۱۹ آبان ۱۴۰۱

بازدید مدیر عامل ال‌جی از آفریقا برای حمایت از بوسان برای نمایشگاه جهانی 2030

بوسان، شهر بندری زیبای کره جنوبی، یکی از شهرهایی است که به طور رسمی تمایل خود را برای میزبانی نمایشگاه جهانی World Expo 2030 اعلام کرده است. چندی پیش، پیشنهاد رسمی این تمایل به دفتر بین‌المللی نمایشگاه‌ها در ماه سپتامبر با موضوع این شهر: «دنیایمان را دگرگون می‌کنیم، به سوی آینده‌ای بهتر می‌رویم» ارائه شد.

ویلیام چو، مدیرعامل ال‌جی برای ابراز حمایت پرشور خود از شهری کره‌ای که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان آن را دوست دارند، اخیراً به عنوان فرستاده ویژه برای کره جنوبی به سه کشور آفریقا از جمله تانزانیا، ساحل عاج و اتیوپی سفر کرد.

آقای چو در اولین سفر خود به منطقه از زمان انتصابش در سال گذشته، در مأموریتی بود که نه تنها همکاری بیشتر با شرق آفریقا را ترویج کند، بلکه حمایت کامل شرکت از جاه طلبی های پرجنب و جوش بوسان جهانی اکسپو 2030 را نیز برجسته کند.

مدیر عامل شرکت چو در طول بازدید خود اطمینان حاصل کرد که چگونه شرق آفریقا از طریق پایه‌های اقتصادی قوی، که زیربنای جمعیت طبقه متوسط جوان و شهرنشین و سرمایه گذاری روزافزون در زیرساخت‌ها و سایر بخش‌های کلیدی اقتصادی است، به بازاری امیدوارکننده و با رشد سریع تبدیل شده است.

آقای چو گفت:

«از آنجایی که ما فرصت‌ها و پتانسیل‌های بزرگی را در این بازار می‌بینیم، به تقویت روابط تجاری خود با کشورهای منطقه ادامه خواهیم داد تا به آنها کمک کنیم پتانسیل کامل خود را کشف کنند.»

آقای چو هنگام بازدید از تانزانیا با نخست وزیر قاسم ماجالیوا و چندین مقام ارشد دولتی دیگر ملاقات کرد تا تعهد شرکت را به گسترش شبکه توزیع و خرده فروشی کشور در تلاش برای کمک به رشد اقتصاد و بهبود زندگی برای جوامع محلی بدهد.

در این دیدار به یاد ماندنی، نخست وزیر مجالیوا از ال‌جی به خاطر اعتقاد به کشور از طریق سرمایه‌گذاری و ایجاد فرصت برای مردم محلی تمجید کرد.

نخست وزیر ماجالیوا گفت:

«ما ال‌جی را به خاطر کمک‌هایش به اقتصاد ما تحسین می‌کنیم و حمایت دولت خود را در ایجاد محیطی مساعد برای شرکت‌های داخلی و خارجی که مایل به انجام تجارت در تانزانیا هستند، مجددا تایید می‌کنیم.»

ال‌جی برای گسترش کسب‌وکار خود در کنیا، تانزانیا، اتیوپی و سودان، فروشگاه‌های جدیدی را باز کرده و فروشگاه‌های موجود را بازسازی می‌کند، زیرا به دنبال همگامی با تقاضای فزاینده قاره برای لوازم خانگی، دستگاه‌های سرگرمی و راه‌حل‌های هوایی این شرکت است.

این شرکت با اجرای رویدادهای تبلیغاتی متنوع در سراسر جهان با کمک شبکه جهانی تأثیرگذار خود متشکل از 140 شرکت تابعه، به دفاع از بوسان، شهر زیبای ساحلی کره، به عنوان میزبان عالی نمایشگاه جهانی 2030 ادامه خواهد داد.

ارائه شده توسط ال‌جی کنیا

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید