۱۴ آبان ۱۳۹۴

یک مانیتور منحنی و فوق عریض برای حرفه‌ای‌ها

مانیتور 34 اینچ QHD ال‌جی مدل 34UC97 با نسبت تصویر 21:9 و صحفه نمایش منحنی و فوق عریض به معنای واقعی خمیده و اولترا واید (فوق عریض) است و وضوح 1440×3440 پیکسل (QHD) دارد.

به این مفهوم که حدود 2.4 درصد از نمایشگرهای فول اچ‌‌دی با نسبت تصویر 16:9 فضای بیشتری را پوشش می‌دهد. به این ترتیب، اکنون شما یک مانیتور در اختیار دارید که 20 درصد قدرت پیکسل بیشتری نسبت به مانیتورهای 16:9 Full HD دارد و قاب منحنی آن در کیفیت تصویر هیچ تأثیر منفی‌ای نگذاشته است.

09-BREATHE IN, BREATHE OUT
این مانتیور برای تدوین‌کننده‌های صدا بسیار مناسب است زیرا در یک مانتیور واحد همه ابزار خود را دارند و لازم نیست PremierPro را دایم عقب و جلو کنند. یا گرافیست‌ها هم می‌توانند انواع ابزار گرافیکی خود را به همراه نمایه‌های کوچک و صفحه‌های وب را به طور هم‌زمان در یک صفحه و در کنار هم داشته باشند. این گستردگی صفحه نه تنها موجب سهولت کار که موجب صرفه‌جویی در زمانِ کار این افراد نیز می‌شود. نمایشگرهای  IPS، زاویه دید 178 درجه‌ای دارند. مانیتور 34UC97 با داشتن فناوری IPS و خمیده بودن، هیچ نقطه تاریک یا فضای منفی ندارند و استفاده از آن تجربه‌ای نو از امکانات را به کاربر می‌دهد. در کنار همه این مشخصات، صفحه نمایش 34 اینچ 34UC97، طراحی زیبایی نیز دارد و هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند.

زاویه دید بسیار وسیع

ال‌جی فضای نمایش زیادی که برای نمایشگر 34 اینچی خود در نظر گرفته است به طوری که کاربر می‌تواند همه جزئیات تصویر را حتی در گوشه‌های پانل نیز ببیند. با این گستردگی، می‌توانید چندین پنجره را به طور هم‌زمان در کنار هم باز و استفاده کنید و از بزرگی و وضوح آنها لذت ببرید.

10_EVEN IF YOU HAVE TO WORK ON BOTH MAC AND PC

یک مانیتور برای دو دستگاه

اگر گاهی مجبور هستید مثلا از دو کامپیوتر ویندوزی و مک به طور هم‌زمان استفاده کنید، اینکه دایم بین دو سیستم سوئیچ کنید کار خسته‌کننده‌ای است. ال‌جی برای این مشکل کاربران حرفه‌ای، امکانی به نام Dual Link-up طراحی کرده و در مانتیور 34UC97 گنجانده است. این ویژگی، دو دستگاه مجزا را با نسبت فضای یک به یک به یک مانیتور وصل می‌کند و به مانتیور اجازه می‌دهد فضایی مساوی برای هر دو دستگاه در نظر بگیرد. بنابراین، اگر مجبور به استفاده از دو دستگاه هستید، از مانیتور خمیده UltraWide 34UC97ال‌جی استفاده کنید تا کارتان راحت شود.

البته باید اشاره کنیم جذابیت این قابلیت فقط در نمایش هم‌مان محتوای دو دستگاه نیست، بلکه کاربر حتی می‌تواند محتوای یک دستگاه را به دستگاه دیگر هم منتقل کند. نرم‌افزار Dual Controller امکان انتقال داده بدون استفاده از دستگاه انتقال اطلاعات را به کاربر می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید