۱۵ آذر ۱۴۰۰

کمک ال‌جی به دانش‌آموزان جوان با اهدای فناوری

با وجود این که اینکه فناوری نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارد، میلیون‌ها خانواده در سراسر جهان هستند که قادر به پرداخت هزینه‌های اولیه برای دسترسی به چنین فناوری‌هایی نیستند. یک گزارش در سال 2020 تخمین زده است که تنها در بریتانیا، 1.8 میلیون کودک در خانه به رایانه دسترسی ندارند. همه‌گیری همه ما را به سمت شیوه‌ای از زندگی انعطاف‌پذیرتر و دیجیتالی سوق داد، و فناوری را به بخشی ضروری از فرآیند آموزش تبدیل کرد، به این معنی که بسیاری از کودکان در سراسر کشور در یک آسیب جدی قرار دارند.

تیم ال‌جی در بریتانیا مدت‌هاست که علاقه زیادی به دادن فرصتی به جوانان برای دستیابی به پتانسیل کامل خود دارد. بنابراین، تیم ال‌جی انگلستان با همکاری موسسه خیریه ReachOut تصمیم گرفت اقدامی انجام دهد. این موسسه خیریه پیشرو در بریتانیا در جهت کمک به توسعه شخصیت، بالا بردن آرزوها و بهبود پیشرفت تحصیلی کودکان و جوانان محصل محروم با راهنمایی هفتگی تک به تک حمایت می‌کند. ال‌جی با چهار مدرسه در سراسر لندن کار خود را شروع کرد و برنامه کتابخانه لپ‌تاپ را برای حمایت از جوانان با دسترسی رایگان به فناوری‌های پیشرفته و بهبود تجربه آموزش دیجیتال آنها معرفی نمود.

ال‌جی انگلستان به عنوان بخشی از این برنامه، لپ‌تاپ‌های گرم ال‌جی را به هر مدرسه اهدا کرد و آن‌ها را به یک فروشگاه قابل حمل و امن و راهکارهای شارژ مجهز کرد که دانش‌آموزان بتوانند از آن برای رزرو لپ‌تاپ برای استفاده در مدرسه یا خانه به‌طور خاص برای حمایت از جلسات مشاوره فردی استفاده کنند.

کیم هان جو، مدیر محصولات فناوری اطلاعات در ال‌جی الکترونیکس انگلستان، می‌گوید: «برای برخی از دانش آموزان بسیار سخت است که به فناوری مناسب دسترسی نداشته باشند. ما امیدواریم با برنامه کتابخانه لپ‌تاپ خود تأثیر مثبتی بر زندگی این جوانان داشته باشیم که هر یک از آنها شایسته آینده‌ای روشن مانند دیگران هستند.»

قرار است حدود 2600 کودک از این طرح در چهار مدرسه بهره ببرند و برنامه‌هایی برای گسترش این طرح در سراسر کشور و اهدای کتابخانه‌های لپ‌تاپ ال‌جی به مدارس بیشتر در سال 2022 و بعد از آن وجود دارد. برای شروع این برنامه، اسطوره و پدر فوتبال انگلیس، امیل هسکی، از یکی از مدارس بازدید کرد تا از کتابخانه لپ‌تاپ پرده‌برداری کند و یک سخنرانی انگیزشی با دانش آموزان در مورد اهمیت آموزش در ایجاد پایه های آینده روشن ارائه دهد.

امیل با تمجید از این برنامه گفت: «تحصیل مدرسه در محل خود برای آینده بسیار مهم است، و من احساس می‌کنم که ما گاهی اوقات چیزهایی مانند لپ‌تاپ را بدیهی می‌گیریم در حالی که که برخی از کودکان به سادگی دسترسی ندارند. من واقعاً خوشحالم که به اجرای این برنامه درخشان در کنار ال‌جی و ReachOut کمک می‌کنم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید