۲۳ اسفند ۱۴۰۱

محصولات گرمایشی کارآمد ال‌جی در نمایشگاه ISH 2023 به نمایش درآمدند

در نمایشگاه ISH 2023 محصولات گرمایشی کارآمد ال‌جی همچون Therma V R290 Monobloc با پتانسیل گرمایش جهانی پایین عملکردی قوی را ارائه می‌کند و در این در حالی است که Therma V R32 Split ۴ و ۶ کیلوواتی نیز برای فضاهای کوچکتر ایدئال هستند.

ال‌جی الکترونیکس (LG) در نمایشگاه ISH 2023 که یک نمایشگاه تجاری پیشگام در زمینه گرمایش، تهویه هوا و تهویه مطبوع (HVAC) در جهان است، پمپ‌های حرارتی منبع هوا Therma V R290 Monobloc و Therma V R32 Split ۴ و ۶ کیلوواتی خودش را در معرض نمایش قرار داده است. پمپ حرارتی Therma V R290 Monobloc جدید از مبرد R290 استفاده می‌کند که از پتانسیل گرمایش جهانی (GWP) بسیار کم برخوردار است و این در حالی است که مدل‌های ۴ و ۶ کیلوواتی Therma V R32 Split با انرژی و فضای کارآمد خود برای فضاهای کوچک‌تر و خانه‌های تازه ساخت مناسب هستند.

پمپ حرارتی منبع هوای Therma V R290 Monobloc راهکاری آینده محور در زمینه تهویه مطبوع به شمار می‌رود که از مبرد R290 بهره می‌گیرد، مبردی که شاخص GWP ۳ را دارد و به صورت پیشگرانه مطابق با مقررات مبردها در اروپا است، مقرراتی که از سال ۲۰۲۵ میلادی در سراسر اروپا لازم الاجرا هستند.

پمپ‌های حرارتی منبع هوای ال‌جی که به اختصار ASHP خوانده می‌شوند، همچنین از طراحی ظریفی برخوردار هستند که به آن امکان می‌دهد تا بدون هیچ گونه زحمتی با طیف گسترده‌ای از نماهای بیرونی خانه‌ها و ساختمان‌ها ترکیب و هماهنگ شوند. عملکرد داخلی سیستم نیز در پشت یک کوره مشکی ظریف پنهان شده که ظاهری موج مانندی به آن می‌دهد و این در حالی است که بالا، پایین و کناره‌های این واحد نیز به رنگ خاکستری پیچیده‌ای هستند که به خوبی با اکثر رنگ‌ها مطابقت دارند.

علاوه بر این، Therma V R290 Monobloc جدید مدیریت آسانی را از طریق سرویس راه دور راحت خودش ارائه می‌دهد. به روز رسانی نرم‌افزاری و تنظیمات نصب را می‌توان با پشتیبانی از راه دور به سرعت انجام داد و همین نیز یک تجربه کاربری بدون دردسر را در اختیار مشتریان می‌دهد. تشخیص خرابی سیستم از راه دور از طریق سیستم ابری کنترل انرژی ساختمان ال‌جی (BECON) انجام می‌شود.

همچنین ASHP جدید عملکرد گرمایش آب بهبود یافته و عملکرد قابل اعتماد در دمای پایین را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، دمای آب خروجی تا ۷۵ درجه سانتیگراد را تأمین می‌کند. Therma V R290 Monobloc جدید همچنین به طور قابل اعتمادی در دمای کمتر از منفی ۱۵ درجه نیز با ظرفیت کامل خودش کار می‌کند.

ال‌جی همچنین در این نمایشگاه جدیدترین محصولات Therma V R32 Split را نیز به نمایش گذاشته که شامل مدل‌های ۴ و ۶ کیلوواتی Therma V R32 می‌شود. این مدل‌های جدید از لحاظ اندازه جمع و جورتر و از لحاظ وزن نیز سبک‌تر هستند و همین نیز سبب شده تا آن‌ها برای فضاهای کوچکتر بسیار مناسب باشند و تکنسین‌ها راحت‌تر بتوانند آن‌ها را نصب کنند. از آنجا که این محصولات از ظرفیت‌های کمی برخوردار هستند، در نتیجه برای کار کردن خودشان به مقدار زیادی مبرد نیاز ندارند. در نتیجه، واحدهای داخلی محصولات از حداقل سطح کف ملزوم برای نسخه‌های قبلی مستثنی هستند و نیازی به آن ندارند. این به انعطاف پذیری بیشتر طراحی این محصولات کمک بیشتری کرده و فرآیند نصب را نیز بسیار آسان کرده است.

بسته به نوع واحد داخلی که مشتری انتخاب می‌کند، محصولات ۴ و ۶ کیلوواتی Therma V R32 Split ال‌جی با Hydro Box یا با مخزن آب مجتمع (IWT) ارائه می‌شوند. مدل Hydro Box به گونه طراحی شده که از لحاظ فضا کارآمد است و فضای کمی را اشغال می‌کند و همین نیز فرصت‌های بیشتری برای قرارگیری و جابه‌جایی آن فراهم می‌آورد. IWT نیز یک راهکار همه کاره به شمار می‌رود که همانند مدل دیگر در فضا صرفه‌جویی می‌کند چراکه نیاز به مخزن آب جداگانه ندارد.

جیمز لی مدیر واحد تجاری راهکارهای هوای شرکت لوازم خانگی و راهکار هوای ال‌جی الکترونیکس در همین راستا اظهار داشته:

«با استفاده از مبردهایی با پتانسیل گرمایش جهانی پایین، مدل‌های جدید Therma V R290 Monobloc و ۴ و ۶ کیلوواتی Therma V R32 Split به مشتریان ما کمک می‌کند تا برای آینده‌ای بهتر آماده شوند. ما همچنان به استفاده از مبردهایی با شاخص GWP پایین در محصولات گرمایشی خود ادامه می‌دهیم و در عین حال، عملکرد و راحتی آن‌ها را بهبود می‌بخشیم و همچنین طیف وسیع‌تری از محصولات برای کاربردهای تجاری و مسکونی را ارائه می‌کنیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید