۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

توانمندسازی شرکا و تأمین‌کنندگان ال‌جی برای ساختن آینده‌ای پایدار

برای تمام شرکت‌های سراسر جهان، گنجاندن عوامل محیطی،‌ اجتماعی و حاکمیتی (ESG) در استراتژی‌های کسب و کار اهمیت بسیاری پیدا کرده است. علاوه بر این، برای شرکت‌ها ضروری‌تر است که یک زنجیره تأمین پایدار بسازند، زنجیره‌ای که به طور کامل شیوه‌های اخلاقی و مسئولیت‌پذیر محیطی را ادغام می‌کند.

از آنجایی که تأمین‌کنندگان و شرکا از کنترل مستقیم شرکت خارج می‌شوند، زنجیره‌های تأمین می‌توانند کسب‌وکارها را به روی طیف وسیعی از خطرات باز کنند. ال‌جی الکترونیکس به عنوان یک شهروند-شرکت مسئولیت‌پذیر و به منظور کاهش این خطرات نیز به طور فعالانه به تأمین‌کننده‌ها و شرکای خودش پشتیبانی بیشتری ارائه می‌دهد و قابلیت‌های ESG آن‌ها را تقویت می‌کند.

از ابتدای سال جاری، این شرکت به طور فعالانه دامنه پشتیبانی موجود برای تأمین‌کنندگان خودش را چه در داخل کره جنوبی و چه در دیگر کشورها، گسترش داده تا صدر گواهینامه ESG شخص ثالث را پیگیری کند. این شرکت به دنبال آن است تا از ۵۰ تأمین‌کننده خودش پشتیبانی کند که شامل ۲۲ سازنده قطعات الکترونیکی مستقر در کره می‌شود، شرکت‌هایی که قطعاتی را به شرکت تابعه تحقیق و توسعه مسقر در ویتنام عرضه می‌کنند. ال‌جی با این کار و به منظور ارزیابی خطرات ESG، تحت ارزیابی توسط ارائه‌دهنده معتبر تأییدیه، آزمایش و صدور گواهینامه (SGS) قرار می‌گیرد.

ال‌جی با گسترش پشتیبانی خودش، قصد دارد به طور پیشگیرانه به هر گونه خطر بالقوه ESG درون زنجیره تأمین شرکای خودش واکنش نشان بدهد. قوانین و مقررات مرتبط با ESG مانند قوانین بررسی زنجیره تأمین در چندین بخش از جهان، از جمله کشورهای اتحادیه اروپا، معرفی و تقویت شده‌اند و همین نیز مدیریت زنجیره تأمین به شکلی مسئولانه را به یک حوزه کلیدی در بسیاری از شرکت‌ها تبدیل کرده است.

زمانی که تأمین‌کنندگان ال‌جی بازدیدهای میدانی ESG را مطابق با قوانین رفتاری اتحادیه کسب و کار مسئولانه (RBA) را پشت سر گذاشته، قوانینی که استانداردهایی را برای شیوه‌های تجاری در زمینه‌هایی از جمله کار، محیط زیست، اخلاق و همچنین سلامت و ایمنی ترسیم می‌کند، این شرکت از آن‌ها در زمینه پیدا کردن راهکارهایی برای کاهش خطرات ESG حمایت خواهد کرد. در دو سال گذشته، این شرکت به صدمین تأمین‌کننده در کره کمک کرده است تا از طریق ارزیابی صلاحیت مدیریت ESG که توسط شخص ثالث مورد آزمایش قرار گرفته، بتواند گواهی دریافت کند.

ال‌جی همچنین در تلاش است تا قابلیت‌های تأمین‌کننده‌های خودش را برای ارزیابی داخلی فعالیت‌ها مدیریت ESG، سیاست‌ها و عملکردشان را تقویت کند. در ۱۷ آوریل، ال‌جی یک قرارداد تجاری برای پشتیبانی مدیریت ESG و رشد متقابل با مرکز همکاری‌‎های تجاری بزرگ و کوچک فدارسیون صنایع کره (FKI) به امضا رساند. از طریق این قرارداد، ال‌جی و FKI خدمات مشاوره جامع به شرکای واجد شرایط در زمینه خودارزیابی ESG و مدیریت کلی ESG ارائه خواهند کرد. هدف نهایی، توانمندسازی تأمین‌کننده‌ها برای تحقق و حفظ مدیریت پایدار است.

هدف شرکت ال‌جی الکترونیکس بررسی مداوم اقدامات مختلف پشتیبانی عملی برای افزایش قابلیت‌های مدیریت ESG و رقابت‌پذیری شرکا، هم در کره و هم در سراسر جهان است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید