۱۸ اسفند ۱۴۰۱

زندگی روزمره بهتر برای همه با تلویزیون‌های نوآورانه و ممتاز ال‌جی

در دهه گذشته، پیشگامی شرکت ال‌جی در بازار به طور قابل‌توجهی تقویت شده و این شرکت همچنان به ارائه ارزش‌های مدام در حال تحول و منحصربه‌فرد از طریق تلویزیون‌های OLED خودش ادامه می‌دهد که عصر جدیدی را در صنعت تلویزیون ایجاد کردند. این در حالی است که تلویزیون‌های QNED نیز فضای LCD را جوان‌سازی کرده است. جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی که با مفهوم « Sync to You, Open to All» همسو هستند، مطابق با خانه‌های مختلف طراحی شدند که زندگی روزمره را از طریق فناوری‌های پیشرفته غنی‌تر می‌کنند.

مجموعه تلویزیون‌های ال‌جی ۲۰۲۳ که در بازارهای کره جنوبی و همچنین جهانی از این ماه عرضه می‌شوند، یک دهه از پیشرفت‌های فناوری OLED را نشان می‌دهند که همراه با کیفیت تصویر خود نوردِه ممتاز، پردازش تصویر پیشرفته برای تصاویر روشن‌تر و واضح‌تر و همچنین پلتفرم webOS پیشرفته مجهز به ویژگی‌ها و خدمات هوشمند هستند.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی که برای کیفیت تصویر استثنایی، کنتراست، رنگ‌های سیاه جوهری و زوایای دید گسترده شهرت دارند و جوایزی را دریافت کرده‌اند، با ارائه عملکرد بی‌عیب و نقص و همچنین طیف گسترده‌ای از رزولوشن‌ها (4K و 8K)، فاکتورهای فرم (قابل چرخش یا خم شونده)، طرح‌ها و اندازه‌ها (۴۲ تا ۹۷ اینچ) به کاربران این آزادی انتخاب را داده‌اند تا صفحه نمایش مناسب با نیازها، ترجیحات و خانه‌های خودشان انتخاب کنند.

ارتقاء قابل‌توجهی که در سری OLED evo G3 ایجاد شده به لطف فناوری Brightness Booster Max ال‌جی است که معماری کنترل روشنایی کاملا جدید و الگوریتم‌های افزایش روشنایی را با یکدیگر ترکیب می‌کند و روشنایی را تا ۷۰ درصد افزایش می‌دهد. روشنایی بر اساس پیکسل به پیکسل نقشه‌برداری و کنترل شده است که منجر به خلق تصاویری واضح‌تر و واقعی‌تر می‌شود. سری OLED evo G3 همچنین از فناوری Super Anti Reflective برخوردار است که حواس‌پرتی‌های بصری مانند تابش نور و بازتاب‌ها را کاهش می‌دهد و حتی بزرگترین تلویزیون OLED جهان که ۹۷ اینچ است را ارائه می‌کند.

پردازنده جدید α9 AI Gen6 تلویزیون‌های سری OLED evo ۲۰۲۳ از فناوری یادگیری عمیق (Deep Learning) خودش به کمک هوش مصنوعی بهره می‌گیرد تا کیفیت بالای تصویر و صدا را از طریق AI Picture Pro ارائه کند. همین نیز سبب شده تا مقیاس و کیفیت به یک اندازه افزایش پیدا کنند و محتوا دقیقا همانطور که توسط سازندگان ساخته شده، برای بیننده‌ها به نمایش در بیایند. علاوه بر این، ویژگی OLED Dynamic Tone Mapping Pro جزئیات پنهان را آشکار می‌کند و عمق بیشتری به هر فریم می‌دهد و AI Sound Pro نیز فضای اتاق را با صدای فراگیر مجازی 9.1.2 از بلندگوهای داخلی تلویزیون پر می‌کند تا بیننده غرق در صحنه شود. به علاوه، جدیدترین تلویزیون‌ها و باندهای صوتی ال‌جی به طور یکپارچه با یکدیگر کار می‌کنند و به لطف WOW Orchestra صدایی سه بعدی را ایجاد می‌کنند.

ال‌جی به دنبال ابداع تجربیات منحصربه‌فرد سبک زندگی از طریق فلسفه Life’s Good و همچنین مفهوم Sync to You, Open to All است و با همگام‌سازی تجربه‌‎های کاربری با سلیقه‌ها و سبک زندگی منحصربه‌فرد بیننده‌ها از طریق ویژگی‏‌ها، طراحی‌ها و مواردی دیگر، نقش تلویزیون در خانه را متحول کرده است.

تلویزیون‌های امسال ال‌جی مجهز به جدیدترین سیستم عامل webOS هستند که رابط کاربری باز طراحی شده All-New Home را ارائه می‌کنند که تعداد قابل توجهی گزینه‌های سفارشی‎‌سازی و راحتی را دارند. New Quick Cards نیز یکی از همین گزینه‌ها به شمار می‌رود که بهترین راه برای دسترسی به محتوا و خدمات پربازدید در این پلتفرم محسوب می‌شود.

webOS تازه برای استفاده راحت همه افراد طراحی شده و لذت بردن از گزینه‌های شخصی‌سازی مختلف را برای همه به ارمغان می‌آورد و این کار را نیز بر اساس تاریخچه مشاهده و عادات تماشای بیننده‌ها تعیین می‌شوند. AI Concierge نه تنها محتوا را بر اساس استفاده و جستجوهای گذشته مدیریت می‌کند بلکه عناوین پرطرفدار و تنظیمات و ویژگی‌های مفید را نیز پیشنهاد می‎‌کند که شامل حالت خانوادگی، راحتی چشم و حالت چند نمایش می‌شود.

تلویزیون‌های جدید QNED نیز جزو تلویزیون‌های سال ۲۰۲۳ ال‌جی به شمار می‌روند که با استفاده از فناوری Quantum Dot NanoCell Color رنگ‌هایی غنی، دقیق و واقعی را تولید می‌کنند و یک تجربه تماشای فراموش‌نشدنی را رقم می‌‎زنند. جدیدترین تلویزیون‌های QNED Mini LED مجهز به تکنولوژی Million Grey Scale Block Dimming هستند که به کنتراست و سطوح مشکی OLED بسیار نزدیک است. علاوه بر این، تلویزیون‌های Mini LED ال‌جی نیز نه تنها ۶۴ برابر کنتراست بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی خود برای دستیابی به یک میلیون درجه‌بندی پویا دارند بلکه طراحی آن‌ها نیز باریکتر و هماهنگ با جدیدترین باندهای صوتی ال‌جی است.

 

ال‌جی همچنین ویژگی‌های مختلفی را در محصولات خودش گنجانده تا استفاده از این محصولات را برای همه افراد با هر توانایی‌ امکان‌پذیر کند که شامل توضیحات صوتی هنگام پیمایش منوها، محتوای روی صفحه و نتایج جستجو می‌شود. اگر تلویزیون به حالت آماده به کار تغییر وضعیت بدهد، کاربر اعلان‌های صوتی با جزئیات وضعیت صفحه نمایش و اقدامات توصیه شده را دریافت می‌کند. همچنین با فشردن طولانی مدت دکمه بی‌صدا کردن کنترل از راه دور LG Magic Remote نیز مصرف‌کننده می‌تواند ویژگی Learn TV Remote را بیابد که نحوه استفاده از ویژگی‌های کاربردی کنترل از راه دور هوشمند را آموزش می‌دهد. در نهایت، ویژگی زوم زبان اشاره (Sign Language Zoom) نیز به مصرف‌کننده‌های کم شنوا امکان می‎‌دهد تا مترجم زبان اشاره را روی صفحه بزرگ کنند.

ال‌جی همچنین با کاهش استفاده از پلاسیک در طول تولید تلویزیون و افزایش استفاده از پلاستیک‌های بازیافتی و مواد دارای چاپ تک رنگ، از پایداری زیست محیطی دفاع می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید