۲۱ فروردین ۱۳۹۴

کسب عنوان بهترین مانیتور مختص عکس توسط LG

شرکت ال‌جی برای سومین سال پیاپی، عنوان بهترین مانیتور مختص عکس را از سوی Technical Image Press Association برای مانیتور ۳۱ اینچی Digital Cinema 4K دریافت کرد.

انجمن Technical Image Press Association -TIPA امسال عنوان Best Photo Monitor را به مانیتور ۳۱ اینچی Digital Cinema 4K ال‌جی اهدا نمود. این عنوان برای سومین سال متوالی به شرکت ال‌جی داده شده است. این عنوان، جایگاه پیشتاز شرکت ال‌جی در بازار صفحه‌نمایش‌های دارای رزولوشن بالا را استوارتر خواهد کرد.

شرکت ال‌جی پس از کسب این عنوان برای مانیتور ۲۷ اینچی WQHD (مدل 27EA83) در سال ۲۰۱۳ و برای مانیتور ۳۴ اینچی 21:9 UltraWide QHD (مدل 34UM95) در سال ۲۰۱۴، امسال این عنوان را برای مانیتور ۳۱ اینچی Digital Cinema 4K (مدل 31MU97Z) کسب کرد. این مانیتور برای تماشای فیلم، ویدئو و افراد حرفه‌ای کاملاً مناسب است و از فناوری صفحه‌نمایش In-Plane Switching بهره می‌برد. این مانیتور، دارای رزولوشن فوق‌العاده بالا و رنگ‌های بسیار درخشان است.

 نائب رئیس و رئیس بخش تلویزیون و مانیتور در شرکت Home Entertainment شرکت LG Electronics، In-kyu Lee، در این رابطه گفت: «تأیید شدن توسط متخصصین ماهر به صورت ۳ سال متوالی، برتری مانیتورهای LG‌ را ثابت می‌کند و نقش ما به عنوان پیشتازی در این صنعت کاملاً استوار است. ما به خاطر کسب این عنوان بسیار سپاسگزار هستیم و از طریق ایجاد استانداردهای جدید در این صنعت، همچنان به تلاش‌های پیشتازانه خود در بخش مانیتورهای ممتاز ادامه خواهیم داد».

مانیتور Digital Cinema 4K ال‌جی برای ساخت و ویرایش محتواهای 4K کاملاً مناسب است و رزولوشن DCI 4K (۴۰۹۶ در ۲۱۶۰) را ارائه می‌دهد که رزولوشن استاندارد Digital Cinema Initiative (DCI) برای 4K محسوب می‌شود. همچنین این مانیتور ۹۹٫۵ درصد از AdobeRGB، ۹۷ درصد از طیف رنگی DCI-P3 و عمق رنگ ۱۰ بیتی ارائه می‌دهد که تراکنش‌های روان‌تر و رنگ‌های طبیعی‌تری فراهم می‌آورد. علاوه بر این، این مانیتور از یک پنل IPS بهره ‌می‌برد که رنگ‌ها را درست‌تر نشان می‌دهد و زاویه دید عریض‌ ۱۷۸ درجه‌ای دارد. حتی زمانی که زاویه دید را به هنگام تماشای مانیتور تغییر دهید، رنگ‌ها همان‌طور ثابت می‌مانند. مانیتور Digital Cinema 4K به همراه یک پایه ارائه می‌شود که محور آن می‌چرخد و ارتفاع آن قابل تنظیم است تا افراد حرفه‌ای که ساعت‌های طولانی از مانیتور استفاده می‌کنند، راحت‌تر باشند. این پایه در صورت نیاز، به مانیتور متصل می‌شود. کاربران با استفاده از پورت‌های فوق‌العاده سریع Thunderbolt 2، می‌توانند گزینه‌های انطباق‌پذیر بیشتری برای اتصال این مانیتور به مک، کامپیوتر و هاردهای ذخیره اطلاعات داشته باشند.

مؤسسه TIPA یک انجمن جهانی متشکل از سردبیران مطرح و قابل‌اطمینان مجله‌های فعال در حوزه عکاسی و تصویر است. هر سال TIPA نوآوری، فناوری پیشرفته، طراحی و کاربرد محصولات مرتبط را ارزیابی کرده و بهترین محصولات را انتخاب می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید