۲۹ آذر ۱۴۰۰

اولین لپ‌تاپ گیمینگ UltraGear ال‌جی با حداکثر قدرت و راحتی

لپ‌تاپ گیمینگ به سخت‌افزار، عملکرد و ویژگی‌های مورد نیاز گیمرهای امروزی مجهز است.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) امروز از اولین لپ‌تاپ مخصوص بازی خود (مدل 17G90Q) رونمایی کرد؛ با این معرفی، ال‌جی مجموعه ممتاز UltraGear خود را گسترش داد و اخبار هیجان‌انگیزی را برای گیمرها در سراسر جهان به ارمغان آورد. لپ‌تاپ برنده جایزه نوآوری CES 2022، عملکرد قدرتمند با طراحی بسیار شیک، تجربه‌های عالی بازی و آزادی لذت بردن از آن‌ها را در هر کجا و در هر زمان ارائه می‌کند.

این لپ‌تاپ بازی‌محور ال‌جی پردازنده نسل یازدهم اینتل Tiger Lake H، کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3080 Max-Q، حافظه دو کاناله و راه‌اندازی دوگانه SSD فوق سریع دارد. لپ‌تاپ گیمینگ ال‌جی UltraGear علاوه بر پنل 17 اینچ IPS با زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه و نرخ تازه‌سازی 300 هرتز، به لطف جدیدترین و پیشرفته‌ترین سخت‌افزار گیم‌پلی همه‌جانبه و روان را حتی برای سخت‌ترین بازی‌های رایانه‌ای از نظر گرافیکی، تضمین می‌کند. همچنین، سیستم خنک‌کننده ال‌جی با محفظه بخار، لپ‌تاپ را حتی در صورت فشار تا حد مجاز خنک نگه می‌دارد.

لپ‌تاپ ال‌جی مدل 17G90Q با اشتراک گذاری DNA با لپ‌تاپ‌های Gram سبک وزن ال‌جی، طراحی ساده و بسیار قابل حمل دارد. لپ تاپ جدید و باریک ال‌جی دارای صفحه نمایش بزرگ و باتری 93 وات ساعتی چشمگیر بوده و ضخامت آن کمتر از 21.4 میلی متر و وزن کمتر از 2.7 کیلوگرم است. لپ‌تاپ گیمینگ ال‌جی UltraGear بدنه‌ای آلومینیومی دارد که بر شیک و بادوام بودن آن می‌افزاید. نشان بالدار UltraGear در نمای بیرونی آن به وضوح قدرت و کیفیتی را که برند بازی برتر ال‌جی به آن معروف است، نشان می‌دهد.

لپ‌تاپ ال‌جی 17G90Q تجربه بازی را بیشتر از طریق نرم افزار بازی ال‌جی، LG UltraGear Studio، بهینه می‌کند تا به کاربران امکان دهد گزینه‌های مربوط به بازی را سفارشی کرده و انواع داده‌های عملکرد – از جمله ساعت CPU، GPU TDP  و ساعت و نرخ اشتراک حافظه را در لحظه ردیابی کنند. برای داشتن تنظیمات کاملا منحصر به فرد، کاربران می‌توانند رنگ متفاوتی را برای تک‌تک کلیدهای صفحه کلید RGB جذاب لپ تاپ انتخاب و اعمال کنند.

لپ‌تاپ گیمینگ ال‌جی UltraGear با سطح جدیدی از شخصی‌سازی می‌تواند سرعت و کیفیت تصویر برتر، صدای واقعی و سه بعدی را با سیستم بلندگوی دو طرفه داخلی خود ارائه ‌کند. این بلندگوها با پشتیبانی از DTS:X Ultra، جهت و موقعیت صداها را در محیط بازی به دقت منتقل کرده و به بازیکنان کمک می‌کنند تا هم تیمی‌های خود را پیدا و دشمنان خود را راحت‌تر ردیابی نمایند. علاوه بر این، لپ‌تاپ 17G90Q با Intel® Killer™ Wireless ارائه می‌شود که به تضمین اتصال سریع و پایدار شبکه برای تجربه‌های بازی آنلاین بدون تأخیر و ناامیدی کمک می‌کند.

سئو یونگ جای، معاون ارشد و رئیس واحد کسب و کار فناوری اطلاعات در شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «لپ‌تاپ گیمینگ ال‌جی UltraGear تمام چیزهای مورد نیاز برای اجرای جدیدترین بازی‌ها با مشخصات بالا را دارد و گیم‌پلی روان و پاسخگویی را که همه گیمرها می‌خواهند ارائه می‌کند. اولین لپ‌تاپ بازی ما، 17G90Q ال‌جی، با سخت‌افزار ممتاز، صفحه نمایش سخاوتمندانه و باکیفیت، و طراحی شیک و سبک‌وزن خود را از محصولات رقیب متمایز می‌کند و راحتی و قابلیت حمل را به حداکثر می‌رساند.»

اولین لپ‌تاپ بازی ال‌جی در ابتدا در ایالات متحده و کره جنوبی از اوایل سال 2022 و سایر بازارها در دسترس خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سری UltraGear ال‌جی، از ساعت 08:00 PST در 4 ژانویه به www.LG.com/CES2022 مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید