۱۴ آبان ۱۳۹۴

تلویزیون Ultra HD منحنی ال‌جی در جشنواره تلویزیون‌های منحنی

تلویزیون Ultra HD ال‌جی با مدل UC9700 در ابعاد 55 و 65 اینچ یکی از برجسته‌ترین پیشنهادات در جشنواره تلویزیون‌های منحنی ال‌جی است.

با خرید این تلویزیون از جشنواره برنده حتمی یک دستگاه تلفن همراه ال‌جی G4 یا سکه تمام‌بهار آزادی شوید.

این تلویزیون با فناوری Ultra HD جدیدترین استاندارد صفحه نمایش است و سطح وضوح تصویر را به مرحله‌ای جدید می‌رساند. تلویزیون ULTRA HD ال‌جی مدل UC9700 آینده تصاویر دیجیتال است که با وجود ۸٫۳ میلیون پیکسل تصاویری بی‌نقص حتی در فواصل اندک از نمایشگر عرضه می‌کند و وضوحی چهار برابر FULL HD در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از تصاویر عالی و رنگ‌های زنده با تلویزیون های ULTRA HD ال‌جی لذت ببرید.

موتور Tru-ULTRA HD هسته اصلی پنل‌ ULTRA HD در این تلویزیون است که وظیفه تغییر وضوح تصاویر عادی به ULTRA HD را به عهده دارد. هنگامی که وضوح تصاویر معمول تغییر داده می‌شود، این موتور تا حد ممکن کیفیت آن‌ها را به تصاویر ULTRA HD نزدیک می‌کند. تلویزیون‌های ULTRA HD ال‌جی با موتور قدرتمندشان سعی می‌کنند جزئیاتی بی‌نقص را ارائه کرده و استاندارد جدیدی در این زمینه بر پا می‌کنند.

تصویری با بالاترین سطح جزئیات تلویزیون‌های ULTRA HD ال‌جی با وضوحی چهار برابر full HD سطح جزئیات رنگی واقعی تصاویر ممکن را ارائه می‌دهد. برای تجربه برنامه‌های مورد علاقه‌تان در سطحی که تا به حال تصور آن را هم نمی‌کردید آماده باشید.

promotion-9003-e1446546084430

۲ نظر

محمد ۱۵ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

سلام
میخواستم بدونم راهی برای دسترسی به استور جهانی در webos2 وجود داره? چون همونطور که میدونین تعداد برنامه های لوکیشن ایران بسیار محدوده:(

علی ۱۸ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

کاش قیمتهارااعلام میکردید

نظر دهید