضه خواهد شد که شروع آن از اروپا است.

«مولتی وی آی» جدید از لحاظ انرژی بسیار کارآمد است و در طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های متفاوت و هوشمند ارائه می‌شود. این ویژگی‌ها نیز به کاهش مصرف انرژی کمک می‌کنند و همچنین محیط داخلی راحت‌تر و محیط بیرونی آرام‌تری را در تمام طول سال به ارمغان می‌آورند. این تهویه مطبوع برای ساختمان‌های متوسط تا بلند مانند ادارات، مدارس، مراکز خرید، ساختمان‌های آپارتمانی و هتل‌ها مناسب است.

سیستم مراقبت هوشمند هوش مصنوعی

موتور هوش مصنوعی پیشرفته مدل «مولتی وی آی» سیستم مراقبت هوشمند هوش مصنوعی (AI Smart Care) را قادر می‌سازد تا با یادگیری درباره موقعیت مکانی و محیطی، عملکرد را بهینه‌سازی کند. این سیستم می‌تواند تعداد نفر حاضر در اتاق، سطح رطوبت و همچنین دمای محیط داخلی و بیرونی را مورد بررسی قرار بدهد و بر طبق همین متغییرها، قدرت سرمایش یا گرمایش را تنظیم کند.

این سیستم هوشمند، محصول را قادر می‌سازد تا حدود ۲۴.۷ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی داشته باشد. در عین حال، سیستم مراقبت فضای داخلی هوش مصنوعی (AI Indoor Space Care) با روشن کردن خودکار واحدهای داخلی در مناطقی با حضور افراد یا خاموش کردن آن‌ها در بخش‌های خالی به حفظ دمایی ثابت در محیط و کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند.

سیستم مدیریت انرژی هوش مصنوعی

یکی دیگر از ویژگی‌های متمرکز بر افزایش کارایی محصول، سیستم مدیریت انرژی هوش مصنوعی (AI Energy Management) است که به کاربران این اجازه را می‌دهد تا اهداف مصرف انرژی را تعیین کنند که می‌تواند به کاهش مصرف انرژی کلی تهویه مطبوع «مولتی وی آی» کمک کند.

سیستم کنترل نویز هدف

تهویه مطبوع جدید «مولتی وی آی» علاوه بر اینکه در فضای داخلی محیطی مناسب را برای اشخاص فراهم می‌کند، به افزایش راحتی افرادی که در ساختمان‌ها یا خانه‌های مجاوز زندگی می‌کنند نیز کمک کرده است. کاربران می‌توانند یک حد نویز عملیات (از ۵۰ تا ۷۰ دسی‌بل) را از قبل تنظیم کنند تا صدای تولید شده توسط این تهویه مطبوع در فضای خارج بیش از اندازه تنظیم شده نباشد.

سیستم کنترل درهم‌تنیده اطلاعات آب‌وهوا

یکی دیگر از ویژگی‌های ارائه شده توسط راهکار VRF ال‌جی، سیستم کنترل درهم‌تنیده اطلاعات آب‌وهوا (Weather Information Interlocking Control) است که عملکردی هوشمند و راحتی را ارائه می‌دهد. این ویژگی به طور خودکار حالت‌های عملکرد سفارشی شده را بر اساس شرایط آب‌وهوایی انتخاب می‌کند که شامل حالت پیش گرمایش خودکار یا حالت آب کردن برف خودکار است.

حالت پیش گرمایش خودکار به کاربران این امکان را می‌دهد تا با گرم کردن خودکار اتاق از قبل ورود به آن، حتی در سردترین روزهای سال نیز محیط داخلی گرم و لذت‌بخشی را داشته باشند. این در حالی است که حالت آب کردن برف خودکار از جمع شدن و یخ‌زدگی برف در واحد خارجی سیستم جلوگیری به عمل می‌آورد.

عملکرد قدرتمند

مدل «مولتی وی آی» با عملکرد قدرتمند و همچنین قابل اعتماد خودش حتی در شرایط آب‌وهوایی بسیار شدید و نامساعد، توانسته از نسل قبلی خودش به نام «مولتی وی ۵» پیشی بگیرد و به کارآمدترین راهکار VRF ال‌جی در مصرف انرژی تا به امروز تبدیل شود.

فن بیومیمتیک تازه طراحی شده و یک مسیر جریان هوای پیشرفته در این سیستم به کاهش مصرف برق فن موتور و در نتیجه، صرفه‌جویی انرژی کلی کمک کرده‌اند. این مدل جدید و برجسته ال‌جی می‌تواند هوای تازه و راحت در فضای داخلی را در هر فصل فراهم بیاورد و ظرفیت خنک‌کننده کامل تا ۴۳ درجه سانتیگراد و ظرفیت گرمایش کامل در دماهای پایین تا منفی ۱۰ درجه سانتیگراد را دارد.

هوش مصنوعی برجسته

موتور هوش مصنوعی «مولتی وی آی» ویژگی‌های هوشمند مختلفی را شامل می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به تنظیم خودکار (Auto Tuning) و ارتقاء از راه دور (Remote Upgrade) اشاره کرد که به راحتی کاربر از استفاده ازاین محصول کمک شایانی می‌کند. سیستم تنظیم خودکار به طور اتوماتیک کمپرسور و موتور را در طی نصب ابتدایی یا به هنگام تعویض ضروری آن‌ها، تنظیم می‌کند و همین نیز سبب می‌شود تا نصب و سرویس این تهویه مطبوع سریع‌تر و راحت‌تر باشد.

این در حالی است که سیستم ارتقاء از راه دور نیز بدون اینکه نیازی به بازدید خدمات در محل باشد، می‌توان آن را به طور خودکار به آخرین نسخه نرم‌افزار آپدیت کرد. این مدل جدید تهویه مطبوع ال‌جی همچنین تشخیص هوشمندی (AI Smart Diagnosis) را ارائه می‌دهد که سیستم را به طور خودکار تجزیه و تحلیل می‌کند و گزارش‌های وضعیت خوانا و ساده‌ای را برای کاربران فرهم می‌آورد که می‎‌تواند به افزایش قابلیت اطمینان و همچنین کاهش زمان خدمات کمک کند.

مدیر بخش Air Solution Business Unit در شرکت لوازم خانگی و راهکارهای تهویه ال‌جی الکترونیکس یعنی جیمز لی اظهار داشته:

«مولتی وی آی جدید ال‌جی با داشتن موتور هوش مصنوعی برجسته، صرفه‌جویی بیشتر در انرژی، محیط داخلی دلپذیرتر و همچنین راحتی استثنایی‌ای را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. ال‌جی همچنان با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی و فناوری‌های برجسته صنعت HVAC همچنان راهکارها و محصولات پیشگامی در حوزه تهویه هوا را ارائه خواهد داد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید