۲۱ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی کیت‌های بذر جدیدی را ارائه می‌کند

شرکت ال‌‌جی الکترونیکس به تازگی اعلام کرده که کیت‌های بذر جدیدی را به لوازم خانگی گیاهان خودش از جمله Tuenun و Tuenun Mini اضافه می‌کند تا مشتریان بتوانند در فصل بهار از انواع گیاهان لذت ببرند.

ال‌جی الکترونیکس (LG) اخیرا سه کیت بذر جدید را ارائه کرده که می‌توان آن‌ها را در Tuenun پرورش داد که شامل دو نوع گیاه به نام‌های Chaesonghwa و Opal Basil و همچنین Dil می‌شود و گل‌های جدیدی به شمار می‌روند. در میان آن‌ها کیت بذر شوید نیز برای نسخه مینی این محصول ال‌جی ارائه شده است.

پس از راه‌اندازی کامل Tweenwoon در سال ۲۰۲۱ میلادی، محبوب‌ترین کیت بذر و دانه برای مشتریان بسته رنگ‌های عشق (Colors of Love) بود که شامل سه گل شمع تاج خروس، ویولا و گل همیشه بهار است و بیش از ۲۰ درصد از کل فروش را به خودش اختصاص داده است. در مورد Tuenun Mini نیز باید گفت که فروش کیت‌های بذر حاوی گل همیشه بهار بیش از نیمی از فروش را در بر می‎‌گیرد.

با توجه به محبوبیت این گل‌ها، شرکت ال‌جی الکترونیکس در حال تقویت مجموعه کیت‌های بذر و دانه گل و همچنین معرفی گیاهان بیشتر برای گسترش دامنه انتخاب‌های مشتریان است. کیت بذر جدید اولین نتیجه تحقیقات مشترک ال‌جی با دانشگاه یونام به شمار می‌رود، دانشگاهی که در زمینه تحقیقات فناوری کشاورزی هوشمند پیشگام است.

شرکت ال‌جی الکترونیکس همچنین یک رویداد Gateot را برگزار کرده که در آن، فرصتی برای رشد سه گیاه جدید را از طریق قرعه‌کشی ارائه می‌کند. این قرعه‌کشی در میان اعضای کافه رسمی صورت می‌گیرد که به هنگام توسعه این کیت‌ها گیاهان را داخل آن‌ها پرورش می‌دادند. این رویداد که به معنای «رشد با هم» است، فعالیتی برای ایجاد فرهنگ زندگی سبز به شمار می‌رود و در آن مشتریان به نظرات دیگر مشتریان در مورد گیاهان جدید و بررسی واکنش‌های مختلف نسبت به آن‌ها گوش می‌دهند.

کیت بذر جدید را می‌توان در بسته بندی Colors of Love 2 خریداری کرد که شامل سه نوع گل همچون Chaesonghwa، Candle Mandrami و Viola است. علاوه بر این، بسته Italian Herb 2 شامل گیاهان ریحان، شوید و روکولا است. علاوه بر این می‌توانید این کیت دانه جدید را در بسته معطر و ارزشمند بی (Fragrant and precious Package B) دریافت کنید.

محصول LG Tuewoon یک وسیله پرورش گیاه ممتاز از شرکت ال‌جی به شمار می‌رود که می‌تواند ۶ گیاه را به صورت همزمان رشد بدهد و همچنین ۹ سبزیجات برگدار همانند کاهو، سامپو و روما، ۶ گل از جمله گل همیشه بهار، تاج خروس شمعی و نعناع فلفلی را به عمل بیاورد. کیت‌های بذر این محصول نیز شامل ۲۲ نوع کیت بذر می‌شود که ۷ نوع گیاه دارویی نیز در آن وجود دارد. کیت‌های بذر Tuenun Mini کوچک و سبک هستند و می‌توان از این محصول به عنوان یک گلدان هوشمند استفاده کرد. شرکت ال‌جی به دنبال اضافه کردن کیت‌های بذر جدیدی است تا بتواند گیاهان و محصولات بیشتری را در این دستگاه پرورش داد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید