۰۱ بهمن ۱۳۹۹

ویدیو: مانیتورهای LG UltraFine Display Ergo در نمایشگاه CES 2021

جدیدترین سری مانیتورهای UltraGear و UltraWide و UltraFine در نمایشگاه CES 2021 به نمایش درآمدند.

این مانیتورها با تفکر کاربردی برای گیمرها، هنرمندان دیجیتال و متخصصان تکنولوژی تولیدشده‌اند، تجربه سرگرمی و بهره‌وری فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورند و برای کاربردهای خانگی واداری کاملاً مناسب هستند.

طراحی ال‌ جی Ergo همانی است که همه کاربران می‌خواهند. این مانیتور را به هر روشی که دلتان می‌خواهد می‌توانید تنظیم کنید.

مانیتور ۳۲ اینچ UltraFine Ergo ۴K UHD مدل ۳۲UN880، برنده جایزه نوآوری در نمایشگاه CES 2020، با یک راه حل ارگونومیک ابتکاری ارزش متمایزی را ارائه می دهد.

LG-UltraFine-32UN880-002-e1576629572615

طراحی مفهمومی منحصر به فرد LG Ergo چیزی فراتر از تمام طراحی‌هایی است که تا کنون در مانیتورها شاهد آن بوده‌اید. در ویدیوی انتهای این مطلب، می‌توانید تجربه کار با این مانیتور فوق‌العاده شگفت‌انگیز را مشاهده کنید و به معنای کامل با مفهوم یک محصول ارگونومیک آشنا شوید.

سه عنصر اصلی وفاداری به تصویر، طراحی ارگونومیک و کابل USB-C One را برای مانیتور ارائه می‌دهد و عملکرد بی‌نظیر، راحتی کاربر و یک میز تمیزتر در خانه یا محل کار را میسر می‌کند.

شما می‌توانید این مانتیور را به هر روشی که می‌خواهید تنظیم کنید و بچرخانید. باور کردنی نیست اما هر روشی امکان‌پذیر است! در واقع شما بدون کوچکترین تلاشی می‌توانید آن را ۳۶۰ درجه به هر سمتی بچرخانید. حتی می‌توانید مانیتور را به حالت عمودی تنظیم کنید. همان طور که در ویدیو مشاهده می‌کنید، این کار خیلی راحت و بی‌زحمت است. برای عمودی نگه داشتن مانیتور فقط کافیست آن را به سمت بالا بچرخانید. به همین سادگی!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید