۲۱ آبان ۱۴۰۱

ارتقای خانه سربازان ارتش ایالات متحده به مناسبت جشن “روز ستاره انرژی”

به مناسبت گرامیداشت روز ملی ستاره انرژی 2022 در ایالات متحده، ال‌جی با شرکت لوازم خانگی Lowe’s و موسسه Rebuilding Together برای کمک به خانواده‌ای مستحق در کارولینای شمالی امریکا، با موضوع «پس‌انداز امروز، پس‌انداز فردا و صرفه‌جویی برای خوب » همکاری کرد تا بهره‌وری انرژی را با استفاده از لوازم خانگی ال‌جی دارای گواهی انرژی استار ارتقا دهد.

بث موریسون، مدیر اجرایی Rebuilding Together، که از ال‌جی، شریک سال 2022 Energy Star، به دلیل نقش مهمش در ارائه لوازم برقی کارآمد تشکر کرد، گفت:

«Rebuilding Together و Lowe شرکای دیرینه هستند و اهمیت تعویض یا تعمیر خانه‌ها را با موادی که دوام می‌آورند و در عین حال باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های صاحب خانه در قبوض انرژی می‌شود، به خوبی می‌دانند.»

گری و پت تورپین در سال 2000 پس از خدمت آقای تورپین در ارتش ایالات متحده به محله Hidden Valley شارلوت نقل مکان کردند؛ جایی که او مدال خدمات دفاع ملی را از جمله افتخارات دیگر دریافت کرد. آقای تورپین بینایی ضعیفی دارد و پیگیری تعمیرات و نگهداری خانه برای خانواده دشوار بوده است.

داوطلبان Lowe’s، ال‌جی و دیگر مشاغل محلی در روز ستاره انرژی در 12 اکتبر در خانه تورپین گرد هم آمدند تا وسایل آشپزخانه و اتاق لباسشویی و کفپوش را جایگزین، سقف‌ها را تعمیر و عایق کاری برای هوازدگی کنند، داخل و خارج را رنگ زده و سیستم تشخیص دود و ویژگی‌های قابل دسترس برای افراد معلول نصب نمایند.

ارتقای لوازم خانگی Energy Star شامل یخچال، ماشین ظرفشویی و لباسشویی و خشک‌کن ال‌جی به آسان‌تر کردن زندگی این خانواده کمک می‌کند، راحتی و کارایی انرژی را به زندگی روزمره اضافه کرده و به مرور زمان در هزینه آنها صرفه‌جویی می‌کند. به گفته آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده، با انتخاب محصولات ENERGY STAR مانند لوازم خانگی ال جی، یک خانواده معمولی می تواند حدود 450 دلار در قبض انرژی خود صرفه جویی کند و همچنان از کیفیت و عملکرد مورد انتظار خود لذت ببرد.

یخچال ارائه شده توسط ال‌جی عنوان Energy Star Efficient 2022 را به خود اختصاص داده است – که نشان دهنده بهترین محصولات سال برای صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست است. علاوه بر این، ماشین ظرفشویی دارای گواهی Energy Star. Rebuilding Together با نصب گاز الکتریکی ال‌جی و مایکروویو فوق‌العاده تغییر آشپزخانه را تکمیل کرد.

به عنوان بخشی از ارتقای بهره وری انرژی در خانه، Lowe’s و Rebuilding Together همچنین در حال نصب یک ماشین لباسشویی بار بالا با گواهی انرژی استار و خشک کن ال جی دارای گواهی انرژی استار هستند. لباسشویی‌ها و خشک‌کن‌هایی که ستاره انرژی را دریافت می‌کنند، حدود 20 درصد انرژی کمتر و حدود 30 درصد آب کمتری نسبت به مدل‌های سنتی مصرف می‌کنند. برای بهبود کیفیت هوای داخلی و بهره وری انرژی، ال‌جی یک دستگاه تصفیه هوای دارای تاییدیه Energy Star را نیز به این خانواده تقدیم کرد.

با حمایت 350000 دلاری کمک مالی بنیاد Lowe’s در ماه مارس، این پروژه یکی از بیش از 40 پروژه مهم تعمیر خانه است که برای محله Hidden Valley به عنوان بخشی از برنامه Rebuilding Together’s Building a Healthy Neighborhood برنامه ریزی شده است. Hidden Valley دارای تمرکز خانه‌های تک‌خانوار قدیمی‌تر است که به طور متوسط ​​نسبت به سایرین در سراسر کشور کارایی انرژی کمتری دارند. طبق گزارش EPA، خانوارهای کم درآمد تا سه برابر بیشتر برای هزینه‌های انرژی خانه پرداخت می‌کنند، به عنوان نسبتی از کل درآمد و برخی نزدیک به 20 درصد از درآمد خود را صرف قبوض آب و برق می‌کنند.

جان تیلور، معاون ارشد و رئیس بخش مسئولیت اجتماعی و پایداری ال‌جی امریکا، گفت:

«حمایت ال‌جی از روز انرژی ستاره ۲۰۲۲، با همکاری EPA، Lowe’s و Rebuilding Together، نشان‌دهنده تعهد ما به محیط زیست و جامعه است؛ یعنی اصول کسب‌وکار اصلی برای شرکت ما. در این روز و هر روز، ال‌جی و Energy Star به شما کمک می‌کنند تا برای همیشه پس‌انداز کنید – برای همه چیزهای خوبی که در زندگی‌تان می‌خواهید و برای یک سیاره سالم‌تر برای شما و خانواده‌تان.»

ارائه شده توسط ال‌جی امریکا

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید