۰۴ اسفند ۱۴۰۱

تلاش ال‌جی برای توانمندسازی متخصص‌های حوزه HVAC در شرق آفریقا

نصب و نگهداری آسان محصولات هر دو کلید دستیابی به تجربه خوب و سطح بالا برای مصرف‌کنندگان امروزی است و همین نیز سبب شده تا شرکت ال‌جی شرق آفریقا (LG East Africa) در این زمینه سرمایه‌گذاری کند تا عملکرد کلی خودش را در حوزه راهکارهای گرمایش، تهویه هوا و تهویه مطبوع (HVAC) در بخش‌های مسکونی و تجاری را افزایش بدهد. در همین راستا نیز شرکت ال‌جی تکنسین‌های محلی متعددی را آموزش می‌دهد و آن‌ها را با آخرین لوازم پیشرفته این شرکت به سطح به‌روز و بالا می‌رساند.

ال‌جی از طریق مشارکت خودش با دانشگاه نایروبی (UoN) که در سال ۲۰۱۰ میلادی رسمی شده بود، مهندسان، معماران، پیمانکاران و سایر متخصصان ساختمان را آموزش خواهد داد تا آن‌ها بتوانند با آخرین نوآوری‌های حوزه HVAC این شرکت کار کنند. این کارآموزان با مجموعه‌ای از توزیع‎کنندگان، فروشندگان و شرکت‌های ال‌جی در زمینه خدمات گرمایش، تهویه هوا و تهویه مطبوع سروکار دارند و این در حالی است که دشواری یافتن شغل در این منطقه قابل توجه است و می‌تواند کمکی نیز در این زمینه باشد.

با توجه به اینکه تقاضا برای فناوری‌های‌ صرفه‌جویی انرژی در بالاترین حد خود قرار دارد و این واقعیت که اکثر کشورهای آفریقایی مملو از سیستم‌های تهویه مطبوع قدیمی هستند، هدف از این مشارکت ال‌جی اطمینان حاصل کردن از این است که مهندسان و معماران آینده این منطقه درباره فناوری‌ها و لوازم خانگی در حال تکامل امروزی آگاهی لازم را داشته و به بازار مسلط باشند.

مرحله بعدی شرکت ال‌جی شرق آفریقا برای توسعه تجارت حوزه HVAC خودش شامل بازسازی کامل آکادمی بی۲بی (B2B Academy) و تغییر نام تجاری خودش است که مستقیما متخصصان شاغل در ساخت و ساز را هدف قرار می‌دهد و در عین حال، مهارت‌های فنی افراد بومی را بالا می‌برد. هنگامی که این اتفاق رخ بدهد، آموزش‌های جامع از طریق نمایش‌های عملی در نمایشگاه و همچنین از طریق وبینارها و سمینارها به کارآموزان ارائه می‌شود. ال‌جی اولین شرکت الکترونیکی در منطقه است که آکادمی‌ای برای آموزش محصولات و نوآوری‌های HVAC راه‌اندازی می‌کند و حتی ممکن است در دفاتر مشتریان نیز کلاس‌هایی را برگزار نماید.

برای اینکه بازار داخلی به سمت پذیرش و تطبیق پذیری با فناوری‌های نوآورانه همچون محصولات و راهکارهای حوزه HVAC ال‌جی سوق پیدا کند، باید آگاهی بیشتر و آموزش‌های سطح بالایی ارائه شوند. پس شرکت ال‌جی شرق آفریقا با همراهی دیگر فعالان حوزه صنعت، آکادمی بی‌۲بی خودش را تقویت خواهد کرد تا بستری برای افراد محلی فراهم کند تا بتوانند مهارت فنی خودشان را افزایش بدهند و در مورد طیف وسیعی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع این شرکت اطلاعات کسب کنند. انتظار می‌رود صدها کارآموز از دوره‌های ارائه شده توسط این آکادمی بهره‌مند شوند که همه چیز از نصب و عیب‌یابی تا خدمات کامل را آموزش می‌دهند.

نمایشگاه تجاری ال‌جی این فرصت را به همه می‌دهد تا درباره نوآوری‌های پیشرفته این شرکت در زمینه گرمایش، تهویه هوا و تهویه مطبوع اطلاعات بیشتری بدست بیاوردند، نوآوری‌ها و محصولاتی که برای فضاهای مسکونی، خرده فروشی، عمومی، شرکتی و همچنین بیمارستان‌ها، هتل‌ها و موسسات آموزشی ایدئال هستند.

اخیرا شرکت ال‌جی شرق آفریقا فناوری جدید مبتنی بر ابر خودش را به نام TMS-BECON Cloud معرفی کرده است که به مشتریان اجازه می‌دهد تا سیستم‌های تهویه مطبوع ال‌جی را به صورت بلادرنگ کنترل و درخواست عیب‌یابی را به متخصصان مستقر در نایروبی ارسال کنند.

با افزایش هزینه‌های انرژی در بحبوحه بحران جهانی هزینه‌های زندگی، بسیاری از مصرف‌کنندگان لوازم خانگی قدیمی خودشان را خاموش می‌کنند و در راستای کاهش قبض انرژی خود به سمت وسایل نوآورانه‌تر روی می‌آورند. شرکت ال‌جی نیز همچنان به ارائه سیستم‌های تهویه مطبوع نوآورانه با فناوری اینورتر با قیمت مناسب ادامه می‌دهد و به مصرف‌کننده‌های آگاه از محیط زیست که روز به روز به تعدادشان اضافه می‌شود، کمک می‌کند تا مصرف انرژی خود را کاهش بدهند و در درازمدت در هزینه‎‌ها صرف‌جویی کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید