۳۰ آذر ۱۳۹۶

مانیتورهای جدید ال‌جی در نمایشگاه CES 2018؛ کیفیت تصویر ممتاز، عملکرد بی‌همتا و تنوع بیشتر در کارایی

این مانیتورها تجربه بصری بی‌رقیبی را با کمک فناوری نمایشگر پیشرفته Nano IPS برای ارائه تصویر با بالاترین وضوح ممکن و قابلیت اتصال تاندربولت 3 خواهند داشت.

ال‌جی می‌خواهد در نمایشگاه CES 2018 مدل‌های ارتقایافته از محبوب‌ترین خط تولید مانیتورهایش را با فناوری Nano IPS در معرض نمایش بگذارد. این فناوری قابلیت بازتولید رنگ را به سطح جدیدی می‌رساند. ال‌جی در پاسخ به بازخودهای مشتریانش، قابلیت HDR600 با گستره داینامیک بیشتر در اوج روشنایی و همین طور سازگاری با قابلیت اتصال جدید در فناوری تاندربولت 3 (Thunderbolt™ 3) را به محصولات جدیدش افزوده است.

مانیتور جدید 32 اینچ ال‌جی با مدل 32UK950 از وضوح UHD 4K برخوردار بوده و اولین مانیتوری است که فناوری پیشرفته Nano IPS  در نمایشگر خود دارد. فناوری Nano IPS ذراتی در ابعاد نانومتر را به LED صفحه نمایش می‌افزاید تا طول موج نور اضافی را جذب کند. این فناوری شدت و خلوص رنگ‌های روی صفحه را افزایش می‌دهد تا تجربه بصری دقیق‌تر و طبیعی‌تری را برای مشتریان به ارمغان آورد. مانیتور جدید ال‌جی 98 درصد از طیف رنگ DCI-P3 را نمایش می‌دهد و با مانیتورهایی که حرفه‌ای‌های گرافیک در هالیوود استفاده می‌کنند به خوبی قابل مقایسه است. مانیتورهای Nano IPS ال‌جی با پشتیانی از فناوری HDR 600 بازتولید رنگ عالی‌تری دارند و کاربران می‌توانند حداکثر روشنایی را در گستره داینامیک بالاتر 600 کانادِلا را تجربه کنند.

نمایشگر داکینگ تاندربولت 3 در مانیتور 32UK950 ال‌جی از وضوح بالای 4K پشتیبانی کرده و امکان اتصال دو مانیتور 4K به هم را می‌دهد. حتی نوت‌بوک‌هایی نظیر اپل مک‌بوک‌پرو نیز از طریق یک کابل تاندربولت 3 و بدون نیاز به اداپتر شارژ یا کابل‌های مزاحم و بدمنظره یو.اس.بی خیلی راحت فعال می‌شود. کابل تاندربولت 3 در این مانیتور محتوا و صدای 4K را انتقال داده و در عین حال که قادر به شارژ نوت‌بوک‌های 60 وات است کار کردن در هر موقعیت و مکانی را با سهولت بیشتری میسر می‌کند. پایه منحنی و زیبای این مانیتور با پایه خاص و امضای اختصاصی Edge-ArcLine ال‌جی و طراحی بدون حاشیه نمایشگر از هر چهار وجه باعث نمایش تصویر تقریباً در همه جای صفحه می‌شود؛ به طوری که نمی‌توان کوچک‌ترین عیب و ایرادی به ظاهر باشکوه این مانیتور گرفت.

34-inch-UltraWide-monitor_1-model-34WK95U

مانیتور حیرت‌انگیز دیگری که بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES امسال آن را از نزدیک خواهند دید مدل 34 اینچ فوق عریض یا UltraWide ال‌جی 34WK95U است که گستره وسیعی از رنگ‌های دقیق و زاویه دید با وضوح 5K در 2160×5120 پیکسل را، که چیزی فراتر از یک وضوح واقعی است، ارائه می‌دهد. اولین مانیتور 5K ال‌جی با نسبت تصویر 21:9 مملو از رگ‌های خیره‌کننده و واقعی در صفحه نمایش خود است. این نهایت تجربه بصری در نمایش 5K از سوی کاربرانی که چند کار سنگین را با هم انجام می‌دهند بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ مثلاً هنرمندان و مهندسانی که تدوینگر، عکاس، برنامه‌نویس یا سازنده نرم‌افزار هستند.

مدل جدید 34WK95U از فناوری Nano IPS، بازتولید رنگ خارق‌العاده و HDR600 در نمایشگر خود بهره می‌برد. افزون بر این، مانیتور ال‌جی با پورت تاندربولت 3 انتقال تصاویر 5K در 60 هرتز را تنها با یک کابل امکان‌پذیر می‌کند. این رابط کاربری برای کاربرانی ایده آل است که زیاد با لپ‌تاپ سر و کار دارند و می‌خواهند ویدئو، صدا و انتقال اطلاعات را با سرعت بیشتر و بدون نیاز به کابل برق جداگانه تجربه کنند. مانیتور ال‌جی با بدنه زیبا و شیکش حتی در زمان خاموش بودن نیز چشم شما را به خود خیره می‌کند. طراحی بدون حاشیه در چهار وجه و پایه شگفت‌انگیز و باریک  Edge-ArcLine ال‌جی را نیز باید به دیگر محسنات این مانیتور از جمله تصویر خارق‌العاده‌اش اضافه کرد.

که علاوه بر این دو محصول، مانیتور 34 اینچ جدید دیگری که در غرفه ال‌جی به معرض نمایش عموم در خواهد آمد مدل جدیدی مخصوص بازی است که کیفیت QHD دارد و با مدل 34GK950G به همراه فناوری Nano IPS و فناوری پرسرعت جی-سینک (G-Sync) عرضه می‌شود تا کیفیت تصویر ممتاز و بی‌نظیری را به شما نشان می‌دهد.

منتظر اخبار داغ دیگر از محصولات جدید و پیشرفته ال‌جی در نمایشگاه CES 2018 باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید