۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

لذت بردن از رویدادهای بزرگ ورزشی در خانه با تلویزیون‌های LG OLED

افرادی که عاشق ورزش هستند اغلب به یکی از دو دسته تعلق دارند: آن‌هایی که خودشان ورزش می‌کنند و آن‌هایی که ترجیح می‌دهند در حالی که روی کاناپه استراحت می‌کنند به تماشای رقابت میان بهترین ورزشکاران جهان بنشینند.

برای کاربرانی که از چیزی جز تشویق بازیکنان و تیم مورد علاقه‌شان لذت نمی‌برند، ما چند راه­کار مفید در نظر گرفته‌ایم که باعث ایجاد تحول در تجربه‌ی تماشای رویدادهای ورزشی در خانه در سال 2022 میلادی می‌شود.

کیفیت تصویر پریمیوم

بهترین تلویزیون‌ها می‌توانند به شما این حس را بدهند که خودتان هم در صحنه حضور دارید، رو در روی بزرگ‌ترین نام‌های دنیای ورزش قرار گرفته‌اید، یا در میان تمام هوادارانی که به اندازه کافی خوش شانس بوده‌اند که بلیت بگیرند و در ورزشگاه حضور داشته باشند، حال و هوای سکوها را با تمام وجود حس کنید.

تلویزیون SIGNATURE OLED 8K LG با بیش از 100 میلیون پیکسل خود نورده در یک صفحه نمایش بسیار بزرگ، به لطف عمیق‌ترین رنگ مشکی، غنی‌ترین و زنده‌ترین رنگ‌ها و زاویه دید وسیعی که دارد تصاویر را به واقعی‌ترین حالت ممکن نمایش می‌دهد. همچنین به لطف پردازنده‌ی هوشمند و الگوریتم‌های یادگیری عمیق، این تلویزیون می‌تواند محتوای 2K یا 4K را به کیفیت تصویر 8K بسیار واضح تبدیل کند. این در حالی است که ویژگی OLED Motion هر نوع تاری تصویر را حذف می‌کند و هر صحنه‌ای از ضربه، شوت، حرکت و را با وضوح کامل نشان می‌دهد.

علاوه بر این‌ها، تلویزیون SIGNATURE OLED 8K LG قابلیتی واقعاً ویژه به نام Sports Alert  برای طرفداران ورزش دارد. قابلیت «اعلان ورزشی» به شما کمک می‌کند تا همیشه و در لحظه از اخبار باشگاه‌ها و لیگ‌های مورد علاقه‌تان باخبر باشید، زمان شروع بازی‌ها را به شما اعلام می‌کند، به‌روزرسانی‌های امتیازدهی را در طول بازی ارائه می‌کند و به محض اتمام بازی امتیاز نهایی را به اطلاع شما می‌رساند. همه‌ی این‌ها در حالی است که حتی اگر تلویزیون روی کانال دیگری باشد هم این قابلیت ویژه، همچنان اخبار و رویدادها را به‌روزسانی می‌کند. تلویزیون SIGNATURE OLED 8K LG با ترکیبی از کیفیت تصویر برتر و قابلیت اعلان ورزشی باعث می‌شود تا تماشای تصاویر اکشن از خانه بهتر و راحت‌تر از قبل باشد.

غذای عالی + رویداد ورزشی عالی = لحظات به یاد ماندنی

غذاهای لذیذ و ورزش همیشه یک ترکیب عالی به‌شمار می‌آیند؛ شما می‌توانید در حالی که از بازی تیم خود در زمین لذت می‌برید، به راحتی حس و حال و خوراکی‌ها ورزشگاه‌های مورد علاقه خود را هم در خانه فراهم کنید – به شرطی که ابزار مناسب برای این کار داشته باشید.

بدون شک غذا وقتی از مواد تازه و باکیفیت تهیه شده باشد، بهترین طعم را دارد و برای حفظ کیفیت این غذاها در بهترین حالت هم نمی‌توان از کنار یخچالی مانند یخچال پریمیوم LG SIGNATURE به راحتی گذشت. یخچال  LG SIGNATURE به فناوری Linear Cooling مجهز است و می‌تواند با حفظ دمای کاملاً یکنواخت در سراسر یخچال، به حفظ طراوت و تازگی موادغذایی برای مدت طولانی‌تری کمک کند. همچنین دارای قابلیت FRESHShieldTM است، که با باز شدن درب یخچال مانع از ورود گرمای آشپزخانه به یخچال شود و طراوت فضای داخلی یخچال را حفظ کند.

در صورتی که دوستان یا دیگر اعضای خانوداه برای تماشای مسابقات ورزشی به خانه‌ی شما بیایند هم باز جای نگرانی نیست چون ویژگی Custom Chill Pantry به اندازه‌ کافی عریض و عمیق هست که فضای زیاد برای قرار دادن انواع اسنک‌های اضافی برای مهمان‌ها را داشته باشد. همچنین این قابلیت را دارد که می‌توان تنظیمات آن را بر اساس مواد غذایی مختلف، روی بهینه‌ترین حالت تنظیم کرد.

قابلیت بازشدن خودکار درب یخچال LG SIGNATURE یک ویژگی بسیار مفید برای زمانی است که دست‌های شما با مواد غذایی پر است و نمی‌توانید خودتان درب را باز کنیدو در این حالت، وقتی شما جلوی در ایستاده باشید، حسگر داخلی یخچال آن را تشخیص می‌دهد و به‌طور خودکار درب را برایتان باز می‌کند.

یافتن بهترین موقعیت

در حالی که تلویزیون و غذا کاملاً آماده هستند، فقط به یک چیز دیگر برای یک تجربه‌ی عالی نیاز دارید – پیدا کردن مکان مناسب برای تماشای تلویزیون. به این دلیل که هنگام تماشای ورزش برای مدت طولانی معمولاً در یک مکان به طور ثابت می‌مانیم، به همین خاطر مهم است که راحت‌ترین موقعیت و مکان را برای خود پیدا کنیم.

به گفته برخی از کارشناسان، وضعیت «Sphinx position» بهترین راه برای تماشای تلویزیون است. به این بیننده روی شکم دراز می‌کشد در حالی که سرش را به سمت صفحه نمایش بالا می‌گیرد، ساعدهایش را روی بالشی قرار می‌دهد و در حالتی بین نشستن و دراز کشیدن تلویزیون تماشا می‌کند. البته برای کسانی که ترجیح می‌دهند صاف روی کاناپه بنشینند، بهتر است یک بالش در پشت کمر خود بگذارند تا زمانی که سوت پایان بازی به صدا در می‌آید، بسیار راحت باشند.

فرقی نمی‌کند در نهایت چه موقعیتی را برای تماشای بازی انتخاب کنید، فقط به خاطر داشته باشید که تماشای رقابت‌های ورزشی در تلویزیون LG SIGNATURE OLED 8K همیشه بهترین انتخاب است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید