۳۰ مهر ۱۴۰۱

ال‌جی با LG tiiun گیاهان را به فضای داخلی خانه می‌آورد

تقریباً سه سال است که بسیاری از ما برای گذراندن وقت در خانه ماندگار شده‌ایم. این تغییر قابل توجه در میان تغییرات دیگر منجر به انفجار علاقه به دکوراسیون داخلی و شخصی‌سازی محیط زندگی فرد شده است. یکی از محبوب‌ترین سبک‌های دکور در حال حاضر، “planterior” نام دارد؛ یعنی ترکیبی از کلمه “گیاه” و “داخلی”. اصطلاح “planterior” به معنای آوردن طبیعت به داخل خانه، ایجاد فضاهای باشکوه و سرسبز با استفاده از فضاهای زنده گیاهان، گل ها و درختچه‌ها است.

داشتن انواع گیاهان مختلف، از ساکولنت‌های بیابانی و گیاهان استوایی گرفته تا درختان کوچک و خزنده، جذابیت بصری آنی را به اتاق می‌بخشد. زندگی گیاهی مجموعه‌ای از رنگ‌ها، شکل‌ها و بافت‌ها و همچنین رایحه‌های دلپذیر را ارائه می‌دهد که می‌توان آنها را با سلیقه شخصی ترکیب کرد و حس زیبایی هنری و رفاه را به خانه‌تان اضافه کرد.

همکاری برای انجام این امر، و میل به تحقق بخشیدن به خانه‌ای “سبزتر” از طریق اولویت دادن به بازیافت و استفاده از مواد سازگار با محیط زیست، روند رشد گیاهان، سبزیجات و گل‌های خودتان است. ال‌جی برای آسان‌ترین تجربه رشد خانگی، دستگاه tiiun و tiiun mini را ارائه می‌کند. این نوآوری‌ها پرورش سبزی‌های تازه را بدون زحمت ارائه می‌دهند؛ حتی اگر در شگفتی های باغبانی کاملاً تازه کار باشید.

کلید سهولت و اثربخشی tiiun کیت‌های بذر ابتکاری و بسیار راحت ال‌جی هستند که بر اساس تحقیقات عمیق این شرکت در زمینه کشت گیاهان ایجاد شده‌اند. LG tiiun با استفاده از کیت‌های بذر، همراه با آب و مکمل‌های تغذیه‌ای و روشنایی LED، به کاربران این امکان را می‌دهد که گیاهان، سبزیجات و گل‌ها را تنها در چهار تا هشت هفته بدون نیاز به خاک و کثیف کاری پرورش دهند.

علاوه بر این، tiiun از سیستم کنترل آب و هوای انعطاف‌پذیر استفاده می‌کند که از کمپرسور اینورتر معروف شرکت برای تنظیم خودکار دما برای رشد مطلوب گیاه استفاده می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند به راحتی با اتصال دستگاه به برنامه LG ThinQ، کل فرآیند کشت گیاه را مدیریت کنند. آن‌ها اعلان‌هایی درباره سطح آب، دما و روشنایی دریافت می‌کنند و در مورد نحوه پیشرفت گیاهانشان به‌روز نگه داشته می‌شوند.

برای کسانی که خانه‌ها یا آپارتمان‌های کوچک‌تری دارند، یا کسانی که فقط می‌خواهند جادوی طبیعت را در محل کارشان در اتاق یا دفتر کارشان ببینند، LG tiiun mini یک راه‌حل عالی است. مینی tiiun نسبت به مدل با اندازه استاندارد جمع و جورتر، با پرورش راحت گیاهانی که می‌توان از آنها به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی مغذی یا به عنوان دکوراسیون طبیعی لذت برد، سبک زندگی خانه و مصرف‌کنندگان را غنی می‌کند. از زمان عرضه اخیر خود، tiiun mini توجه میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان به خود جلب کرده است؛ به ویژه افرادی که در روند زندگی هماهنگ با طبیعت پیشرو هستند.

ال‌جی tiiun که نوآوری برای زندگی بهتر است، رشد گیاهان را راحت‌تر و فضاسازتر از همیشه کرده است، دسته جدیدی از لوازم خانگی با نام harvester ایجاد کرده که به معرفی مفهومی جدید در زندگی خانگی کمک می‌کند. ال‌جی با ارائه ارزش‌های جدید و تجربیات مشتری به خلق محصولاتی که زندگی روزمره را بهبود می‌بخشد و راه را برای آینده‌ای پایدار برای همه هموار می‌کند، ادامه خواهد داد.

۱ نظر

davood ۲ آبان ۱۴۰۱ پاسخ

سلام قرن ۲۱واقعا قرن تحول قرن تغییر قرن حرکت به سمت جلو ودر این قرن. مجالی برای فکر کاظب نیست. دنیا ما دنیاییست دیگر از آن حالت کسلی وخود وادادگی راهایی پیدا کرده است و تکنولوژی روز
باجهش و سرعتی به پیش حرکت میکند بعضی از کشور های جهان سومی میشود. گفت بعد از سه دهه
وشاید هم بیشتربه تکنولوژی نه کشورهای پیش رفته
بلکه میتوان گفت بعضی از کشور های مختلف جهان سومی پیش رفت های چشم گیری داشته اند
کشور هایی هم هستند از ثروت های خدادادی بسیار
غنی ودر مواردی صنعت آن کشور را شکوفا کرد
ومردم خود را از فقر و بد بختی که ناشی از بیکاری جوانان تحصیل کرده آواره کشور های بیگانه نشوند
انشاالله

نظر دهید