۰۵ بهمن ۱۳۹۹

ویدیو: ربات‌های CLOi ال‌جی در نمایشگاه CES 2021

ال‌جی با روبات‌های هوشمند خود تحت برند CLOi در نمایشگاه CES 2021 حضور یافت.

در کنفرانس خبری و مجازی ال‌جی در نمایشگاه CES 2021 ال‌جی Reah Keem، آهنگساز و دی‌جی مجازی، را معرفی کرد که با بهره‌گیری از تکنولوژی یادگیری عمیق بیش‌ازپیش همانند انسان شده است. Reah از فرصت خود در این برنامه برای معرفی ربات جدید LG CLOi که به اشعه ماوراءبنفش C یا UV-C مجهز شده استفاده کرد؛ رباتی که سطوح پرکاربرد در محیط های شلوغ مانند اتاق‌های هتل و رستوران‌ها را ضدعفونی می کند.

روبات‌های کلویی ال‌جی همراستا با محصولات ThinQ که برند هوش مصنوعی برای لوازم الکترونیک و لوازم خانگی ال‌جی است تولید شده‌اند. کلویی، برند خاص ال‌جی، برای ارائه تعاملات حسی و آسایش خلاقانه به مشتریان با بهره‌مندی از فناوری هوش مصنوعی طراحی شده است.

ال‌جی همچنین در حال سازگار نمودن ربات‌های CLOi برای انجام وظایف در محیط‌های گوناگون (از ضدعفونی محیط‌های پرتردد در مکان‌های عمومی تجاری تا ارائه خدمات سرویس اتاق در هتل‌ها و سرو غذا در رستوران‌ها)‌ است تا باعث ارتقا بهداشت و به حداقل رساندن ریسک‌های سلامتی برای کارکنان و مشتریان شود.

از هتل‌داری تا بهداشت و درمان و حتی فراتر از آن، ال‌جی با موفقیت نشان داده که ربات‌های آینده‌نگرانه‌اش همین امروز آماده بهتر کردن زندگی هستند. سرویس‌های این شرکت مانند CLOi ServeBot و دیگر سیستم‌های پیشرفته، پیش‌نمایشی از آینده دلخواه را نشان می‌دهند که طی دوره شیوع و پس‌ازآن، راهکارهای رباتیک می‌توانند به‌زودی به بخشی دوست‌داشتنی و در دسترس از زندگی روزمره تبدیل شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید