۰۲ آذر ۱۴۰۱

رونمایی از اولین مانیتور ۲۴۰ هرتز OLED ال‌جی مخصوص بازی

جدیدترین مانیتور ۲۷ اینچی گیمینگ ال‌جی با پنل ۲۴۰ هرتز OLED رونمایی شد. این محصول با قیمتی کمتر از اکثر مانیتورهای OLED دردسترس قرار می‌گیرد.

مانیتور ۲۷ اینچی LG UltraGear 27GR95QE-B محتوای بصری را با وضوح ۲٬۵۶۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل نمایش می‌دهد. پنل این مانیتور ۹۸٫۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و نسبت کنتراست آن ۱٬۵۰۰٬۰۰۰:۱ است. این مانیتور گیمینگ ۲۴۰ هرتزش از فناوری‌های AMD FreeSync و Nvidia G-Sync بهره می‌گیرد.

مانیتور گیمینگ ال‌جی به نورپردازی RGB مجهز است و از پایه‌ ویژه‌ای با امکان تنظیم ۱۱ سانتی‌متری ارتفاع و چرخش ۲۰ درجه‌ای استفاده می‌کند. UltraGear 27GR95QE-B دو درگاه HDMI و یک درگاه DisplayPort دارد. نسخه‌ DisplayPort استفاده‌شده در این مانیتور فعلاً اعلام نشده است. مانیتور جدید ال‌جی از USB 3.0 و جک SPDIF نیز بهره می‌برد.

ال‌جی سابقه‌ تولید مانیتورهایی با نرخ نوسازی چشمگیر را دارد. این شرکت پیش‌تر مانیتورهای غول‌پیکر ۴۲ و ۴۸ اینچی 4K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز تولید کرده است که بیشتر مثل تلویزیونی کوچک هستند. ال‌جی مدتی پیش نیز مانیتور فوق‌عریض ۳۴ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۷۵ هرتز تولید کرد.

ال‌جی اولین شرکتی است که مانیتور ۲۴۰ هرتز OLED را رونمایی می‌کند. این مانیتور برای تجربه‌ بازی‌های رقابتی شوتر اول شخص بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد. برچسب قیمت ۹۹۹ دلاری باعث می‌شود UltraGear 27GR95QE-B ارزان‌تر از نیمی از مانیتورهای OLED موجود در بازار باشد. ال‌جی مانیتور جدیدش را فصل اول ۲۰۲۳ عرضه می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید