۰۴ آبان ۱۳۹۵

خلاصی از حساسیت‌های غذایی با یخچال هوشمند InstaView ال‌جی

گندم نمی‌توانید بخورید؟ گوشت به شما نمی‌سازد؟ نگران نباشید. جدیدترین یخچال ال‌جی با درب دولایه InstaView شما را از شر حساسیت و مشکلات گوارشی نجات می‌دهد.

این یخچال یک نمایشگر 29 اینچ بزرگ روی درب خود دارد که نیمه‌شفاف است و به عنوان پنجره هم عمل می‌کند. یعنی اعضای خانواده می‌توانند بدون باز کردن درب یخچال محتویات داخل را مشاهده کنند. این نمایشگر نیمه‌شفاف برنامه‌های کاربردی را نیز نمایش می‌دهد و کاربران می‌توانند یادداشت‌های مجازی بنویسند و نشان دهند افرادی که حساسیت غذایی دارند از خوراکی‌های کدام طبقه یخچال نباید استفاده کنند.

photo_2016-10-25_08-24-34

این مدل جدید از یخچال‌های ال‌جی که در نمایشگاه فناوری IFA 2016 پرده‌برداری شد به برنامه یادداشت‌های چسبان ساخت خود ال‌جی مجهز است و برای نشان‌دار کردن غذاهایی که از نظر حساسیتی ایمن هستند به کار می‌رود زیرا مانند یک پنجره نیمه‌شفاف داخل یخچال را می‌توان مشاهده کرد. از برنامه‌های کاربردی اختصاصی ال‌جی مخصوص لوازم آشپزخانه نظیر مشاهده زمان و دستور غذا که بگذریم، این یخچال به ویندوز 10 کامل مجهز است و با 2 گیگابایت رَم و پردازنده اتم اینتل پشتیبانی می‌شود. به این معنی که برنامه‌نویسان می‌توانند به این مجموعه امید داشته باشند و همه نوع برنامه کاربردی را برای درب این یخچال بنویسند.

lgfridgenew-9-0

سئونگ-جین جو، رئیس لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس، در بیانیه‌ای گفت: «نمایشگاه IFA مکانی بی‌نظیر برای نمایش جدیدترین لوازم خانگی ماست زیرا دقیقاً همان جایی است که همه صنایع گرد هم جمع می‌شوند. لوازم خانگی پیشرفته ال‌جی در ایجاد تجربه خانه‌داری و آشپزی در خانه مشتری مدرن نظیر ندارد.»

lge-instaview-door-in-door-1024x1024jpg

ال‌جی هنوز در مورد زمان عرضه و قیمت این محصول اطلاعاتی ارائه نکرده است اما قطعاً ارزان نخواهد بود. مدل قبلی دیگر ال‌جی که پنجره نیمه‌شفاف داشت ویندوز 10 نداشت و قیمتش 4 هزار دلار امریکا بود. البته، جنس خوب، پول خوب هم می‌خواهد. خانه هوشمندی که در سال‌های 1950 تنها خیالات و تصورات عجیب بود، امروز دیگر به لطف یخچال هوشمند و جاروهای روباتیک به تحقق پیوسته است. اما شاید با این قیمت‌های بالا، مدت زمان زیادی طول بکشد که آن را در یک خانه معمولی ببینیم.

the-fridge-that-came-complete-with-a-special-uncooled-section-specifically-for-bananas

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید