۲۱ آذر ۱۴۰۱

عرضه مانیتورهای گیمینگ UltraGear ال‌جی با اولین پنل 240 هرتزی OLED در دنیا

مانیتورهای جدید 27 و 45 اینچی ال‌جی با داشتن سریعترین عملکرد OLED در بین هر مدل UltraGear، سطح جدیدی از غوطه‌وری در بازی را ارائه می‌دهند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) جدیدترین مجموعه مانیتورهای گیمینگ UltraGear™ OLED ممتاز خود (با مدل‌های 27GR95QE و 45GR95QE) را در CES 2023 به نمایش می‌گذارد. مانیتورهای جدید UltraGear نشان‌دهنده رهبری ال‌جی در دسته OLED با رشد سریع و قدرت مستمر آن در بازار جهانی نمایشگرهای بازی است.

مدل‌های جدید 27 و 45 اینچی مجهز به اولین پنل OLED 240 هرتزی در جهان، که به طور انحصاری توسط ال‌جی تولید می‌شود، زمان پاسخ‌گویی رکوردشکن 0.03 میلی‌ثانیه خاکستری به خاکستری (GTG) را ارائه می‌کنند. کیفیت تصویر خود نورده برتر با رنگ‌های دقیق و واقعی و کنتراست بی‌نهایت این نمایشگر نیز لازم به ذکر نیست. به لطف این فناوری‌های پیشرفته صفحه‌نمایش، آخرین مدل‌ها هر آنچه مصرف‌کنندگان در مانیتور بازی می‌خواهند، را داراست.

مانیتور گیمینگ 27 اینچی OLED با سرعتی بی‌سابقه

مانیتور گیمینگ ال‌جی UltraGear OLED (مدل 27GR95QE) سطح عملکرد مورد نیاز برای استفاده بیشتر از آخرین عناوین بازی را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش OLED با وضوح QHD (2560 x 1440) نرخ تازه سازی 240 هرتز و زمان پاسخگویی خیره‌کننده 0.03 میلی ثانیه (GTG) را برای بازی های روان و با تاخیر کم ارائه می‌دهد.

 

علاوه بر این، 98.5 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و گرافیکی پر جنب و جوش را تضمین می‌کند که به طور کامل دیدگاه طراحان بازی و هنرمندان دیجیتالی را که آنها را ساخته‌اند به تصویر می‌کشد. علاوه بر این، پنل ضد تابش و کم‌انعکاس مانیتور (AGLR) دیدن آنچه روی صفحه است را آسان‌تر می‌کند تا کاربران بتوانند بدون توجه به شرایط نور محیط، از یک تجربه بازی بدون حواس‌پرتی لذت ببرند.

سطح جدیدی از غوطه‌وری با صفحه نمایش OLED خمیده 45 اینچی

مدل 45GR95QE، برنده جایزه نوآوری CES 2023، اولین مانیتور گیمینگ OLED خمیده 45 اینچی ال‌جی با نسبت تصویر 21:9 و وضوح تصویر WQHD (3,440 x 1,440) است. همچنین این اولین نمایشگر 45 اینچی با انحنای 800R است: یک فرم فاکتور هیجان انگیز و جدید که برای ارائه تجربه‌های بازی در سطح بعدی طراحی شده است. پنل OLED مات Anti-Gree & Low Reflection مانیتور UltraGear خمیده به عنوان محصولی با نور آبی کم توسط سازمان تست جهانی UL Solutions گواهی شده است، به این معنی که کاربران می‌توانند با چشم درد و ناراحتی کمتری برای مدت طولانی تری بازی کنند.

پنل OLED قابل توجه و خمیده 45GR95QE نسبت کنتراست 1,500,000:1 و پوشش 98.5 درصدی DCI-P3 را ارائه می‌دهد و رنگ‌های روشن، سیاهی عمیق و تصاویر واضح را ایجاد کرده که نه تنها اکشن روی صفحه را زنده می‌کند، بلکه تمرکز بازیکن را نیز افزایش می‌دهد. مدل 45 اینچی مانند برادر 27 اینچی خود دارای زمان پاسخگویی 0.03 میلی‌ثانیه GTG و نرخ تازه‌سازی 240 هرتز است. 45GR95QE با بهره گیری از پتانسیل بسیار زیاد OLED، غوطه وری کامل در بازی را فراهم می‌کند.

سئو یانگ جائه، معاون ارشد و رئیس کسب و کار فناوری اطلاعات و بخش راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس، گفت:

«این مانیتورهای ساخته شده با فناوری‌های صفحه نمایش پیشرو در صنعت ما، سرعت مورد نیاز برای بازی‌های رقابتی و همچنین کیفیت تصویر را دارند که همه چیز را واقعی‌تر می‌کند. ال‌جی به‌عنوان پیشگام در فضای بازی، به ابداع تجربیات کاملاً جدید مشتری از طریق نمایشگرهای بازی ال‌جی UltraGear با کارایی بالا که در اندازه‌ها و فاکتورهای مختلف برای رضایت هر گیمری وجود دارد، ادامه خواهد داد».

بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES 2023 از 5 تا 8 ژانویه تشویق می‌شوند تا در غرفه شماره 15501 در مرکز همایش لاس وگاس توقف کرده و آخرین مانیتورهای بازی UltraGear OLED را تجربه کنند. جدیدترین مانیتورهای گیمینگ OLED ال‌جی که از 12 دسامبر در ایالات متحده قابل پیش‌سفارش هستند، در ماه ژانویه در بازارهای کلیدی در سرتاسر آمریکای شمالی و آسیا، از فوریه در اروپا و در ماه‌های آینده در خاورمیانه و آمریکای لاتین عرضه خواهند شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید