۲۷ دی ۱۳۹۹

گسترش حضور جهانی و ورزشی مانیتورهای ال‌جی ULTRAGEAR با GEN.G 

ال‌جی متعهد می‌شود صنعت جهانی ورزش و اعتبار مانیتورهای تحسین‌شده UltraGear ال‌جی را که مخصوص بازی هستند در سراسر جهان گسترش دهد.

ال‌جی الکترونیکس با همکاری Gen.G Esports یا Gen.G، یکی از بزرگترین سازمان‌های ورزشی در جهان، به توسعه بیشتر جلوه ورزشی خود در سطح بین المللی با کمک مانیتورهای پیشرویUltraGear ال‌جی در بخش بازی کمکخواهد کرد.

برند  Gen.G در فهرست ششم Forbes ارزشمندترین شرکت‌های ورزشی 2020 قرار دارد و دارای هشت تیم حرفه‌ای از ایالات متحده، کره جنوبی و چین  است که به طور گسترده بازارهای مهم ورزشی در جهان محسوب می‌شود. هر تیم متخصص در یک بازی محبوب چندنفره است؛ مانند League of Legends ،Overwatch و PlayerUnknown’s Battlegrounds.

شرکت Gen.G همچنین آکادمی جهانی Gen.G را اداره می‌کند. این آکادمی برنامه‌های آموزشی ورزشی نوآورانه‌ای را فراهم می‌کند که از طریق بنیاد Gen.G توسعه پیشگامان صنعت بازی و آینده را تقویت می‌کند.

ال‌جی به دلیل خط چشمگیر مانیتورهای بازی UltraGear خود، محبوبیت زیادی در بین گیمرها به دست آورده است. مشارکت با Gen.G به ال‌جی امکان می‌دهد تا پشتیبانی از جامعه بازی را نشان دهد؛ مخصوصاً در میان نسل هزاره و نسل اینترنت.

مانیتورهای ال‌جی UltraGear که پیشرو در بازار هستند، از کیفیت تصویر، سرعت و ویژگی‌های لازم برای استفاده بیشتر از جدیدترین رایانه‌های شخصی و کنسول برخوردارند و با اولین نمایشگر وضوح 4K جهان و فناوری نمایش Nano IPS با زمان پاسخ خاکستری به خاکستری (GTG) یک میلی ثانیه عرضه می‌شوند.

جانگ ایک-هوان، معاون ارشد رئیس و رئیس بخش آی.تی ال‌جی، گفت: «این مشارکت به ال‌جی امکان می‌دهد تا به طور فعال جامعه بازی را پشتیبانی کند در حالی که ترکیب فوق العاده مانیتورهای 2021 ال‌جی UltraGear به بازیکنان نخبه Gen.G اجازه می‌دهد تا بهترین عملکرد را داشته باشند. ما مفتخریم که می‌توانیم در تقویت دنیای مهیج ورزش‌ها و ارائه تجربه نهایی بازی از طریق مانیتورهای بازی استثنایی خود نقش داشته باشیم.»

مجموعه 2021 مانیتورهای بازی ال‌جیUltraGear از 11 ژانویه در غرفه مجازی ال‌جی در نمایشگاه دیجیتال CES 2021 به نمایش در آمدند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید