۲۴ دی ۱۳۹۹

تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی و دریافت بازی‌های ابری STADIA

تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی تجربه بازی شگفت‌انگیز Stadia را همراه با صدای فراگیر 5.1 برای بازیکنان Stadia Pro در نیمه دوم سال ارائه می‌دهند.

ال‌جی همکاری برنامه ریزی شده با گوگل را برای آوردن Stadia به جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند webOS در نیمه دوم سال جاری اعلام کرد. پس از آمدن Stadia به تلویزیون گوگل، ال‌جی اولین تولیدکننده تلویزیون خواهد بود که از طریق webOS از گیم پلی Stadia پشتیبانی می‌کند.

ال‌جی تعهد خود را در پشتیبانی از بازی‌های برتر در نمایشگرهای پیشرفته خود نشان داده است و با پشتیبانی از صدای فراگیر4k  و 5.1 برای کاربران Stadia Pro جذاب‌تر می‌شود. استادیا (Stadia) در تلویزیون‌های ال‌جی به شما این امکان را می‌دهد تا بلافاصله بازی‌های محبوب استادیا مانند Cyberpunk 2077 ،NBA 2K21 ،Assassin’s Creed: Valhalla و Watch Dogs: Legion را فقط با کنترلر استادیا انجام دهید و هیچ سخت‌افزار یا دانلود اضافی برای بازی لازم نیست.

ال‌جی قصد دارد سرویس جدید را در نیمه دوم سال 2021 در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی به عنوان یک برنامه قابل دانلود از فروشگاه محتوای ال‌جی (LG Content Store) در کشورهایی که استادیا در دسترس است راه‌اندازی کند. استدیا در حال حاضر بیش از 130 بازی را ارائه می‌دهد که تعداد زیادی به طور منظم به این مجموعه اضافه می‌شوند. بازی‌ها را می‌توان به صورت جداگانه خریداری کرد و یا گیمرها می‌توانند درخواست یک سری بازی منظم با اشتراک در Stadia Pro به صورت رایگان انجام دهند که شامل تخفیف‌های منحصر به فرد و پشتیبانی از رزولوشن 4K است. بازی هیجان‌انگیز با صدای فراگیر 5.1 کانال و پشتیبانی از حداکثر 4K HDR و 60 فریم در ثانیه  باعث می‌شود پلتفرم استادیا برای هر کسی که به دنبال یک تجربه عالی بازی بدون نیاز به یک کنسول بازی گران قیمت و اختصاصی است به یک انتخاب جذاب تبدیل شود.

وقتی نوبت به بازی می‌رسد، رقابت با ترکیب پیشرفته تلویزیون‌های استادیا و OLED ال‌جی و شکست دادن آن دشوار است. پیکسل‌های خود نورده OLED ‌ال‌جی با رنگ مشکی عمیق و رنگ‌های بسیار دقیق، بهترین کیفیت تصویر HDR را تضمین می‌کنند. ال‌جی اولین شرکتی بود که تلویزیون‌های 4K OLED با قابلیت HDR را در سال 2015 راه‌اندازی کرد و محتوا در تلویزیون‌های OLED ال‌جی -هم پخش و هم ذخیره‌سازی خارجی- از زمان پاسخ سریع یک میلی‌ثانیه نمایشگر، تاخیر ورودی بسیار کم و بدون افت کیفیت تصویر بهره‌مند شد.

لی سانگ وو، معاون ارشد استراتژی تجارت در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «پشتیبانی از Stadia در تلویزیون‌های ال‌جی تعهد ما به مشتریان است و نشان می‌دهد که بازی ویژگی مهم‌تری است که توسط صاحبان تلویزیون ال‌جی انتظار می‌رود. استادیا در حال تغییر نحوه دسترسی افراد به بازی‌های مورد علاقه خود است و ما تعهد اولیه پلتفرم را با سازگاری با webOS ارائه می‌دهیم.»

تلویزیون‌های ال‌جی OLED که کاملاً مناسب برای بازی‌ هستند، تلویزیون‌های جدید QNED Mini LED ال‌جی (با فناوری رنگ کوانتومی مناسب نانوسل و نور پس زمینه mini LED) و تلویزیون‌های نانوسل پیشرفته ال‌جی از 11 ژانویه در غرفه مجازی ال‌جی در نمایشگاه دیجیتال CES 2021 به نمایش در می آیند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید