۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

ال‌جی و توانمندسازی هزاران نفر در کنیا برای زندگی بهتر

ال‌جی الکترونیکس در مأموریت خود برای تبدیل جهان به مکانی بهتر برای زندگی برای همه، برای همیشه از اهمیت مشارکت اجتماعی و انجام کارهای بیشتر به عنوان یک شرکت برای کمک به کسانی که نمی توانند به خود کمک کنند، حمایت خواهد کرد.

ال‌جی در آفریقای شرقی در چند سال گذشته به طور فعال ابتکارات اجتماعی متنوعی را برای کمک به بهبود استانداردهای آموزش، محیط زیست و بهداشت در منطقه انجام داده و در حال حاضر، تأثیری پایدار بر هزاران نفر از مردم بومی گذاشته است. امسال، ال‌جی آفریقای شرقی دوباره با Habitat for Humanity (HFH) کنیا برای دومین پروژه CSR خود برای حمایت از بیش از 25000 کنیایی در شهرستان Laikipia شریک شد.

در اوایل ژانویه امسال، ال‌جی با مشارکت HFH کنیا چندین طرح اجتماعی به ارزش حدود 90000 دلار آمریکا (10.3 میلیون KES) را راه‌اندازی کرد تا بیش از 3000 دانش‌آموز مدارس ابتدایی و متوسطه و 22 هزار ساکنی که هر سال از داروخانه‌های Olmoran و Maundu Meri لوازم دریافت می‌کنند، بهره‌مند شوند. حداقل دو داروخانه و هفت مدرسه در امبومبو و روموروتی تغییرات مثبتی را از این طرح‌ها شاهد خواهند بود.

بسیاری از کودکان و معلمان این مدارس دسترسی محدودی به آب سالم و تمیز دارند و باید به طور منظم به سدهای دوردست سفر کنند. بدتر از آن، زیرساخت‌های مدارس با کلاس‌های درس که بیشتر از گل و لای ورق‌های آهنی قدیمی، فاقد در، پنجره و سرویس بهداشتی مناسب ساخته شده‌اند، به شدت کمبود دارد.

ال‌جی، برای بهتر کردن زندگی برای کودکان، قصد دارد مستقیماً چالش های پیش روی این جوامع پر جنب و جوش را حل کند. این شرکت در حال ساخت کلاس‌های درس و امکانات توالت و تجهیز آنها با میز، میز و تجهیزات مناسب مدرسه است و انتظار می رود ساخت و ساز تا ژوئن به پایان برسد. بیش از 20 محصول ال‌جی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، دستگاه تصفیه آب، تهویه مطبوع، تلویزیون و مایکروویو تاکنون اهدا شده است.

این ابتکار ادامه همکاری مستمر ال‌جی الکترونیکس با HFH است و برای اولین بار با شعبه کره در سال 2020 برای راه اندازی چالش LG Come Home Challenge، از طرفداران دعوت می کند تا ویدیوهای کوتاهی در مورد میزان دوست داشتن خانه خود ایجاد کنند. در مقابل، ال‌جی کمک‌های سخاوتمندانه و لوازمی به خانه‌های تازه‌ساخته در کنیا، ویتنام و هند اهدا کرد.

همچنین، ال‌جی به‌عنوان بخشی از کمپین راه‌حل‌های خانه سالم ال‌جی در سال 2021، به طرفداران Animal Crossing: New Horizons و Fortnite اجازه می‌دهد راه‌حل‌های خانه سالم را تجربه کنند و به لطف ال‌جی، به HFH کره کمک‌های مالی اهدا کنند؛ آن هم به سادگی و با ارسال اسکرین‌شات در شبکه‌های اجتماعی خود.

لایکیپیا دومین شهرستان کنیایی است که از همکاری ال‌جی با HFH بهره می‌برد، پس از اولین ابتکار موفق این شرکت در سال 2021 که امکانات آموزشی در چندین مدرسه از جمله مدرسه ناشنوایان ماچاکوس را بهبود بخشید.

با ما همراه باشید تا بشنوید ال‌جی چه برنامه‌ای برای کمک به جوامع محلی نیازمند به کمک در سراسر جهان، در نظر گرفته است!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید