۰۲ بهمن ۱۴۰۲

ال‌جی در نمایشگاه AHR Expo 2024 از جدیدترین محصولات HVAC رونمایی کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) از جدیدترین محصولات گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) خودش در نمایشگاه AHR Expo 2024 رونمایی کرد، نمایشگاهی که در شیکاگو ایالت ایلینویز آمریکا از ۲۲ تا ۲۴ ژانویه برگزار می‌شود. مجموعه‌های تهویه مطبوع مسکونی و تجاری با مصرف انرژی کارآمد ال‌جی که در نمایشگاه امسال به نمایشگاه گذاشته شده‌اند، عملکرد استثنایی را ارائه می‌دهند و تعهد ثابت این شرکت به مسئولیت زیست‌محیطی را نشان می‌دهند.

در غرفه راهکار هوا، ال‌جی چندین راهکار HVAC پیشرفته خودش را در کانون توجه قرار داده است. این موارد نیز شامل پمپ حرارتی هوا به آب و کوره R32 و پمپ حرارتی Multi F می‌شود که هر دو برای کاربردهای مسکونی طراحی شده‌اند و راهکار جدید Multi V i Variable Refrigerant Flow (VRF) نیز برای استفاده تجاری معرفی شده است.

بازدیدکنندگان از بخش راهکارهای الکتریکی سازی خانه می‌توانند نگاهی مستقیم نسبت به پمپ حرارتی هوا به آب R32 ال‌جی داشته باشند که از مبرد با پتانسیل گرمایش جهانی کم یعنی R32 استفاده می‌کند. مبرد R32 مطابق با آخرین استانداردهای مبرد توانایی ارائه عملکرد گرمایش قابل اعتماد در دماهای پایین را دارد. این بخش همچنین دارای سیستم تهویه مطبوع شیک ARTCOOL Gallery است. گالری متمایز ARTCOOL Gallery برای اولین بار در نمایشگاه CES 2023 رونمایی شده بود و دارای پیشرفته‌ترین کمپرسور اینورتر دوگانه و جریان غیرمستقیم سه طرفته ال‌جی است.

علاوه بر این، بخش الکتریکی سازی خانه تخصص ال‌جی در طراحی سیستم تهویه مطبوع سفارشی با استفاده از راهکارهای همه‌کاره مانند پمپ حرارتی Multi F را برجسته می‌کند. این پمپ حرارتی با واحدهای داخلی مختلف سازگار است و قادر است تا با طیف گسترده‌ای از ساختمان‌ها و لوازم‌خانگی منطبق شود و همین نیز سبب شده تا بتواند محیط داخلی راحتی را حتی در آب‌وهوای شدید تضمین کند.

آبگرمن پمپ حرارتی اینورتر ال‌جی که در بخش راهکارهای هوا و آب خانه به نمایش گذاشته شده، یک جایگزین کم مصرف برای آبگرمن معمولی گازی یا برقی است. این می‌تواند تا ۸۰ گالن آب را در یک زمان گرم کند و منبع زیادی از آب داغ و عملکردی قابل اعتمادی را ارائه می‌دهد. آبگرمن نوآورانه ال‌جی راحتی کاربر را نیز افزایش می‌دهد، کنترل از دور یکپارچه و اعلان‌های تعمیر و نگهداری مفید را از طریق برنامه LG ThinQ ارائه می‌کند.

 پمپ حرارتی Multi-Position Air Handler ال‌جی نیز حتی در مناطق با آب‌وهوای سرد نیز سطح جدیدی از انعطاف‌پذیری و راحتی را برای صاحبان خانه فراهم می‌کند. این راهکار هوا کنترل دمای مطلوب را در تمام طول سال فراهم می‌کند و در تابستان خنک‌کنندگی و در زمستان گرمایش را ایجاد می‌کند و می‌تواند برای نصب عمودی یا افقی پیکربندی شود تا بتواند با وضعیت فعلی خانه شما منطبق باشد.

در بخش تجاری غرفه ال‌جی در این نمایشگاه نیز راهکار جدید Multi V i VRF ارائه شده بود که برای استفاده در ساختمان‌های تجاری متوسط تا بلند طراحی شده است. Multi V i جدید که به موتور هوش مصنوعی پیشرفته ال‌جی مجهز است، داده‌های عملیاتی را برای افزایش راحتی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ارائه عملکردهای تشخیص هوشمند تجزیه‌وتحلیل می‌کند.

غرفه راهکارهای قطعات ال‌جی که در کنار غرفه راهکار هوا قرار دارد نیز تعهد مستمر ال‌جی نسبت به پایداری و بهره‌وری انرژی را نشان می‌دهد. در میان قطعات محصولات نمایش داده شده در اینجا نیز کمپرسورهای مسکونی جدید ال‌جی به چشم می‌خورند که مبردهایی با GWP پایین دارند و در حال حاضر نیز با مقررات جدید ایالات متحده در رابطه با مبردها تطابق دارد. این غرفه همچنین کمپرسورهای اسکرال ال‌جی برای بازار تجاری و آخرین سری موتورهای فن HVAC این شرکت را به نمایش در آورده است.

جیمز لی رئیس واحد تجاری راهکار هوا در شرکت ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«راهکارهای پیشرفته HVAC ما در نمایشگاه AHR Expo 2024  نشان می‌دهد که ال‌جی نقشی پیشرو در پیشرفت جهانی به سمت برقی سازی دارد و در طراحی محصولات تهویه مطبوع پایداری را در اولویت قرار داده است. ما همچنان به معرفی راهکارهای تهویه مطبوع با کارایی انرژی و عملکرد بالا ادامه خواهیم داد که موقعیت ما در بازار جهانی تهویه مطبوع را تقویت می‌کند و از استراتژی جهانی ال‌جی به‌عنوان ارائه‌دهنده راهکار خانه هوشمند پشتیبانی می‌کند.»

کلمات کلیدی:

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید