۰۱ بهمن ۱۴۰۲

ال‌جی و BoConcept با طراحی چشمگیر خود بازدیدکنندگان را مجذوب کردند

نشانه یک مشارکت موفق نتیجه‌ای است که نشان می‌دهد چگونه با هم بودن چیزی بهتر از آنچه ایجاد می‌کند که فرد می‌تواند به تنهایی انجام بدهد. ال‌جی که به‌خاطر تلویزیون‌های دارای فناوری استثنائی و با کیفیت خودش شهرت دارد، متعهد است تا محصولاتش دارای طراحی‌هایی باشند که به طور یکپارچه با فضای خانه مطابقت دارند.

برای نشان دادن تعهد ال‌جی به طراحی محصول، ال‌جی فرانسه با برند دانمارکی طراحی مبلمان مشهور BoConcept همکاری کرده است، برندی که به‌خاطر زیبایی و توجه به جزئیاتش مشهور است. نمایشگاه BoConcept با تأکید بر اینکه چگونه محصولات Lifestyle Screen این شرکت آزادی طراحی داخلی را فراهم می‌کنند، به بومی برای LG Objet Collection Posé تبدیل شدند که ترکیبی از فناوری و عناصر طراحی است و تجربه سرگرمی خانگی را با سبکی بدیع ارتقا می‌دهد.

رونمایی از این محصول در BoConcept توانسته توجه بسیاری از روزنامه‌نگاران و تأثیرگذاران را به خودش جلب کند و برخی از بازدیدکنندگان به رشد ال‌جی به‌عنوان شرکتی اشاره کردند که به ظاهر و اجزای فنی پیشرفته در محصولاتش توجه دارد. موفقیت این مجموعه همچنین باعث ایجاد انتظار برای همکاری‌های بیشتر بین ال‌جی و برندهای طراحی اثاثیه برتر شده است.

این مشارکت نمایش موفقیت‌آمیزی از ترکیب فناوری طراحی معاصر است و ترکیبی کامل از مواد شیک و پرداخت‌های خوب با محصولات هر دو برند است. تلویزیون LG Objet Collection Posé تا پایان دسامبر گذشته در ۲۴ نمایشگاه BoConcept در سراسر فرانسه به نمایش گذاشته شده بود و فرصتی عالی برای مشتریان فراهم کرد تا تلویزیون درجه یکی را شاهد باشند که فضای هر خانه‌ای را متحول می‌کند. با این رویداد، ال‌جی خود را به‌عنوان یک برند با حس زیبایی‌شناسی قوی برجسته می‌کند و به آینده‌ای خوش‌بینانه از طراحی مشترک اشاره دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید