۱۹ آبان ۱۴۰۱

پتاورس؛ حرکت جدید ال‌جی برای ایجاد کسب و کار متاورس جدید در زمینه حیوانات

ال‌جی الکترونیکس برای یک برند تجاری مرتبط با حیوانات همدم مجازی در ایالات متحده درخواست داده است.

این شرکت برای ثبت واژه “PETAVERSE” به عنوان یک علامت تجاری در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) اقدام کرد. PETAVERSE کلمه‌ای مرکب از حیوانات خانگی و متاورس است. ایده این پلت فرم است که حیوانات همدم مجازی را در فضای مجازی که شبیه دنیای واقعی است، پرورش دهیم.

ال‌جی الکترونیکس در اسناد درخواست علامت تجاری خود توضیح داده است که PETAVERSE نرم افزار پلتفرمی است که تجربیات کاربر مربوط به حیوانات همراه را در واقعیت مجازی ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند در جوامع مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، از بازی‌ها و ویدیوهای مربوط به حیوانات همراه لذت ببرند یا نحوه پرورش حیوانات همراه را به اشتراک بگذارند.

صاحبان صنعت بر این باورند که ال‌جی الکترونیکس می‌خواست در فرآیند کاوش در فرصت‌های تجاری جدید علامت تجاری خود را ثبت کند و احتمال ورود ال‌جی الکترونیکس به بازار حیوانات همدم مجازی در میان مدت تا بلندمدت وجود دارد.

تحلیلگران می‌گویند تلویزیون‌ها توجه زیادی به بازار متاورس به عنوان یک محرک رشد جدید بر اساس فناوری رقابتی اطلاعات و ارتباطات (IT) خود دارند.

سال گذشته ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) برای کمپین 2021 LG Healthy Home Solutions، از طرفداران بازی Animal Crossing the Horizon و Fortnite دعوت کرد تا عملاً آخرین راهکارهای سالم خانه خود را تجربه کرده و تغییر مثبتی در زندگی مردم ایجاد کنند. با بارگذاری تصاویری از گیم پلی بازی در رسانه‌های اجتماعی، بازیکنان می‌توانستند از ال‌جی به Habitat for Humanity کره جنوبی کمک مالی کنند.

LG Home Island در Animal Crossing the Horizon سه منطقه موضوعی داشت که در آن بازیکنان می‌توانستند لوازم مدرن شرکت را کاوش کرده و در ماموریت‌های سرگرم‌کننده شرکت کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید