۲۱ اسفند ۱۴۰۱

احیای خانه‌های خالی و متروکه از طریق پروژه Another House ال‌جی

پروژه خانه دیگر (Another House) یکی از پروژه‌های برجسته ال‌جی الکترونیکس به شمار می‌رود که در آن، ارزش و راحتی لوازم خانگی ال‌جی به هنگام اقامت در خانه را برای مشتریان به نمایش می‌گذارد و مشتریان می‌توانند این موضوع را از نزدیک تجربه کنند.

خانه‌ها خالی و متروکه در شهر ججو کره جنوبی در همکاری میان ال‌جی و استارت آپ Dajayo بازسازی و با لوازم خانگی ممتاز ال‌جی مجهز شده‌اند و حالا از طریق رویداد Another House از مشتریان دعوت می‌شود تا برای مدتی در این خانه‌ها ساکن شوند و تجربه‌ای جالب و از نزدیک را بدست بیاورند.

این خانه‌ها با پنج موضوع و تم خاص طراحی و تزئین شدند که شامل اقامت جشن، اقامت درمان، اقامت با حیوانات خانگی، اقامت آشپزی و اقامت کمپینگ می‎‌شود. شرکت ال‌جی الکترونیکس برای حضور در این خانه‌ها به مدت ۴ روز و ۳ شب از تاریخ ۲۳ فوریه تا ۱۵ مارس از شرکت‌کننده‌ها دعوت به عمل آورده است و افراد می‌توانند از طریق اپلیکیشن و سایت آن نسبت به رزرو و شرکت در این پروژه اقدام کنند.

شرکت‌کنندگان نهایی تا ۱ آوریل توسط شرکت ال‌جی الکترونیکس و از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند د و با توجه به پرسشنامه تکمیل شده به هنگام درخواست، خانه‌ای مطابق با سلیقه آن‌ها در اختیار شرکت‌کننده‌ها قرار می‌گیرد.

پروژه Another House بخشی از شیوه مدیریت ESG شرکت ال‌جی الکترونیکس به شمار می‌رود که با احیای خانه‌های متروکه به رشد اقتصاد محلی کمک می‌کند. این پروژه همچنین یک تجربه سفر و تجربه کاربری ویژه با لوازم خانگی ممتاز ال‌جی را به مشتریان می‎‌دهد. پس از پایان بخش دعوت و حضور کوتاه مشتریان، این خانه‌ها به صورت دائمی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

در خانه با تم اقامت جشن، رنگ یخچال و برخی دیگر از لوازم خانگی ال‌جی از طریق اپلیکیشن LG ThinQ تغییر پیدا می‌کنند و حس و حال جالب‌توجه و پرنشاطی را به فضای خانه می‌دهند. علاوه بر این، می‌توان رنگ درب یخچال فریزر ال‌جی را به نحوی تنظیم کرد تا به صورت ریتمیک یا با توجه به موسیقی تغییر کند تا فضای جشن و مهمانی خاص شود.

خانه با تم اقامت درمان در شمال شهر ججو واقع شده و می‌توان در آن استراحت و اوقات آرامش‌بخش بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و در عین حال، یک ماساژ بسیار دلنشین را تجربه کرد و از تماشای گیاهان و گل‌های بسیار زیبای در حال رشد در داخل محصول Tweun Mini لذت برد.

در خانه با تم اقامت با حیوانات خانگی نیز شما می‌توانید حالت حیوان خانگی را روی لوازم خانگی ال‌جی همچون تصفیه‌کننده هوای Puricare و لباسشویی و خشک‌کن Trom فعال کنید. این ویژگی و عملکرد به صورت دلخواه در اپلیکیشن LG ThinQ قابل تنظیم است و می‌توان با استفاده از آن فضا را تمیز کرد و لکه‌های روی لوازم که توسط حیوانات ایجاد شدن را پاک کرد. تخت حیوانات خانگی و امکانات حمام آن‌ها نیز در این خانه‌ها موجود است.

یکی دیگر از تم‌های این خانه‌ها، اقامت آشپزی است که می‌توان در آنجا از ممتازترین لوازم آشپزخانه ال‌جی الکترونیکس همانند اجاق‌های سبک، ماشین ظرفشویی و دستگاه‌های تصیفه آب بهره برد. اقامت کمپینگ نیز یکی دیگر از تم‌های این خانه‌ها به شمار می‌رود که مجهز به لوازم خانگی متنوع، امکانات مخصوص حیوانات خانگی و کاروان است.

نو سوک هی مدیر اجرایی ارتباطات برند H&A در شرکت ال‌جی الکترونیکس در همین راستا اظهار داشته:

«ما راه‌های ارتباطی خود با مشتریان را گسترش خواهیم دارد که شامل اقامت در یک فضای ویژه است، فضایی که قبلا یک خانه متروکه در شهر ججو بوده و امروزه بازسازی شده و مجهز به لوازم خانگی ممتاز ال‌جی است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید