۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

عضو جدید خانواده Gram ال‌جی: مانیتور همراه Gram +View ال‌جی با وزن کمتر از یک کیلوگرم

با عضو جدید خانواده Gram ال‌جی آشنا شوید: این محصول برخلاف روال همیشه، یک لپ‌تاپ نیست بلکه یک مانیتور 16 اینچ همراه است که وضوح ۱۲۰۰ × ۲۵۶۰ پیکسل دارد و وزنش کمتر از یک کیلوگرم ( ۹۹۰ گرم) است. این مانیتور را می‌توانید هر جا که خواستید با خودتان ببرید.

لپ‌تاپ‌های سری Gram ال‌جی طی سال‌های گذشته به دلیل ویژگی‌هایی چون وزن کم و بدنه باریک توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند؛ به‌طوری‌که نسخه ۱۷ اینچ آن تنها ۱۷٫۴ میلی‌متر ضخامت و ۱٫۳۵ کیلوگرم وزن دارد. پیش‌تر واژه Gram تنها به لپ‌تاپ‌های ال‌جی اشاره داشت؛ اما اکنون ال‌جی عضو جدیدی را به خانواده سبک‌وزن خود افزوده‌اند: مانیتور قابل‌حمل Gram +View.

مانیتور قابل‌حمل ال‌جی از پنل ۱۶ اینچی با پنل IPS LCD استفاده می‌کند و وضوحی برابر با ۱۶۰۰ ‍× ۲۵۶۰ پیکسل دارد. این مانیتور برای تأمین انرژی مورد نیاز خود تنها از یک پورت USB-C استفاده می‎‌کند. در بازار مانیتورهای قابل‌حمل عموماً مانیتورهای دارای پورت USB-C در اندازه ۱۵٫۶ اینچ تولید می‌شوند؛ اما با توجه به تولید لپ‌تاپ‌هایی با نمایشگر ۱۶ اینچی، مانیتورهایی با ابعاد مشابه نیز در حال افزایش سهم خود از بازار و کسب محبوبیت بیشتر هستند. به‌دنبال همین افزایش محبوبیت،‌ شرکت‌های تولیدکننده نیز در حال معرفی مدل‌های جدید خود با دقت بالاتر و نسبت‌ صفحه مربعی‌تر هستند.

ال‌جی Gram +View را با پنل ۱۶ اینچی، دقت WQXGA و نسبت صفحه ۱۶:۱۰ طراحی و تولید کرده است. افزایش سطر پیکسل‌ها (افزایش ارتفاع نمایشگر) در مقایسه با مانیتورهای ۱۶:۹، کمک شایانی به افزایش بهره‌وری می‌کند. این موضوع زمانی نمود بیشتری پیدا می‌کند که متوجه شویم قالب ۱۶:۹ برای مقاصد چندرسانه‌ای اعم از تماشای ویدئو توسعه یافته بود.

نکته بسیار مثبت مانیتور Gram +View، بهره‌مندی آن از مشخصات مشابه مانیتور لپ‌تاپ‌های همین سری است که سبب می‌شود تا از نظر تولید رنگ، کارایی و زیبایی ظاهری، تجربه مشابهی را داشته باشید.

مانیتور قابل‌حمل Gram +View ابعادی برابر با ۸٫۳ × ۲۴۵٫۵ × ۳۶۰ میلی‌متر دارد و وزن آن نیز به ۶۷۰ گرم بدون کاور و ۹۹۰ گرم با کاور می‌رسد. از این کاور می‌توانید به‌عنوان استند استفاده کنید؛ البته همچنان می‌توانید استفاده از کاور یادشده را کنار بگذارید و از دیگر پایه‌ها برای نگه‌داری مانیتور روی میز کار خود بهره ببرید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید