۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ماشین‌های ظرفشویی جدید ال‌جی عنوان ENERGY STAR 2023 را بدست آوردند

ال‌جی جدیدترین ماشین‌های ظرفشویی خودش را در نمایشگاه KBIS 2023 به نمایش گذاشته بود که به خاطر مصرف بهینه آب و انرژی مورد تحسین قرار گرفتند.

ال‌جی الکترونیکس جدیدترین مدل‌های ماشین ظرفشویی خودش را در نمایشگاه KBIS 2023 در لاس وگاس آمریکا در معرض نمایش گذاشته بود و این ماشین‌های ظرفشویی توانستند عنوان «کارآمدترین محصول سال ۲۰۲۳» را از سوی ENERGY STAR بدست بیاورند، عنوانی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به گفته سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا که با عنوان مختصر EPA شناخته می‌شود، عنوان «کارآمدترین ۲۰۲۳» به محصولاتی داده می‌شود که بهره‌روی انرژی پیشرفته‌ای و قابل‌توجهی داشته باشند و در عین حال جدیدترین نوآوری‌های فنی را ارائه بدهند.

مدل‌های تازه ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی که عنوان کارآمدترین محصول سال 2023 برنامه ENERGY STAR را بدست آوردند، در نمایشگاه صنعت حمام و آشپزخانه آمریکا (KBIS 2023) به نمایش گذاشته شدند. این مدل‌ها شامل واحد کنترل هوشمند جدید ال‌جی با قابلیت شستشو و خشک کردن یک ساعته با استفاده از فناوری QuadWash Pro و Dynamic Heat Dry بودند.

این ترکیب پویا از این فناوری‌ها باعث شده تا تمیز کردن ظرف‌ها به شکلی سریع و درخشان و تنها در کمتر از یک ساعت انجام شود و همین نیز این مدل‌های جدید ظرفشویی را به یکی از موثرترین، زیباترین و کارآمدترین ماشین‌های ظرفشویی تبدیل کرده است.

به گفته سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا، شرکت ال‌جی اولین همکار ENERGY STAR بوده که مدل‌های ماشین‌های ظرفشویی خودش را با مشخصات ماشین ظرفشویی نسخه ۷ همسو کرده که با معیارها و ضوابط جدید کارآمدترین محصول سال ENERGY STAR مطابقت دارند.

برای اینکه محصولات بتوانند واجد شرایط عنوان کارآمدترین سال ۲۰۲۳ باشند، آن‌ها باید معیارهای مشخص شده توسط سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا را رعایت کنند و عملکرد تمیزکاری خوبی نیز داشته باشند. در سال ۲۰۲۳ میلادی، ۹ مدل ظرفشویی ال‌جی تمام شرایط و ضوابط ارائه شده را داشتند. این به معنای آن است که شرکت ال‌جی یکی از شرکت‌های برتر و پیش‌رو در زمینه ماشین‌های ظرفشویی با عنوان کارآمدترین محصول سال ENERGY STAR به شمار می‌رود.

حداقل استاندارد فدرال مصرف انرژی کمتر یا مساوی ۲۴۰ کیلووات ساعت و مصرف آب کمتر یا مساوی ۳.۲ گالن در هر چرخه است و ماشین‌های ظرفشویی که می‌خواهند این عنوان محیط زیستی را از سوی سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا دریافت کنند، باید از این حداقل استاندرد عملکرد بهتری داشته باشند.

مدل‌های جدید ظرفشویی ال‌جی تنها ۲۳۸ کیلووات ساعت در سال برق مصرف می‌کنند و مصرف آب آن‌ها در هر چرخه نیز تنها ۲.۹ گالن آب است. ماشین‌های ظرفشویی با عنوان کارآمدترین محصول سال ۲۰۲۳ ENERGY STAR همچنین باید الزامات و شاخصه‌های لازم در زمینه پاکیزگی در هر چرخه را نیز برآورده کنند.

تعهد شرکت ال‌جی نسبت به ENERGY STAR نشانه‌ای از ماموریت این شرکت برای کاهش انتشار کربن ناشی از عملکرد هفت دسته محصول اصلی تا حد ۲۰ درصد تا سال ۲۰۳۰ میلادی است. این در حالی است که ال‌جی قصد دارد تا در طی هفت سال آینده استفاده تجمعی از پلاستیک‌های بازیافتی را در محصولات خودش به بیش از ۶۰۰ هزار تن برساند.

در عین حال، ال‌جی سعی دارد تا با کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از عملیات‌های خود به سمت به صفر رساندن انتشار کربن حرکت کند و در همین راستا نیز سعی کرده تا ساختمان‌های خود را با کارایی بالا بسازد و پروژه‌های جبران کربن را به انجام برساند. شرکت ال‌جی الکترونیکس در حال پیگیری هدفی بزرگ و گسترده در شرکت خودش است تا در عملیات‌های خود در سراسر جهان تا سال ۲۰۵۰ میلادی، از صدرصد انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده کند. لازم به ذکر است که ال‌جی به این هدف خود در کشور آمریکا دست پیدا کرده و قصد دارد این کار را در تمام جهان اجرایی کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید