۱۱ آبان ۱۴۰۱

مانیتور جدید SMART ال‌جی برای القای سبک زندگی جدید مملو از راحتی و انعطاف

این مانیتور همه کاره همراه با webOS 22 تلویزیون ال‌جی برای پخش بی‌وقفه محتوا برای بهره‌وری و سرگرمی ایده‌آل است،

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از مانیتور 32 اینچ هوشمند 4K UHD SMART خود با مدل 32SQ780S رونمایی می‌کند. مانیتور همه جانبه SMART با فعال کردن ایستگاه کاری از راه دور، ورزش خانگی، بازی‌های جدید و برنامه‌های سرگرمی مختلف، از جمله سرویس‌های پخش محبوب، بدون اتصال به رایانه، زندگی خانه را بهبود می‌بخشد. مانیتور منحصربه‌فرد 32SQ780S، به لطف ویژگی‌های داخلی و پایه ارگونومیک ال‌جی با حداکثر قابلیت تنظیم، به کاربران این امکان را می‌دهد تا از محتوای مورد علاقه‌شان آن‌طور که می‌خواهند و زمانی که می‌خواهند، روی میز یا روی مبل لذت ببرند.

تحت شعار این برند یعنی «هوشمندتر کار کنید، بهتر بازی کنید»، (Work Smarter, Play Better) مانیتور هوشمند ال‌جی قابلیت چندوظیفگی را در اولویت قرار می‌دهد تا به مشتریانی که به دنبال یک نمایشگر واحد برای اتصال به دسکتاپ، لپ‌تاپ یا دستگاه بازی خود هستند، راهی عالی برای انجام همه کارها در یک مکان ارائه دهد. این مانیتور با پشتیبانی از webOS 22 تحسین‌شده تلویزیون ال‌جی، راحتی جدیدی را برای مصرف محتوا با سرویس‌های پخش یکپارچه برای یوتیوب و نتفلیکس، حتی بدون راه‌اندازی اتصال جداگانه با رایانه‌های شخصی، ارائه می‌کند.

مانیتور هوشمند SMART به عنوان یک مانیتور چند منظوره که برای خانه طراحی شده است، دارای صفحه نمایش 4K UHD با کیفیت 3840x 2160 است که کیفیت تصویر بالایی را برای هر کاری که کاربر روی آن کار می‌کند ارائه داده و 90 درصد طیف رنگی DCI-P3 را با پشتیبانی از HDR 10 پوشش می‌دهد. صفحه نمایش مانیتور تصاویر واضح و دقیقی تولید می‌کند تا غوطه ور شدن مخاطب را هنگام تماشای همه چیز از کمدی ها و فیلم های پرفروش گرفته تا ورزش‌های زنده و بازی افزایش دهد. علاوه بر کیفیت تصویر ممتاز، صدای کافی آن توسط یک بلندگوی استریوی دو کاناله داخلی 5 واتی پشتیبانی می‌شود تا به تجربه تماشای ابعاد بیشتری ببخشد.

این مانیتور برای داشتن یک ایستگاه کاری سریع و انعطاف‌پذیر، می‌تواند برنامه‌های مختلف اداری خانگی را از LG Content Studio دانلود کند، در حالی که صفحه اصلی LG ThinQ آن از خدمات اینترنت اشیا مبتنی بر webOS بصری پشتیبانی می‌کند تا به کاربران امکان دهد لوازم خانگی خود را به راحتی کنترل کنند. علاوه بر این، اتصال بی‌سیم هوشمند که توسط MiraCast پشتیبانی می‌شود، اطمینان می‌دهد که کاربران می‌توانند صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را روی مانیتور جدید خود منعکس کنند.

علاوه بر این، مانیتور SMART ال‌جی به پایه LG Ergo مجهز شده است که به راحتی می‌توانید صفحه را باز کنید، جمع کنید، بچرخانید، پیچ دهید، بالا ببرید یا کج کنید تا به زاویه دید مطلوب برای کار یا تماشای محتوا دست پیدا کنید. ال‌جی ارگو با توجه به ویژگی‌های افزایش‌دهنده راحتی در بازار، حالت‌های عمودی و افقی را ارائه می‌کند که امکان استفاده از سناریوهای متنوع و ترجیحات کاربر را فراهم می‌کند، در حالی که گیره C و گرومت آن نصب آسان و فضاساز را امکان‌پذیر می‌سازد.

سئو یانگ جائه، معاون ارشد و رئیس واحد کسب و کار فناوری اطلاعات در شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس، گفت:

«مانیتورهای هوشمند برای پاسخگویی به سبک زندگی متنوع مشتریان امروزی طراحی شده‌اند. با مانیتور هوشمند جدید ال‌جی، کاربران اکنون می‌توانند تقریباً همه کارها را با یک نمایشگر واحد انجام دهند، از کار و یادگیری در خانه گرفته تا پخش محتوا و فیلم به روشی آسان و راحت.»

مانیتور هوشمند ال‌جی در اوایل نوامبر در دسترس خواهد بود و در ایالات متحده و سایر بازارها به دنبال آن عرضه خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید