۱۰ مرداد ۱۳۹۴

نکاتی برای افزایش عمر باتری ال‌جی G4

با اینکه ال‌جی G4 عمر باتری خوبی دارد اما شما می‌توانید با چند راهکاری که در این مطلب آموزش می‌دهیم عمر باتری را بیشتر کنید.

1- خاموش کردن سینک‌های غیرضروری برنامه‌ها

برای این کار، به Settings > General > Accounts & sync بروید و سینک برنامه‌های کاربردی که لازم ندارید را غیرفعال کنید. چندین حساب نظیر دراپ‌باکس و فیس‌بوک را که در منوی حساب‌های کاربری اندروید ثبت کرده‌اید امتحان کنید و قابلیت‌های آن را غیرفعال کنید.

 

2- روشن کردن ذخیره‌گر باتری

اگر در شرایط بغرنجی به سر می‌برید و درصد عمر باتری شما رقم پایینی را نشان می‌دهد، به قسمت Settings > General > Battery & power saving بروید و گزینه Battery saver را فعال کنید. با این کار، وقتی عمر باتری به 15 درصد می‌رسد بیشتر قابلیت‌های ال‌جی G4 غیرفعال می‌شود تا دقایق بیشتری برای استفاده از این گوشی هوشمند را برای شما مسیر کند. قابلیت بهینه‌کننده بازی یا Game optimizer قابلیت دیگری است که کیفیت گرافیک را در بازی‌های سه‌بعدی تنظیم می‌کند تا کمتر باتری را مصرف کند.

 

3- غیرفعال کردن Dual Window

به گفته کاربران وب‌سایت Reddit، غیرفعال کردن Dual Window هم عمر باتری را بهتر می‌کند و هم عملکرد کلی آن را. اگر خواستید امتحان کنید، این قابلیت را در منوی Settings > General غیرفعال نمایید.

 

4- لرزش‌های ضربه را غیرفعال کنید

بازخورد لمسی در رابط کاربری را غیر فعال کنید تا عمر باتری ال‌جی G4 را افزایش دهید. بدین منظور، به قسمت Settings > Sounds & notifications بروید و بر روی گزینه More (بیشتر) در انتهای منو ضربه بزنید. گزینه Vibrate on tap را بی‌علامت کنید. به همین سادگی!

 

5- غیر فعال کردن موقعیت‌یابی با دقت بالا

اگر نمی‌خواهید برای دقت بالای G4 در جی.پی.اس و حسگر دقیق مکان‌یاب آن شرط‌بندی کنید، به قسمت Settings > General > Location بروید . بر روی گزینه Mode ضربه بزنید. سپس، حالت را به Battery saving (Networks only) تغییر دهید تا استفاده از جی.پی.اس و تخمین زدن وای-فای از طریق وای-فای و شبکه موبایل غیرفعال شوید.

 

6- پاک کردن اطلاعات سرویس‌های گوگل Play

به قسمت Settings > Apps > All بروید و در آنجا Google Play Services را پیدا کنید و بر روی آن ضربه بزنید. در این پنجره، گزینه Manage space را انتخاب کنید و در این قسمت کلید Clear all data را فشار دهید. با این کار همه گوشی‌هایی که با اندروید آب‌نبات چوبی کار می‌کنند، من جمله ال‌جی G4، عملکرد بهتری خواهند داشت.

 

7- نصب برنامه Snapdragon BatteryGuru

هیچ برنامه کاربردی مفیدتر از برنامه Snapdragon BatteryGuru نیست که خود سازنده پردازنده ال‌جی G4 آن را ارائه کرده است. این برنامه را نصب کنید تا عمر باتری این گوشی هوشمند را بیشتر کنید.

۱ نظر

majid ۱۷ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

سلام

من باتریم خراب شده بود باتری اصلی رو از لینک زیر خریدم طبق اموزش بالا خیلی بهتر میشه از باتری استفاده کرد

https://janebi.com/product/154765

نظر دهید