۰۷ فروردین ۱۳۹۵

مشارکت راهبردی فناوری ال‌جی با Bang & Olufsen برای توسعه تلویزیون‌های OLED پیشرفته

توافق ال‌جی با Bang & Olufsen (بنگ اند اولافسون) به پیشبرد تصویر ممتاز برند تلویزیون OLED و توسعه بازاری که هم اکنون فرمانروایی آن در دست ال جی است کمک خواهد کرد.

سئول، 21 مارس 2016- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اعلام کرد که این شرکت تلویزیون‌های OLED خود را با مشارکت بنگ اند اولافسون، شرکت دانمارکی تولیدکننده لوازم الکترونیک مصرفی، تولید خواهد کرد.

در جریان این مشارکت، بنگ اند اولافسون تخصص منحصربه‌فرد خود در طراحی و صدا را با پیشگامی ال‌جی در فناوری OLED ادغام می‌کند تا از طریق این همکاری تلویزیون OLED جدیدی تولید شود که قرار است سال آتی با برند بنگ اند اولافسون به فروش برسد. فناوری تلویزیون پیشرفته ال‌جی شامل تلویزیون OLED و پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS به بنگ اند اولافسون در ایجاد خط تولید جدید تلویزیون OLED ممتاز و پیشرفته با سیستم صدای پیشرفته کمک خواهد کرد.

تلویزیون OLED بنگ اند اولافسون تصمیم دارد استراتژی برند ممتاز ال‌جی را کامل ‌کند و به رشد تلویزیون OLED که توسط ال‌جی ساخته می‌شود کمک نماید. این مشارکت همکاری‌های بیشتری در زمینه‌های دیگر نظیر مجوزهای احتمالی در آینده را شامل خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید