۲۰ اسفند ۱۴۰۱

رکورد 100 میلیون واحدی تولید موتور اینورتر دایرکت درایو ال‌جی

موتور اینورتر دایرکت درایو (Inverter Direct Drive Motor) یکی از اجزای کلیدی ماشین‌های لباسشویی ممتاز ال‌جی برای بیش از دو دهه به شمار می‌رود و این در حالی است که همچنان با قدرت تولید آن ادامه دارد.

ال‌جی الکترونیکس (LG) اعلام کرده که تولید موتور اینورتر دایرکت درایو این شرکت به فراتر از 100 میلیون دستگاه رسیده است. فناوری موتور ممتاز شرکت ال‌جی عامل اصلی در عملکرد قوی و قابل اعتماد و همچنین محبوبیت مداوم جهانی راهکارها و محصولات لباسشویی ال‌جی به شمار می‌رود.

از سال 1998 تا پایان سال 2022 میلادی، شرکت ال‌جی به طور متوسط روزانه ۱۲۰۰۰ موتور اینورتر دایرکت درایو تولید کرده است. این موتورهای ال‌جی به صورت مستقیم به استوانه داخل ماشین لباسشویی متصل می‌شوند، یک نوآوری که به دوام بیشتر ماشین‌های لباس‌شویی ال‌جی و همچنین کاهش آلودگی صوتی و مصرف انرژی آن به هنگام استفاده کمک شایانی می‌کند.

شرکت ال‌جی در طی چهار نسل موتورهای اینورتر دایرکت درایو خودش را پالایش کرده و به طور مداوم توانایی و ظرفیت آن‌ها را افزایش داده تا بتواند محصولات باکیفیت‎‌تری را برای مشتریان خودش به ارمغان بیاورد. این شرکت بیش از ۲۴۰ اختراع مرتبط با فناوری موتور اینورتر دایرکت درایو در کره و همچنین در سطح بین‌المللی دارد. در سال ۲۰۱۹ میلادی، شرکت ال‌جی هوش مصنوعی (AI) را به موتورهای اینورتر خودش اضافه کرد تا کارآمدی و کارایی آن‌ها را بیشتر کند.

موتور AI DD که در ماشین‌های لباسشویی و خشک‌کن‌های ممتاز ال‌جی استفاده می‌شوند، از فناوری یادگیری عمیق برای تشخیص وزن هر بار و انواع پارچه‌های در حال شستشو استفاده می‌کند. سپس ترکیب بهینه حرکات استوانه داخلی را از فناوری ۶ حرکته اختصاصی این شرکت برمی‌گزیند که سبب می‌شود مراقبت و تمیز کردن لباس‌های شسته شده برای مصرف‌کننده بهتر صورت بگیرد.

سال گذشته میلادی، شرکت ال‌جی موتور اینوتر دایرکت درایو خودش را برای اولین بار در خشک‌کن‌هایش عرضه کرد. همانند لباسشویی‌های ال‌جی، خشک‌کن‌های این شرکت نیز فناوری ۶ حرکته را دارند تا عملکرد خشک کردن را بهبود ببخشند و آسیب به بافت پارچه را به حداقل برسانند. فناوری موتور اینورتر ال‌جی، به خصوص AI DD، به اولین فناوری لوازم خانگی تبدیل شد که توانست تأییدیه هوش مصنوعی یادگیری عمیق را از شرکت جهانی علم ایمنی UL دریافت کند.

کیم یانگ سون مدیر واحد تجاری راهکار قطعات شرکت لوازم خانگی و تهویه هوای ال‌جی در همین راستا اظهار داشته:

«تعداد موتورهای اینورتر دایرکت درایو تولید شده نشانی از برتری فناوری موتوری است که ال‌جی برای راهکارها و محصولات لباسشویی ممتاز خودش توسعه داده است. ما همچنان به ایجاد اجزای اصلی بسیار کارآمد که عملکرد و قابلیت اطمینان محصولات‌مان را افزایش بدهد، ادامه خواهیم داد و در عین حال، تلاش می‌کنیم تا انتشار کربن به هنگام ساخت محصولات خود را کاهش بدهیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید