۰۱ فروردین ۱۳۹۵

خجسته باد نوروز، روز تو

خیلی وقت است که بوی نفس‌های بهار را می‌شود حس کرد. حداقل در تهران ما که این طور است. هنوز ننه سرما از زمین رخت برنبسته، سر و کله عمو نوروز پیدا شده، با خودش یک عالمه سوغاتی آورده، به درختان پایتخت هدیه داده و دستان درختان را سنگین از شکوفه‌های رنگارنگ کرده. دور و برتان را که نگاه کنید می‌بینید که هوا هوای عید است و شهر پر است از لبخند، گل، امید.

بهار می رسد؛ فصلی که با آمدنش سال، ماه، روز، هوا، طبیعت و همه چیز تازه می‌شود و تنها چیزی که روزبه‌روز کهنه‌تر می‌گردد و بر عیارش افزوده‌تر، پیوند دوستی و وفاداری میان ما و شماست.

امروز هم مثل سال‌های قبل آمده‌ایم تا با پیام دلکش “هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز” به شما بهترین‌ها را نوید بدهیم. مژده می‌دهیم که سال پیش رو سالی سرشار از تحول و خبرهای خوب و محصولات شگفت‌انگیز و ابتکار از سوی ال‌جی است. سالی که با عرضه ال‌جی G5، اولین تلفن هوشمند ماژولار ال‌جی، به استقبال آن می‌رویم و جدیدترین مدل‌ از تلویزیون‌های OLED 4K و لوازم خانگی پیشرفته قرار است وارد بازار ایران شود و در اختیار مشتریان ایرانی قرار گیرد. منتظر بهترین، داغ‌ترین و جذاب‌ترین خبرها از عرضه محصولات جدید، کمپین‌ها، مسابقات و جشنواره‌ها باشید.

متشکریم که یک سال دیگر با ما همراه بودید و ما را از نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود آگاه کردید. ما تمامی نظرات را شنیدیم و از انتقادات سازنده شما استقبال کردیم و آنها را تا حد امکان به کار بستیم.

نوروز، یادگار ماندگار یاران دیروز این دیار می‌آید و ما به پاسداشت پاکی‌ها، نیکی‌ها و پهلوانی‌های مردم آریایی، به همه ایرانیان نیکوسرشت تبریک و تهنیت می‌گوییم. ما در ال‌جی به اندازه تمام شکوفه‌های بهاری برایتان آرزوهای خوب داریم.

همراهان خوب و نازنین ال‌جی، وفاداران همیشگی سال نو مبارک!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید