۲۱ آبان ۱۴۰۱

ال‌جی OLED Shelf؛ هم یک طاقچه و هم یک مرکز اطلاع‌رسانی و سرگرمی

ال‌جی طراحی مفهومی تلویزیون OLED شفاف را که به‌ عنوان طاقچه، مرکز اطلاع‌رسانی و سرگرمی مجازی هم کاربرد دارد معرفی می‌کند.

اگرچه OLED‌های شفاف هنوز به جریان اصلی در صنعت تبدیل نشده‌اند، اما بهتر است در مورد مکان‌هایی که واقعاً می‌توانند مفید باشند فکر کنید. برای مثال OLED Shelf را به عنوان یک طراحی مفهومی ال‌جی که برنده جایزه شده است در نظر بگیرید.

این OLED shelf برای ادغام مستقیم با دکوراسیون خانه شما طراحی شده است و دارای یک پیشخوان در بالا و یک صفحه شیشه ای شفاف بر روی پایه است که تا کف آن کشیده شده است؛ اینجا همان جایی که واقعیت واقعاً به جادو تبدیل می شود و زمانی است که بخشی از صفحه شیشه‌ای شفاف با پیکسل‌ها زنده شده و به تلویزیون تبدیل می‌شود.

طراحی OLED Shelf که به عنوان یک طاقچه، تلویزیون، مرکز اطلاع رسانی یا حتی یک منبع نور محیطی طراحی شده است، واقعاً از نمایشگرهای شفاف استفاده می‌کند و با توانایی فعال کردن انتخابی پیکسل‌ها و با شیشه شفافی که ناگهانی به تصاویر پویا مات تبدیل می‌شود، واقعاً تجربه‌ای جادویی پدید می‌آورد!

ال‌جی OLED Shelf هم یک تلویزیون و هم یک شومینه است که به شما امکان می‌دهد اشیا را در بالای آن قرار دهید. تلویزیون، در بیشتر موارد، شفاف باقی می‌ماند (و در نتیجه خالی است)، اما وقتی آن را روشن می‌کنید و شیشه به طور جادویی جان می‌گیرد. دیوار ساده پشت تلویزیون بوم خالی کاملی را فراهم می‌کند تا به شما امکان می‌دهد تصاویر را به وضوح ببینید (کاغذ دیواری طرح دار احتمالاً یک تضاد بصری ایجاد می‌کند). علاوه بر این، پنل شفاف می‌تواند چیزی بیش از یک تلویزیون باشد و به عنوان فضایی برای ویجت‌ها، اعلان‌ها یا حتی به عنوان یک شومینه مصنوعی کاربرد بیشتری داشته باشد!

ال‌جی OLED Shelf برنده جایزه Red Dot Design Concept Award برای سال 2022 است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید