۲۰ آذر ۱۳۹۹

یخچال جدید ال‌جی با فناوری UVnano برای ضدعفونی خروجی آب سردکن

جدیدترین ابتکار ال‌جی در تولید یخچال از قدرت نور برای سلامت و بهداشت بهتر بهره می‌برد. یخچال InstaView Door-in-Door ال‌جی با فناوری UVnano از فناوری نور LED فرابنفش برای ضدعفونی کردن خروجی آب سردکن در هر ساعت (یا هر زمان به طور دستی) استفاده می‌کند تا ۹۹٫۹۹ درصد از باکتری‌ها و ویروس‌ها را از بین ببرد. یخچال اینستاویوی ال‌جی با استفاده از دو قابلیت خنک کنندگی LINEAR Cooling و +DoorCooling شرایط بهینه را برای غذاهای تازه‌تر فراهم می‌کند.

فناوری LINEAR Cooling نوسانات دما را، که دلیل اصلی فساد مواد غذایی در یخچال است، به حداقل می رساند تا کنترل دما دقیق‌تر شود. قابلیت +DoorCooling نیز تمام یخچال را به وسیله توزیع جریان هوای قدرتمند با کمک دمنده‌هایی که به صورت استراتژیک در یخچال تعبیه شده‌اند به طور یکنواخت خنک می‌کند.

یک دستگاه یخ‌ساز که در کشوی فریزر گنجانده شده یخ‌هایی گرد از نوع Craft Ice با قطر ۵ سانتی‌متر تولید می‌کند که دیرتر ذوب می‌شوند و می‌توانند نوشیدنی‌ها را به مدت طولانی‌تر خنک نگه دارند؛ علاوه بر این، ظاهر نوشیدنی‌ها نیز قشنگ‌تر و جذاب‌تر می‌شود.‌

LG-InstaView-with-UVNano_05

این یخچال‌ جدید ال جی که در نمایشگاه IFA 2020 معرفی شد مواد غذایی را به مدت طولانی تر تازه نگه می دارد. به این معنی که رفت و آمد شما به سوپرمارکت و فروشگاه‌های مواد غذایی برای تامین مایحتاج خوراکی کمتر خواهد شد.

ال‌جی برای کمک به مشتریان در شناخت آشپزخانه رویایی آنها با یخچال جدید از نوع InstaView Door-in-Door که مجهز به فناوری نانوی فرابنفش (UVnano) است تعهد خود را برای ارائه انتخاب به مشتریان نشان می‌دهد و به آنها کمک می‌کند بهداشتی‌ترین زندگی را در آشپزخانه تجربه کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید