۰۹ آبان ۱۴۰۱

پخش رایگان فیلم‌های ترسناک برای هالووین از LG Channels

سرویس رایگان پخش تلویزیونی (FAST) با پشتیبانی از تبلیغات LG Channels روح هالووین را در برگرفت و سه کانال با موضوع ترسناک و هالووین برای تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی اضافه کرد.

کانال‌های جدید این ماه عبارتند از ALTER، بخش ترسناک تلویزیون شکار ارواح در Gunpowder & Sky. BlueAnt Media و تلویزیون خونین منزجر کننده Cinedigm.

LG Channels پخش رایگان مدت زمان محدودی از فیلم‌های ترسناک و هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد. عناوین برجسته عبارتند از: فیلم سینمایی تهاجم “The Invasion”، که در آن یک روانپزشک برای متوقف کردن یک بیماری همه‌گیر بیگانه مبارزه می‌کند، “جن گیری امیلی رز”، که محاکمه کشیشی متهم به سهل انگاری جنایتکارانه پس از مرگ یک دختر جوان را بازگو می‌کند و «Green Hornet»، اقتباسی لایو اکشن با قهرمان کتاب های مصور و دیگران.

بینندگان از طریق مرکز جدید هالووین ال‌جی، که مجموعه‌ای از فیلم‌ها و کانال‌هایی است که برای ترسناک و معمای جنایی واقعی طراحی شده‌اند، به این محتوای با موضوع هالووین دسترسی دارند.

3640ad3a-4872-4cc4-bc7c-0c7b24daa967

LG Channels آخرین سرویس FAST برای ارائه محتوای هالووین است. برای بینندگانی که به دنبال فیلم‌های بدون شبح هستند، LG Channels مجموعه دیگری از فیلم های پخش رایگان را ارائه کرده است. عناوین برجسته (همچنین برای مدت محدودی در دسترس هستند) عبارتند از: «آیا هنوز آنجا هستیم؟»، «شبکه اجتماعی»، «فرد کلاوس» و «به سختی می‌توانم صبر کنم».

LG Channels به تقویت محتوای خود ادامه می دهد و ماه گذشته پنج کانال FAST جدید و همچنین یک کانال اختصاصی NFL را اضافه کرده است. این کانال حاوی برنامه‌هایی مانند پخش بازی‌های کلاسیک و اخبار مرتبط با لیگ است.

تعداد کل کانال‌های ال‌جی بیش از 350 کانال است.

جدای از تولید محتوا، ال‌جی قصد دارد حضور فناوری استریم خود را گسترش دهد. این شرکت در این ماه اعلام کرد که نسخه جدیدی از پلتفرم استریم webOS خود را برای شرکای شخص ثالث، از جمله سازندگان تلویزیون‌های هوشمند Aiwa، Seiki، Hyundai و Stream System عرضه می‌کند.

همراه با دسترسی به خدمات پخش شخص ثالث، webOS جدید قصد دارد از سرویس بازی ابری انویدیا نیز پشتیبانی کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید