۱۰ آبان ۱۴۰۱

اولویت شرکت راهکار انرژی ال‌جی: ایجاد محیط ایمن برای کسب و کار

LG Energy Solution راه را برای ارائه ارزش‌های پایدار برای مشتریان بر اساس سیستم‌های مدیریت ESG هموار می‌کند. به ویژه، این شرکت تلاش می‌کند تا محیط‌های تجاری ایمن را ایجاد کند و ایمنی را در همه تصمیمات تجاری خود در اولویت قرار دهد.

شرکت راهکارهای انرژی ال‌جی گواهی ISO 14001 و ISO 45001 را به دست آورده است که پتانسیل این شرکت را برای مدیریت زیست محیطی و استانداردهای بهداشت و ایمنی تأیید می‌کند. نظارت دقیق در تمام مراحل ساخت محصول از تحقیق و توسعه باتری تا پایان آن انجام می‌شود. حفظ یک چرخه عمر بهینه محصول به جلوگیری از هرگونه حادثه بزرگ و همچنین حفاظت از محیط زیست کمک می‌کند.

سرمایه‌گذاری در توسعه زیرساخت‌ها و کارخانه‌های هوشمند به طور مداوم برای اطمینان از کیفیت تجهیزات مورد استفاده انجام می‌شود. با توجه به تلاش‌ها و موفقیت این شرکت در گسترش کسب‌وکار خود در مقیاس جهانی، LG Energy Solution منابع انسانی و چارچوب تصمیم‌گیری خود را اصلاح کرده و به طور موثر خطرات انطباق و حوادث شدید را کاهش داده است.

شرکت راهکارهای انرژی ال‌جی با پرداختن به مسائل مربوط به کاهش منابع و مواد زائد، قصد دارد زباله‌هایی که در محل دفن زباله‌ها ختم می‌شود به حداقل برساند و جریان مثبتی از منابع ایجاد کند.

شرکت راهکار انرژی ال‌جی در نانجینگ واقع در چین، سطح پلاتین را از موسسه تحقیقاتی Underwriters Laboratories (UL) دریافت کرده است. این گواهی ثابت می‌کند که کسب و کار انرژی ال‌جی به طور کامل زباله‌های صنعتی خود را بازیافت می‌کند.

شرکت راهکار انرژی ال‌جی در میشیگان (LG Energy Solution Michigan) از سال 2018 تاکنون پنج تأییدیه متوالی بدون دفن زباله را از بنیاد ملی بهداشت (NSF) به دلیل  حداقل استفاده از محل دفن زباله دریافت کرده است. میزان زباله‌های مدفون شده در زیر زمین کمتر از 1 درصد کل زباله‌های صنعتی موسسه را تشکیل می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید