۲۵ تیر ۱۳۹۳

ال‌جی؛ پیشگام در صنعت مانیتور با کسب 63 درصد از سهم بازار

طبق گزارش مرکز اطلاعات بین‌المللی (IDC)، مانیتورهای IPS با نسبت تصویر 21:9 از سری UltraWide ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) هم اکنون در صنعت پیشگام هستند و 63 درصد از سهم بازار جهانی را در مانیتورهایی که نسبت تصویر 21:9 دارند، در سه ماهه اول 2014، به خود اختصاص داده‌اند. این میزان از سه ماهه پایانی 2012 این شرکت تا کنون دوبرابر شده است. در طی سال گذشته، بخش مانیتورها با نسبت تصویر 21:9 رشدی تقریباً 7 برابر داشته است و محصولات ال‌جی بیشتر دستگاه‌های فروخته‌شده را داشته‌اند. طبق گزارش مرکز IDC در مورد فروش فصلی مانیتورها در سراسر جهان، ال‌جی در فروش مانیتورها با نسبت تصویر 21:9 در 5 فصل مالی اخیر پیشگام جهانی بوده است.

کیفیت عالی ساخت و تصویر در مانیتور UM95 ال‌جی با نسبت تصویر 21:9 در سری IPS Ultra Wide از سوی Intertek، TUV، UL وPlus X Award  مورد تقدیر و تحسین قرار گرفته و همین طور بالاترین رتبه را از PRAD، یکی از معتبرترین منابع بررسی تخصصی نمایشگر دریافت کرده است. فروش استثنایی، تحسین‌ها و بررسی‌های قوی بر توانایی ال‌جی در ارائه نمایشگرهای مبتکرانه‌ای تأکید دارد که مشتریان و کارشناسان صنعت آن را طنین‌انداز می‌کنند.

هیونگ-سِی پارک، رئیس بخش آی.تی در ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی خوشحال است که در بازار مانیتورهایی با نسبت تصویر 21:9 پیشگام جهانی است. این موفقیت ارزشمند گواه این است که مانیتورهای 21:9 از نوع IPS UltraWide در بازار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. صفحه‌نمایش بزرگ و امکانات مبتکرانه تجربه کاربری تولیدی و متمایزی را امکان‌پذیر می‌کند. ما، به پیش رفتن به سمت جلو، مجموعه مانیتورهای IPS با نسبت تصویر 21:9 خود را گسترش می‌دهیم تا انتخاب بیشتری در این بخش روبه‌رشد داشته باشیم.»

مدل پرچمدار 34UM95 مانیتور IPS ال‌جی با نسبت تصویز 21:9 از نوع UltraWide سه تأییدیه معتبر از Intertek، TUV و UL دریافت کرده است. هر کدام از این سازمان‌ها وضوح خیره‌کننده تصویر و امکانات پیشرفته آن را ستوده‌اند. مرکز Intertek به تازگی نشان افتخارآمیز کیفیت و عملکرد (QPM) را به مانیتور 34UM95 اعطا کرده است. این مانیتور سینمایی پیشرفته رنگ‌های زنده و واضحی تولید می‌کند و تجربه حیرت‌انگیزی در هنگام تماشای فیلم و بازی‌های صفحه عریض ارائه می‌دهد.

مانیتور ال‌جی مدل 29EA73 با نسبت تصویر 21:9 از نوع IPS UltraWide نیز از اینترتک نشان کیفیت و عملکرد را دریافت کرده است. در جایزه Plus X Award، یکی از افتخارآمیزترین جوایز برای ابتکار در فناوری، هیئت داروان قابلیت‌های تولیدی مبتکرانه این نمایشگر را با برخورداری از امکاناتی نظیر Thunderbolt™ 2، تقسیم صفحه به 4 قسمت (4-Screen Split) و Dual-Link Up و همچنین طراحی شیک و کیفیت ساخت مقاوم را تحسین کرده‌اند. مانیتور 34UM95 با کامپیوترها و مک‌پرو جدید سازگار است. PRAD به مانیتورهای 34UM95 و 29UB65 رتبه Sehr Gut (خیلی خوب) داده است. این بالاترین رتبه تأییدشده و معادل 5 ستاره است. PRAD تحت تأثیر کیفیت فوق‌العاده تصویر و مدیریت رنگ در این مانیتورها شده بود. در ضمن، مانیتور 29UB65 برای طراحی ارگونومیک و توانایی تغییر بی‌دردسر بین حالت افقی و عمودی نیز تحسین شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید