۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

[روز زمین با ال‌جی] با لوازم خانگی کم‌مصرف، تفاوت ایجاد کنید

آب یکی از گرانبهاترین منابع طبیعی است. بدون آن، زندگی روی زمین به سادگی وجود نخواهد داشت. اگرچه این درست است که 71 درصد از جهان را آب پوشانده است، اما تنها سه درصد آن را آب شیرین تشکیل می دهد. و، همانطور که در روز جمعه ( 22 آوریل )، روز زمین را جشن می گیریم، اکنون زمان ایده آلی است تا در سیاره خود سرمایه گذاری کنیم و متعهد به مدیریت پایدارتر آب باشیم.

 

خانه همیشه مکان خوبی برای شروع به یافتن راه هایی برای ایجاد تفاوت است. حتی تغییرات کوچک در عادات روزانه فرد، مانند دوش گرفتن کوتاه‌تر، می‌تواند به شما کمک کند – به خصوص اگر همه افراد خانه با هم رفتار کنند. یکی دیگر از راه‌های عالی برای کاهش مصرف آب در خانه، سرمایه‌گذاری در لوازم کم مصرف آب، مانند لوازم خانگی ال‌جی است.

لباس تمیز و صرفه جویی هوشمندانه در آب

برخی از ماشین‌های لباسشویی با وجود تمیز کردن لباس‌ها، مقدار زیادی آب مصرف می‌کنند. با این حال، این مشکل را می‌توان با ماشین‌های لباسشویی دایرکت درایو ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی (AI DD)، حل کرد زیرا آنها با تشخیص وزن و نرمی پارچه لباس، برنامه شست‌وشوی بهینه را برای هر بار پیشنهاد می‌کند. علاوه بر این، آنها از فناوری 360 TurboWash خود ال‌جی استفاده می‌کنند. این فناوری که از یک “چند نازل” سه بعدی استفاده کرده و آب را در چهار جهت مختلف به طور همزمان اسپری می‌کند. نتیجه لباس‌های تمیز، طول چرخه کوتاه‌تر و مصرف کمتر آب بدون هیچ گونه فداکاری در عملکرد شست‌وشو است.

همچنین، جدیدترین ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با ezDispense عرضه می‌شوند؛ ویژگی هوشمندانه‌ای که به طور خودکار مقدار بهینه مواد شوینده مورد نیاز برای بار شست‌وشو را پخش می‌کند. با کاهش تعداد شست‌وشوهای مورد نیاز در هر دوره، کارایی شست‌وشو را افزایش می‌دهد. این محصولات با برچسب ENERGY STAR به مصرف‌کنندگان کمک می‌کنند در پول خود صرفه‌جویی کرده و در عین حال به سیاره زمین کمک کنند. جدیدترین ماشین‌های لباسشویی این شرکت 25 درصد انرژی کمتر و 33 درصد آب کمتری نسبت به مدل‌های معمولی مصرف می‌کنند.

ظروف تمیز و درخشان، مصرف آب کمتر

علاوه بر ایجاد راحتی بیشتر در آشپزخانه، ماشین ظرفشویی ال‌جی می‌تواند مصرف آب را نیز بهینه ارائه دهد. ماشین ظرفشویی‌های دارای گواهینامه ENERGY STAR از طریق کنترل دقیق گردش آب و شدت پاشش، تنها 35 دلار در سال هزینه دارند و به طور متوسط 3870 گالن آب در طول عمرشان صرفه جویی می‌کنند.

ماشین ظرفشویی ال‌جی نیز مانند ماشین‌های لباسشویی این شرکت، بدون اینکه به عملکرد تمیز کردن آسیبی وارد شود، آب کمتری مصرف می‌کند. فناوری QuadWash ال‌جی دارای بازوهای اسپری چند حرکتی است که برای جدا کردن غذا و روغن از ظروف به جلو و عقب می‌چرخند، در حالی که فناوری TrueSteam به کاهش بروز لکه‌های آب کمک کرده و ظروف را درخشان می‌کند.

مقدار مناسب آب برای طبقات تمیز

جاروبرقی LG CordZero A9 Kompressor Stick با استفاده از Power Mop که برای تمیز کردن سطوح کف سخت طراحی شده است به گونه‌ای طراحی شده که تمیز کردن را آسان‌تر کرده و مصرف آب کمتری نسبت به برداشتن روی زمین با یک جاروبرقی و سطل انجام دهد. ضمیمه پاور موپ دارای یک سیستم تامین آب کارآمد و خودکار است که اطمینان حاصل می‌کند که دو پد پاک کن با چرخش سریع مقدار مناسبی آب برای تمیز کردن دارند.

جاروبرقی رباتیک ال‌جی CordZero M9 که دارای عملکرد تمیز کردن نیز است، به سیستم آبرسانی خودکار و پیشرفته این شرکت نیز مجهز شده است. برای جلوگیری از مصرف غیرضروری آب، هنگامی که CordZero M9 پاکسازی خود را به پایان رساند، سیستم تامین آب خاموش می‌شود.

آب به ما حیات می‌بخشد و در مقابل، ما باید تمام تلاش خود را برای مدیریت پایدارتر آن انجام دهیم. با توجه به عادات روزانه خود و انتخاب وسایلی که آب کمتری مصرف می‌کنند، هر یک از ما می‌توانیم سهم خود را برای حفظ با ارزش‌ترین منابع زمین و کمک به ایجاد آینده‌ای بهتر برای همه انجام دهیم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید