۱۲ آبان ۱۴۰۱

صفحه نمایش ویدئوکنفرانس ال‌جی One:Quick Works گواهی زوم را دریافت می‌کند

شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی (LG Business Solutions) اعلام کرد که صفحه نمایش ویدئو کنفرانس 55 اینچی “One:Quick Works” ال‌جی (مدل 55CT5WJ) اولین دستگاه این شرکت است که گواهینامه سخت افزار Zoom Rooms را دریافت کرده است.

این نمایشگر ترکیبی از یک نمایشگر بزرگ 10 نقطه‌ای 4K چندلمسی با یک میکروفون با کیفیت بالا و دوربین 4K است و هم بلندگوی فعلی را ردیابی کرده و هم بر روی آن فوکوس می‌کند. محصول جدید ال‌جی در ششمین کنفرانس سالانه کاربران “Zoomtopia” (غرفه شماره 35) از 8-9 نوامبر در سن خوزه، کالیفرنیا نمایش داده می‌شود.

اریک یو، رئیس شراکت‌های سخت‌افزاری زوم، گفت:

«با این گواهی‌نامه جدید، مشتریان ال‌جی می‌توانند مطمئن باشند که این سخت‌افزار با استانداردهای زوم برای ارائه یک تجربه ارتباطی با کیفیت بالا مطابقت دارد».

تام کارول، مدیر فروش در LG Business Solutions، گفت:

«One:Quick Works یک راهکار همه کاره است که همکاری و ارائه‌های مجازی را ساده می‌کند، و ارائه گواهینامه سخت‌افزاری جدید Zoom Rooms به ادغام کنندگان و کاربران نهایی این امکان را می‌دهد که اعتماد کنند قابلیت‌های زوم و ال‌جی کاملا بهینه شده‌اند. تایید محصول ال‌جی به کاربران نهایی، فروشندگان و ادغام‌کنندگان ال‌جی ابزار قدرتمندی می‌دهد و به کاربران نهایی کمک می‌کند تا تضاد و ابهام نرم‌افزار جلسه را از بین ببرند و در عین حال تجربه‌ای کارآمد از جلسه و کنفرانس را ارائه دهند.»

LG One:Quick Works که برنده جایزه Red Dot Design است، دارای رایانه داخلی ویندوز، دوربین 4K UHD، میکروفون، بلندگو و تخته سفید دیجیتال است. علاوه بر راه حل داخلی کنفرانس ویدیویی ال‌جی، One:Quick Remote Meeting، کاربران می‌توانند از میانبرها برای نصب آسان برنامه‌های کنفرانس ویدیویی و همکاری محبوب از جمله برنامه Zoom استفاده کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید