۰۳ اسفند ۱۴۰۱

جاروبرقی Cordzero ال‌جی ایدئال برای فصل آلرژی

جاروبرقی Cordzero ال‌جی با قدرت گردگیری بسیار بالا، راهکاری ایدئال برای پاکیزه نگه داشتن خانه به هنگام فصل آلرژی و دوری از حساسیت به شمار می‌رود.

جاروبرقی و گردگیر LG Cordzero A9 Kompressor محصولی برجسته از ال‌جی به شمار می‌رود که واقعا متحول‌کننده بوده، به خصوص اینکه این محصول به هنگام فصل آلرژی بسیار کاربری و مفید است. این جاروبرقی پیشرفته با یک موتور سطح برجسته و آینده‎‌دار مجهز شده و قدرت مکش بسیار زیادی را روی فرش، کاشی و کف چوبی فراهم می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته درباره این جاروبرقی کوردزیرو ال‌جی آن است که این محصول به عنوان یک گردگیر نیز عمل می‌کند و به لطف دو باتری با آزادسازی سریع به شما امکان می‌دهد همزمان تمیزکاری انجام بدهید و شارژ کنید.

باتری‌های لیتیوم یون ارتقاء یافته این محصول به گونه‌ای طراحی شدند تا بتوانند شارژهای متوالی و مکرر را تحمل کنند و قابلیت تحمل شارژهای بیشتر را نیز دارند. زمانی که اهرم کمپرسور را روی جاروبرقی فشار می‌دهید، این جاروبرقی ال‌جی می‌تواند خاک، گرد و غبار و موهای حیوانات خانگی جمع آوری شده در داخل خودش را فشرده کند که ظرفیت سطلش را بیشتر می‌کند و فضای بیشتری برای تمیزکاری در اختیار شما می‌گذارد.

یکی از جنبه‌های جالب و برجسته جاروبرقی کوردزیرو ال‌جی توانایی آن به عنوان یک گردگیر است. در حقیقت، این جاروی شارژی بدون سیم می‌تواند به راحتی و به شکلی موثر خاک‌ها، غبار، شوره حیوانات خیانگی،‌ گرده و مو را از روی فرش‌ها و همچنین سطوح سخت پاک کند. این توانایی جاروبرقی نیز به لطف موتور محرک مستقیم داخل سر نازل تمیزکننده آن است. در هر صورت، تمیز شدن گرد و غبار و همچنین موهای حیوانات خانگی سبب می‌شود که خانه برای کسانی که دارای حساسیت هستند، هیچ مشکلی نداشته باشند.

اگر دسته جاروبرقی را جدا کنید، می‌توانید از قابلیت تمیزکاری نقطه‌ای آن استفاده کنید که به شما این امکان را می‌دهد تا به خوبی نقاط مختلف خانه همچون کف آن و همچنین مبلمان و اثاثیه را به بهترین شکل ممکن تمیز کنید. از سوی دیگر، تطبیق پذیری دسته جاروبرقی جداشونده آن نیز به شما این امکان را می‌دهد تا به هنگام تمیزکاری تنوع لازم را داشته باشید.

جاروبرقی LG CordZero A9 Kompressor Stick Vacuum دارای گواهینامه سازگار با آسم و آلرژی است زیرا از نظر علمی ثابت شده که نه تنها این محصول ال‌جی می‌تواند مواد آلرژی‌زا را از خانه شما حذف کند بلکه مواد آلرژی‌زایی که از فرش شما پاک می‌شوند را به خوبی درون محفظه خودش نگه می‌دارد، آن هم بدون اینکه دوباره آن‌ها را در هوای خانه پخش کند.

اگر از آلرژی رنج می‌برید و نمی‌توانید از هر جاروبرقی استفاده کنید یا اینکه یک جاروبرقی و گردگیر هیبریدی با عملکرد بالا می‌خواهید، این جاروبرقی ال‌جی می‌تواند نیاز شما را برطرف کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید